Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut satunnaistarkastukseen

Vierailija
18.06.2019 |

Lentokentän turvatarkastuksessa. Mä jouduin tuossa äskettäin. Hieman hämmennyin pariksi sekunniksi, mutta sitten jo nauratti. Varoituksen sana muille naisille, että siinä pitää päästä kosketuksiin vyötärölle ja jos on esim. koko mekko, niin siinä sitten helmaa vaan ylös kaikkien edessä. Onneksi oli leggingsit, täytyy taas laittaa takaisin tulomatkalle, ties vaikka satunnaisuus osuu taas kohdalle, muutenkin tapahtuu aina mulle outoja sattumuksia. 😁

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, huumekoira mukamas haistoi jotain mun kohdalla. Ihan bullshittiä ja se rajanvalvoja/poliisi ihan selvästi ohjasi koiraa.

Jouduin riisumaan kaikki vaatteet. Onneksi hanskoja ei otettu esiin.

Tietenkään eivät löytäneet mitään, huumeita kun en käytä. Pitkä fleda vaan sattui olemaan. V#ittu mitä pa#skas. Eipä voi muuta sanoa.

Kyllä mar**uanakin on huume, vaikka oletkin eri mieltä.

Vierailija
42/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon joutunu monta kertaa. Välillä pyyhittiin käsiä jollain testiliuskalla, joskus vyötärön ihoa. Ehkä olen sitten epäilyttävän näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun joka kerta. Lentäminen ja nuo turvatarkastukset jännittää muutenkin kun tulee harvoin lennettyä. Luulenkin, että jännityksen takia näytän samalta kuin peura ajovaloissa ja siksi varmaan luulevat mun jotain hämärää duunaavan:D

Sitten tulee kierre > jännitä joutuvasi taas tarkastukseen > joudu tarkastukseen koska jännität > jännitä ensi kerralla taas enemmän:/

Vierailija
44/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen "satunnaistarkastuksessa" 8/10 lennosta. Ei vaikutusta, käyttääkö tavallista linjaa vai priority-linjaa. Sama juttu molemmissa.

Vierailija
45/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen joutunut. Tosin ei se ollut satunnaista, käytökseni ja ulkonäköni viittasi hyvin vahvasti siihen, että olisin tehnyt pahojani. Pyyhkäisyssä ei ilmennyt jälkiä huumeista, joten jatkoin matkaani ja ehdin juuri ja juuri lentokoneeseen.

Vierailija
46/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oon joutunu monta kertaa. Välillä pyyhittiin käsiä jollain testiliuskalla, joskus vyötärön ihoa. Ehkä olen sitten epäilyttävän näköinen.

Näille jotka väittävät että ei hameenhelmoja nostella taisi sitten olla ammattitaidoton tarkastaja kun sanoi oikein voitko nostaa hametta. Sain käsityksen että paljasta iholta vyötäröltä pitää hipaista lapuilla. Jos voi vaatteiden päältäkin, niin olisi hyvä ohjeistaa myös turvallisuus henkilökuntaakin siitä. He antavat ohjeet mitä pitää seurata.

Vierailija
47/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole tyytyväinen. Sulla on jännä elämä.

Täytyy olla vissiin. Näytän herättävän melkoisen hässäkän aina ja ihmiset on valmiit mitä ihmeellisimpiin juttuihin vuokseni, ilman järkevää motiivia. Siihen on jo tottunut.

Taidat olla oikein maailmannapa.

Ei siellä mitään hameenhelmoja nosteta, joten 1/5.

Voi hitsi. Pitäiskö tehdä valitus kun käskettiin kuitenkin nostamaan hametta niin että voi hipaista lapuilla vyötäröltä. En kai mä huvikseen mitään ala nostelemaan ja paljastelemaan. Jos voi vaatteiden päältä ottaa niin kas kummaa ei pätenyt mun kohdalla? Otanpa keskustelun aiheeksi ensi kerralla kun pyydetään paljastelemaan.

Vierailija
48/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mekko nostettu ylös mutta ei liuskatestiä varten vaan sen taputtelun takia. Ilmeisesti sen verran muhkeat kylkiröllykät tuntui mekon läpi että piti ihan livenä ne päästä näkemään. Hieman nolotti kun etu ja takapuolelta helmaa nostettiin.

Mietin vaan että hun,nutettuja tuskin voisi siinä kaikkien edessä alkaa vilauttaa.

Vierailija
49/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille jotka väittävät että ei hameenhelmoja nostella taisi sitten olla ammattitaidoton tarkastaja kun sanoi oikein voitko nostaa hametta. Sain käsityksen että paljasta iholta vyötäröltä pitää hipaista lapuilla. Jos voi vaatteiden päältäkin, niin olisi hyvä ohjeistaa myös turvallisuus henkilökuntaakin siitä. He antavat ohjeet mitä pitää seurata.

Miksi ihmeessä nostaa hametta, kun sen pyyhkäisyn voi ottaa paidan ja hameen välistä?

Vierailija
50/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole tyytyväinen. Sulla on jännä elämä.

Täytyy olla vissiin. Näytän herättävän melkoisen hässäkän aina ja ihmiset on valmiit mitä ihmeellisimpiin juttuihin vuokseni, ilman järkevää motiivia. Siihen on jo tottunut.

Taidat olla oikein maailmannapa.

