Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin isäntä

pikkurouva
18.06.2019 |

Apua. Kesäloma ja mökillemeno lähestyy. Viime kesän jäljiltä minulle jäi kumma kiinnostus naapurin isäntää kohtaan. Kyseessä on siis lähistöllä oleva maatalon isäntä, jolta mieheni vanhemmat aikoinana mökin on ostaneet. Aiemmin emme juuri ole olleet hänen kanssaan tekemisissä, mutta mökki nyt siirtynyt meille, ja viime kesänä olimme pidempään siellä kaksisteen. Isäntä oli hyvin seurallinen ja mukava ja kävi vähän rasitukseenkin asti moikkailemassa. Vanhempi, paljon itseäni vanhempi, siis appivanhempieni ikäluokkaa.

Mitään sen ihmeellisempää ei viime kesänä tapahtunut, muuta kuin pari asiaa josta tajusin tällä olevan jotain mielenkiintoa minua kohtaan. Silloin se lähinnä nauratti ja huvitti, mutta nyt ne ajatukset on talven myötä oikein muhineet ja yhtäkkiä huomasin ajattelevani kaikenlaisia 'mitä jos' ajatuksia jotka, no, suoraansanoen ovat tosi kiihoittavia. Kova halu olisi kokeilla ja kokea. Mitä ihmettä teen ja miten etenen asian kanssa ? En ole oikein koskaan tälläiseen kiusaukseen joutunut, enkä etenkään koskaan ajatellut tälläisiä vanhemmista miehistä, oma mies on hyvin riittänyt. Mutta nyt olen aivan häkeltynyt ja ymmälläni. Juhannuksena olemme nyt menossa ja sitten heinäkususa pidemmäksi aikaa. Ajatukset pitäisi saada kuriin jotenkin sitä ennen.

Kaipaisin neuvoja ja ajatuksia, etenkin jos joku on ollut samankaltaisessa pulmassa. Ei fantasioita kiitos.

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussivainmiestäsi kirjoitti:

älä jmkauta pilaa kumppanisi ja teidän / lasten / lähisukulaisten elämää

Pikkurouva on hyvä vaan ja käy salaa kokeilemassa naapurinsetää. Se tuntuu hyvältä ja helpottaa oloa.

Vierailija
102/161 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 25 vuotias ja vähän samanlaisessa tilanteessa. Mies lähenteli jo 6 kymppiä ja silmissäni "vanha ukko" aluksi. Hän ei puheissaan juurikaan mitään vihjaillut mutta hänen katseensa vartalossani ensi alkuun jopa ärsytti. No en mene yksityiskohtiin mutta päädyn lopulta harrastamaan seksiä tämän omissa silmissäni "vanhuksen" kanssa. Enpä ole moista koskaan kokenut ja hän himoitsi niin paljon vartaloani esileikin aikana etten voi sanoin kuvailla, enkä moista kokenut koskaan ennen enkä jälkeen ja nyt olen itsekin jo 5 kymppinen. Olin kuin sulaa vahaa hänen käissään ja mietein että johtuiko se meidän ikäerostamme kun tuon ikänen mies ei varmaankaan ikäistäni naista saa.

Olisin silti äärimmäisen varovainen vaikka ajatus kutkuttaakin 

jos jaksat niin kerrotko lisää teidän ekasta kerrasta? Miten se eteni siihen? Joo olen pervo mutta niinhän me kaikki jotka tällä palstalla ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nussivainmiestäsi kirjoitti:

älä jmkauta pilaa kumppanisi ja teidän / lasten / lähisukulaisten elämää

Pikkurouva on hyvä vaan ja käy salaa kokeilemassa naapurinsetää. Se tuntuu hyvältä ja helpottaa oloa.

sulla köyhä elämä jos ainoat kiksit tulee tämän ketjun uusista viesteistä jonkun miehen kirjoittamista...

Vierailija
104/161 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ei voisi olla totta? Epäilijät eivät varmaan itse elä ollenkaan kuin ehkä omassa kuplassaan.

Vierailija
105/161 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tarina, uskon sen olevan totta. Toivottavasti tulee jatkoa

Vierailija
106/161 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö Pikkurouva juhannuksena mökillä?

Vierailija
107/161 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pikkurouvan elämässä ollut nyt keväällä paljon koronavaikutusta?

Uudeltamaalta kun ei päässyt mökkeilemään muuhun Suomeen, esimerkiksi.

Vierailija
108/161 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, mitä naapurin isännälle kuuluu? Vaihtoiko nuorempaan?

Vierailija
109/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Pikkurouvalla on ollut kesäloma? Olitko mökillä?

Vierailija
110/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinhan minä ja pantiin naapurin isännän kanssa töpinäksi heti ekana yönä.

Vierailija
111/161 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää

Vierailija
112/161 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurouva kirjoitti:

Olinhan minä ja pantiin naapurin isännän kanssa töpinäksi heti ekana yönä.

Pikkurouva on toiminut reippaasti ja ollut hyvä tyttö. Uskon, että naapurinsetä oli tyytyväinen.

Vierailija
113/161 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynnyt hänen luona vielä

Vierailija
114/161 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olen menossa mökille, kun mies lähtee töihin Pohjanmaalle. Puolukoita meinataan etsiä isännän kanssa sieltä sun täältä ja vähän metsästäkin.

Vierailija
115/161 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja koko viikon aion olla marjassa.

Vierailija
116/161 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkääkö se isänyä sun puolukousta teetteko verilättyi?

Vierailija
117/161 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah, kylläpä naapurin isäntä oli kovana puolukkareissun jälkeen. ♥️💘

Vierailija
118/161 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkurouva kirjoitti:

Aaaah, kylläpä naapurin isäntä oli kovana puolukkareissun jälkeen. ♥️💘

Pehmititkö?

Vierailija
119/161 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pikkurouvan ketjun kaapannut taas 15cm Reino. Pikkurouva ei kirjoita noin.

Vierailija
120/161 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro pikkurouva viikon päätteeksi saldo. Montako kertaa sisääsi lauettiin viikon aikana? Sen takia kyselen, koska on kiva kuulla jonkun tekevän ihan oikeasti asioita. Ihmiset tuntuu räpläävän nykyään lähinnä puhelimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme