Naapurin isäntä
Apua. Kesäloma ja mökillemeno lähestyy. Viime kesän jäljiltä minulle jäi kumma kiinnostus naapurin isäntää kohtaan. Kyseessä on siis lähistöllä oleva maatalon isäntä, jolta mieheni vanhemmat aikoinana mökin on ostaneet. Aiemmin emme juuri ole olleet hänen kanssaan tekemisissä, mutta mökki nyt siirtynyt meille, ja viime kesänä olimme pidempään siellä kaksisteen. Isäntä oli hyvin seurallinen ja mukava ja kävi vähän rasitukseenkin asti moikkailemassa. Vanhempi, paljon itseäni vanhempi, siis appivanhempieni ikäluokkaa.
Mitään sen ihmeellisempää ei viime kesänä tapahtunut, muuta kuin pari asiaa josta tajusin tällä olevan jotain mielenkiintoa minua kohtaan. Silloin se lähinnä nauratti ja huvitti, mutta nyt ne ajatukset on talven myötä oikein muhineet ja yhtäkkiä huomasin ajattelevani kaikenlaisia 'mitä jos' ajatuksia jotka, no, suoraansanoen ovat tosi kiihoittavia. Kova halu olisi kokeilla ja kokea. Mitä ihmettä teen ja miten etenen asian kanssa ? En ole oikein koskaan tälläiseen kiusaukseen joutunut, enkä etenkään koskaan ajatellut tälläisiä vanhemmista miehistä, oma mies on hyvin riittänyt. Mutta nyt olen aivan häkeltynyt ja ymmälläni. Juhannuksena olemme nyt menossa ja sitten heinäkususa pidemmäksi aikaa. Ajatukset pitäisi saada kuriin jotenkin sitä ennen.
Kaipaisin neuvoja ja ajatuksia, etenkin jos joku on ollut samankaltaisessa pulmassa. Ei fantasioita kiitos.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Olin 25 vuotias ja vähän samanlaisessa tilanteessa. Mies lähenteli jo 6 kymppiä ja silmissäni "vanha ukko" aluksi. Hän ei puheissaan juurikaan mitään vihjaillut mutta hänen katseensa vartalossani ensi alkuun jopa ärsytti. No en mene yksityiskohtiin mutta päädyn lopulta harrastamaan seksiä tämän omissa silmissäni "vanhuksen" kanssa. Enpä ole moista koskaan kokenut ja hän himoitsi niin paljon vartaloani esileikin aikana etten voi sanoin kuvailla, enkä moista kokenut koskaan ennen enkä jälkeen ja nyt olen itsekin jo 5 kymppinen. Olin kuin sulaa vahaa hänen käissään ja mietein että johtuiko se meidän ikäerostamme kun tuon ikänen mies ei varmaankaan ikäistäni naista saa.
Olisin silti äärimmäisen varovainen vaikka ajatus kutkuttaakin
jos jaksat niin kerrotko lisää teidän ekasta kerrasta? Miten se eteni siihen? Joo olen pervo mutta niinhän me kaikki jotka tällä palstalla ollaan.
Vierailija kirjoitti:
nussivainmiestäsi kirjoitti:
älä jmkauta pilaa kumppanisi ja teidän / lasten / lähisukulaisten elämää
Pikkurouva on hyvä vaan ja käy salaa kokeilemassa naapurinsetää. Se tuntuu hyvältä ja helpottaa oloa.
sulla köyhä elämä jos ainoat kiksit tulee tämän ketjun uusista viesteistä jonkun miehen kirjoittamista...
Miksi tämä ei voisi olla totta? Epäilijät eivät varmaan itse elä ollenkaan kuin ehkä omassa kuplassaan.
Hieno tarina, uskon sen olevan totta. Toivottavasti tulee jatkoa
Kävitkö Pikkurouva juhannuksena mökillä?
Onko Pikkurouvan elämässä ollut nyt keväällä paljon koronavaikutusta?
Uudeltamaalta kun ei päässyt mökkeilemään muuhun Suomeen, esimerkiksi.
Nooh, mitä naapurin isännälle kuuluu? Vaihtoiko nuorempaan?
Joko Pikkurouvalla on ollut kesäloma? Olitko mökillä?
Olinhan minä ja pantiin naapurin isännän kanssa töpinäksi heti ekana yönä.
Pikkurouva kirjoitti:
Olinhan minä ja pantiin naapurin isännän kanssa töpinäksi heti ekana yönä.
Pikkurouva on toiminut reippaasti ja ollut hyvä tyttö. Uskon, että naapurinsetä oli tyytyväinen.
Oletko käynnyt hänen luona vielä
Huomenna olen menossa mökille, kun mies lähtee töihin Pohjanmaalle. Puolukoita meinataan etsiä isännän kanssa sieltä sun täältä ja vähän metsästäkin.
Niin, ja koko viikon aion olla marjassa.
tykkääkö se isänyä sun puolukousta teetteko verilättyi?
Aaaah, kylläpä naapurin isäntä oli kovana puolukkareissun jälkeen. ♥️💘
pikkurouva kirjoitti:
Aaaah, kylläpä naapurin isäntä oli kovana puolukkareissun jälkeen. ♥️💘
Pehmititkö?
Nyt on pikkurouvan ketjun kaapannut taas 15cm Reino. Pikkurouva ei kirjoita noin.
Kerro pikkurouva viikon päätteeksi saldo. Montako kertaa sisääsi lauettiin viikon aikana? Sen takia kyselen, koska on kiva kuulla jonkun tekevän ihan oikeasti asioita. Ihmiset tuntuu räpläävän nykyään lähinnä puhelimia.
Pikkurouva on hyvä vaan ja käy salaa kokeilemassa naapurinsetää. Se tuntuu hyvältä ja helpottaa oloa.