Ei siellä mitään hameenhelmoja nosteta, joten 1/5.

Voi hitsi. Pitäiskö tehdä valitus kun käskettiin kuitenkin nostamaan hametta niin että voi hipaista lapuilla vyötäröltä. En kai mä huvikseen mitään ala nostelemaan ja paljastelemaan. Jos voi vaatteiden päältä ottaa niin kas kummaa ei pätenyt mun kohdalla? Otanpa keskustelun aiheeksi ensi kerralla kun pyydetään paljastelemaan.

Joko av on täynnä pässejä tai turvatarkastus. Epäilen tässä tapauksessa av:n jengiä.

Vierailija
51/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut vedettiin aikoinaan Neuvostoliitossa satunnaistarkastukseen ja ei siinä kauaa mennyt kun tuiman näköisen tädin nyrkki oli rannetta myöten mun p*rseessä. Olin aluks vähän hämilläni, mutta näin vuosien jälkeen jo naurattaa tilanne. Puhdas olin, mitään eivät löytäneet.

Vierailija
52/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vyötärönäyte otetaan kylläkin housujen/hameen päältä...

Satunnaisesssa olen ollut kymmeniä kertoja.

Ahaa, no miks multa ei otettu? Hyvä tietää että ei suostu helmojen nosteluun enää sitten jos noin on. Nimenomaan pyydettiin paljastamaan vyötärö ja nostamaan hametta.

Vierailija
53/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä nostaa hametta, kun sen pyyhkäisyn voi ottaa paidan ja hameen välistä?

Luitko, koko mekko, ei voi välistä ottaa.

Vierailija
54/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset kolme kertaa vuoden aikana ollaan oltu tarkastuksessa.

Kai olemme puolisoni ja vauvan ja vaippakassien kanssa niin salakuljettajapommimiehen näköisiä, että kannattaa tsekata..

Vierailija
55/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko, koko mekko, ei voi välistä ottaa.

Luin. Se mihin vastasin, puhuttiin hameesta.

Vierailija
56/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minutkin pysäytettiin räjähdysaineiden varalta eikä siinä kyllä lääpitty mitään, tehtiin vaan laukusta liuskatestit. Tämän jälkeen pysäyttivät toisen naisen jolla hyvin samanlainen habitus kuin itselläni joten olisiko kuitenkin jokin profilointi eikä ihan satunnaista.

Jännempää oli kerran kun kaupan itsepalvelukassa maksun yhteydessä ilmoitti satunnaistarkastuksesta ja hälytti työntekijän paikalle tutkimaan ostoskassia. :D Joku vartijako vahtii kamerasta epäilyttäviä tyyppejä vai ovatko oikeasti ihan satunnaisia, tietääkö joku?

Usein kassalaitteet itse piippaavat joka 40 asiakkaan kohdalla satunnaistarkastuksen, eli siihen ei ole kenelläkään työntekijällä osaa eikä arpaa!

Vierailija
57/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeiden varalta on testattu pari kertaa niillä liuskoilla. Olen nutturapäinen harmaatukkainen keski-ikäinen nainen ja pukeudun lennoille mahdollisimman mukaviin vaatteisiin tyyliin college-housut ja swetari. Tuskin ulkonäön perusteella ovat poimineet, mutta toisaalta, mistäpä tuota tietää.

Liuskat testaa räjähteitä, hyvin harvoin huumeita. Suurin osa satunnaistarkastuksista on räjähdetarkastuksia ja tosiaan täysin satunnaisia, eli profilointi on puppua. Tarkastuksiin annetaan usein selkeät ohjeet, esim. seuraavan tunnin aikana seitsemän tarkastusta, max kolme henkilöä tarkastusten välissä.

Vierailija
58/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon sisällä mut otettiin tarkastukseen 2 kertaa joten taidan näyttää joten epäilyttävältä?

Vierailija
59/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sitten, jos hameen joutuu nostamaan ylös ja alla ei olekaan pikkareita? Esim. jossain etelän kohteissa voi olla niin kuuma, ettei viitsi käyttää pikkareita tai on unohtanut laittaa ne jalkaan. Joutuuko siinä sitten näyttämään paljasta bimbulaa muiden matkustajien edessä? Onneksi sentään ainakin nuoremmilla on ns. pesä yleensä ajeltu, mutta jos joku vanha huuhkaja joutuu ko. testiin, niin siinä voi tulla matkapahoinvointia aika monelle ja kala-allergikotkin saattavat saada oireita.

1. Kukaan ei oikeasti joudu nostelemaan helmoja.

2. Jos jostain syystä joutuisi, tämä tehtäisiin aina erillisessä tilassa yksityisyyden vuoksi. Jo esim hupparin pois ottaminen tehdään erillisessä tilassa, jos huomaavat että alla on vain toppi. Näistä ollaan todella tarkkoja.

Vierailija
60/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä epäselväksi jäi voiko liuskatestin ottaa vaatteiden päältä vai pitääkö olla paljasta ihoa vyötäröltä. Itseltäni pyydettiin paljasta ihoa eli mekon helmojen nostoa. Mekko: yleensä ylhäältä pohkeeseen tai nilkkoihin asti. (Jos on epäselvää joillekin mikä ero on hameella ja menolla)

Av:n älyköt sanoo vaateiden päältä....?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan