Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut satunnaistarkastukseen

Vierailija
18.06.2019 |

Lentokentän turvatarkastuksessa. Mä jouduin tuossa äskettäin. Hieman hämmennyin pariksi sekunniksi, mutta sitten jo nauratti. Varoituksen sana muille naisille, että siinä pitää päästä kosketuksiin vyötärölle ja jos on esim. koko mekko, niin siinä sitten helmaa vaan ylös kaikkien edessä. Onneksi oli leggingsit, täytyy taas laittaa takaisin tulomatkalle, ties vaikka satunnaisuus osuu taas kohdalle, muutenkin tapahtuu aina mulle outoja sattumuksia. 😁

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden varalta on testattu pari kertaa niillä liuskoilla. Olen nutturapäinen harmaatukkainen keski-ikäinen nainen ja pukeudun lennoille mahdollisimman mukaviin vaatteisiin tyyliin college-housut ja swetari. Tuskin ulkonäön perusteella ovat poimineet, mutta toisaalta, mistäpä tuota tietää.

Vierailija
22/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka kerta joko minä tai mies joudutaan. Samoin jos lasten kanssa oltu niin joku lapsista joutuu. Satunnaistarkastus kuulostaa siis omiin korviin jo siltä, että todennäköisempää on joutua siihen kuin ettei joudu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kopelointi tehdään silloin kun metallinpaljastin piippaa tai läpivalaisussa on löytynyt jotain.

Vierailija
24/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun läppäri pyyhitään lähestulkoon joka kerta lentäessäni Frankfurtista Helsinkiin tai toisin päin. En tiedä mistä johtuu, olisiko niin vanha läppäri, ettei tarkastajat voi uskoa jonkun vielä käyttävän sellaista.

Vierailija
25/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, huumekoira mukamas haistoi jotain mun kohdalla. Ihan bullshittiä ja se rajanvalvoja/poliisi ihan selvästi ohjasi koiraa.

Jouduin riisumaan kaikki vaatteet. Onneksi hanskoja ei otettu esiin.

Tietenkään eivät löytäneet mitään, huumeita kun en käytä. Pitkä fleda vaan sattui olemaan. V#ittu mitä pa#skas. Eipä voi muuta sanoa.

Pitkä fleda ei ole minulla vaikuttanut vuosikymmeniin mihinkään.

Ehkä kannattaisi miettiä omaa käyttäytymistä noin muuten, ainakin tuo "ohjasi koiraa" viittaa vahvasti anarkomarko asenteeseen.

Vierailija
26/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän toimitaan jos naisella koko housupuku. Alas vyötäröön asti?

Vierailija
27/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun aina koska polvessa tekonivel. Tel Avivissa ratsattiin vuosia sitten kaverin kanssa perusteellisesti.

Vierailija
28/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsin ratsataan ja sattunut aina nainen. Vaatteiden ulkopuolelta.

Vierailija
29/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi reissussa Vantaalla otettiin pythkäisy vyötäröltä (ja kyllä ne mulla ainakin ihoa pyyhki, ei housun reunaa), ja Lontoon pääsdä kengät pyyhittiin.

Vierailija
30/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän ilmeisesti eksoottiset kasvonpiirteet suomalaiseksi, niin jotenkin kummasti aina sattuu noi satunnaiset kohdalle. Kymmeniä jo tähän mennessä. Etenkin nyt mustatukkaisena - vaaleampana olin ilmeisesti vähän vähemmän epäilyttävä. :D

Vierailija
31/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari, kolme kertaa. Jollain liuskalla pyyhkivät laukkua. Huumeitako testattiin vai mitä?

Ne putsas sitä. Sun Kånken oli niin paskanen, että niitä hävetti sun puolesta.

Vierailija
32/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minutkin pysäytettiin räjähdysaineiden varalta eikä siinä kyllä lääpitty mitään, tehtiin vaan laukusta liuskatestit. Tämän jälkeen pysäyttivät toisen naisen jolla hyvin samanlainen habitus kuin itselläni joten olisiko kuitenkin jokin profilointi eikä ihan satunnaista.

