Oletko joutunut satunnaistarkastukseen
Lentokentän turvatarkastuksessa. Mä jouduin tuossa äskettäin. Hieman hämmennyin pariksi sekunniksi, mutta sitten jo nauratti. Varoituksen sana muille naisille, että siinä pitää päästä kosketuksiin vyötärölle ja jos on esim. koko mekko, niin siinä sitten helmaa vaan ylös kaikkien edessä. Onneksi oli leggingsit, täytyy taas laittaa takaisin tulomatkalle, ties vaikka satunnaisuus osuu taas kohdalle, muutenkin tapahtuu aina mulle outoja sattumuksia. 😁
Kommentit (91)
Ole tyytyväinen. Sulla on jännä elämä.
Mut otettiin satunnaistarkastukseen huumeiden varalta Helsinki-Vantaalla. Puhdas oli. Edelliskerralla mieheni joutui myös huumeiden varalta satunnaistarkastukseen. Puhdas oli hänelläkin.
Juu, huumekoira mukamas haistoi jotain mun kohdalla. Ihan bullshittiä ja se rajanvalvoja/poliisi ihan selvästi ohjasi koiraa.
Jouduin riisumaan kaikki vaatteet. Onneksi hanskoja ei otettu esiin.
Tietenkään eivät löytäneet mitään, huumeita kun en käytä. Pitkä fleda vaan sattui olemaan. V#ittu mitä pa#skas. Eipä voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla vissiin. Näytän herättävän melkoisen hässäkän aina ja ihmiset on valmiit mitä ihmeellisimpiin juttuihin vuokseni, ilman järkevää motiivia. Siihen on jo tottunut.
Pari, kolme kertaa. Jollain liuskalla pyyhkivät laukkua. Huumeitako testattiin vai mitä?
Joudun vähän väliä. Eikä siinä mitään hameenhelmoja vyötärölle nosteta, ihan höpöpuhetta.
No ei ole kyllä paljaalta iholta ikinä multa otettu näytettä, ihan housujen päältä vyötäröltäkin. Viimeksi oli siinä mielessä jännä tarkastus, että ensimmäinen testi näytti positiivista. Kovin siinä hetken aivot raksutti että missäköhän olisin voinut räjähdysaineiden kanssa joutua tekemisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla vissiin. Näytän herättävän melkoisen hässäkän aina ja ihmiset on valmiit mitä ihmeellisimpiin juttuihin vuokseni, ilman järkevää motiivia. Siihen on jo tottunut.
Jos pidät lentokentän satunnaistarkastusta hässäkkänä niin taatusti päiväsi ovatkin täynnä actionia.
Tosiaan aivan naurettavaa, että suomalaisten turvatarkastajien pitää päästä sinne mekon helmojen alle kopeloimaan asiakkaisensa vatsamakkaroita. Miten tuo lisää turvallisuutta? Ei ole tullut vastaan missään muualla kuin Suomessa.
Se vyötärönäyte otetaan kylläkin housujen/hameen päältä...
Satunnaisesssa olen ollut kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan aivan naurettavaa, että suomalaisten turvatarkastajien pitää päästä sinne mekon helmojen alle kopeloimaan asiakkaisensa vatsamakkaroita. Miten tuo lisää turvallisuutta? Ei ole tullut vastaan missään muualla kuin Suomessa.
Tällaista se on, kun uskoo kaiken mitä vauvapalstalla lukee.
Tämän kuun reissulla näytti siltä, että noin joka toinen matkustaja satunnaistarkastettiin.
Minutkin pysäytettiin räjähdysaineiden varalta eikä siinä kyllä lääpitty mitään, tehtiin vaan laukusta liuskatestit. Tämän jälkeen pysäyttivät toisen naisen jolla hyvin samanlainen habitus kuin itselläni joten olisiko kuitenkin jokin profilointi eikä ihan satunnaista.
Jännempää oli kerran kun kaupan itsepalvelukassa maksun yhteydessä ilmoitti satunnaistarkastuksesta ja hälytti työntekijän paikalle tutkimaan ostoskassia. :D Joku vartijako vahtii kamerasta epäilyttäviä tyyppejä vai ovatko oikeasti ihan satunnaisia, tietääkö joku?
En ole lentokentällä joutunut kuin johonkin haastatteluun matkan tarkoituksesta.
Mutta Tallinnaan laivalla mennessä olen kahdesti joutunut satamassa johonkin sivuhuoneeseen, jossa rinkka on läpivalaistu. Minua itseäni ei ole tutkittu muuten kuin piti mennä metallinpaljastimen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minutkin pysäytettiin räjähdysaineiden varalta eikä siinä kyllä lääpitty mitään, tehtiin vaan laukusta liuskatestit. Tämän jälkeen pysäyttivät toisen naisen jolla hyvin samanlainen habitus kuin itselläni joten olisiko kuitenkin jokin profilointi eikä ihan satunnaista.
Jännempää oli kerran kun kaupan itsepalvelukassa maksun yhteydessä ilmoitti satunnaistarkastuksesta ja hälytti työntekijän paikalle tutkimaan ostoskassia. :D Joku vartijako vahtii kamerasta epäilyttäviä tyyppejä vai ovatko oikeasti ihan satunnaisia, tietääkö joku?
Näytätkö hipiltä tai muuten poikkeavalta?
Olen. Vaiika olen alkoholiisti 6 kertaa tehtiin vviimevuonnna puhalluksett aina nollaa näytti niinkuin pitääääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytätkö hipiltä tai muuten poikkeavalta?
Tuolloin lentokentällä näytin ehkä vähän reissussa rähjääntyneeltä mutta kauppakeississä oli ihan siisti kirjastotädin habitus.
Niin, siis kyseessä tarkastus räjähdysaineiden varalta.