Jännempää oli kerran kun kaupan itsepalvelukassa maksun yhteydessä ilmoitti satunnaistarkastuksesta ja hälytti työntekijän paikalle tutkimaan ostoskassia. :D Joku vartijako vahtii kamerasta epäilyttäviä tyyppejä vai ovatko oikeasti ihan satunnaisia, tietääkö joku?

Näytätkö hipiltä tai muuten poikkeavalta?

Vanha hippi ei oo aina rikollinen.

Vierailija
33/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole tyytyväinen. Sulla on jännä elämä.

Täytyy olla vissiin. Näytän herättävän melkoisen hässäkän aina ja ihmiset on valmiit mitä ihmeellisimpiin juttuihin vuokseni, ilman järkevää motiivia. Siihen on jo tottunut.

Taidat olla oikein maailmannapa.

Ei siellä mitään hameenhelmoja nosteta, joten 1/5.

Vierailija
34/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän ilmeisesti eksoottiset kasvonpiirteet suomalaiseksi, niin jotenkin kummasti aina sattuu noi satunnaiset kohdalle. Kymmeniä jo tähän mennessä. Etenkin nyt mustatukkaisena - vaaleampana olin ilmeisesti vähän vähemmän epäilyttävä. :D

Pitääkö nyt lähteä marssille ratsismia vastustamaan? Finavia boikottiin! Kyllä on selvää, että kansainvälisellä lentokentällä "ilmeisesti eksoottiset kasvonpiirteet omaava suomalainen", jolla on mustaksi värjätyt hiukset, on etnisen profiloinnin perusteella erityisen epäilyttävä henkilö. Viis niistä turisteista tai muista ulkomaalaisista...

Vierailija
35/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tarkastaa aina nainen, ainakin Euroopassa. Reppu pyyhitään melkein joka kerta ja suurten rintaliivien takia tarkastettu usein, mutta mitä väliä?

Ei minulla ole mitään salattavaa.

Vierailija
36/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa, joskus myös lapsi tai mies, mutta useimmiten minä. Ei kyllä mitään hameenhelmoja olla koskaan nostettu.

Oon ajatellut että tällainen valkoinen, keski-ikäinen perustäti on hyvä satunnaisotos kun ei kukaan mieti että onko nyt mukana jotain syrjintää kun tuo valittiin.

Vierailija
37/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tarkastaa aina nainen, ainakin Euroopassa. Reppu pyyhitään melkein joka kerta ja suurten rintaliivien takia tarkastettu usein, mutta mitä väliä?

Suurten rintaliivien takia, waat? Mitä tarkoitat ja miten suuret rintaliivit sinulla sitten on?

Vierailija
38/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurten rintaliivien takia, waat? Mitä tarkoitat ja miten suuret rintaliivit sinulla sitten on?

Kaarituet?

Vierailija
39/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lyötiin Bulgariassa viime kesänä satunnaistarkastuksen leima 9v lapselle ja eri jonoon turvatarkastukseen. Mentiin tietysti lapsen mukaan, eihän häntä nyt yksin voinut sinne laittaa. Tullivirkailija ei luonnollisesti puhunut sanaakaan englantia ja molotti jotain ja hätisteli lapsen pois, vaikka lapselle nimen omaan lyötiin tämä satunnaistarkastuksen leima. Meiltä aikuisilta pyyhkäistiin liuskoilla muistaakseni vyötäröltä ja ranteiden sisäpinnoilta käsistä, sitten hetki odottelua testien kanssa. Pari kertaa on myös arpaonni suosinut työmatkoilla Berliinissä ja Pariisissa. Eli ilmeisen yleistä on.

Vierailija
40/91 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun joka kerta ja melkein missä päin Eurooppaa tahansa liikunkin. Mitään syytä siihen ei ole, paitsi ilmeisesti ulkonäköni. Jostain syystä tällainen kaljuksi höylätty ja hyväkuntoisen näköinen +50 mies on "epäilyttävän" näköinen. Ikinä en siis ole minkään näköisiä rikoksia elämässäni tehnyt, hyvin toimeentuleva jne jne. Mutta jotain outoa minussa sitten ilmeisesti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi