Eikö ketään todellakaan joka haluaa TOSI edullisesti trendikkäitä vaatteita kevät-06??
Eilen jo mainostinkin ja ehdin pistää ne huutonettiin mutta tajusin että minulla sulkeutuu netti huomenna muuton vuoksi joten joudun sulkemaan kyseisen kohteen. Olisi tänä keväänä ostettuja täysin uudenveroisia muodikkaita S/M kokoisia vaatteita naiselle. Mm. esprit nahkavyö ja muitakin vöitä. Veromoda takki ,huppari jne.
Vaatteita on n. 250e edestä ja nopein saa ne tosi edullisesti! pistäkääpä sähköpostiosotteita, kuvat saatavilla
Kommentit (40)
Uudenveroisia kevät-06 mallistoa trendikkäitä vaatteita,S/M
Mutta tuossa ei ole se toinen vyö ja kengät
kun siellä olin n. reilu kk sitten Ei niitä enään sinne oulusta lähdetä vaihtamaan eikä vaatteilla edes ole palautus oikeutta kun sen viikon tai kaks riipppuen liikkeestä. Ja jos niitä on edes sen kerran pidetty niin sillon tuotettahan ei voi enään vaihtaa..
http : //www . huuto . net/fi/showitem . php3?itemid=32518380
No mutta syksyhän tulee kohta, ei noi kesä vaatteita olekkaan ;)
Hinnassa on tinkimisen varaa!
Uskokaa tai älkää, näiden täytyy olla varastettuja. Tuokin vielä, että eka ei edes alkanut kuittiasiaan vastaamaan ja sitten keksisi muka hyvän selityksen.
kuitteja ei löydy, mutta muistat täsmälleen paljonko joku vaate maksoi???
ettei vaan reikä tullut sillon ku varashälytintä revittiin irti sovituskopissa sydän kurkussa...
laitoin ylläpidolle viestiä. kiinni jäit!
Ja mitä väliä sillä onko ne helsingin stokkalta ostettuja vai täältä osa jos niitä on ehditty käyttää päällä ni sillonhan niitä ei voi enään palauttaa vaikka kuitit olisinkin tallella. Ja jos näytät ostojen yhteydessä kanta-asiakas korttia ni silloin ei edes kuittia tarvitse! en minä ainakaan ole koskaan tarvinu. Ja kyllä, myyn myös lasten vaatteita monesti uudenveroisia, mitä se kellekkään kuuluu. Jos on rahaa ostella ja pistää hukkaan uusia vaatteita niin eikö se ole oma asiani. Ja tästä varastelusta vielä sen verran että voi olla AIKA vaikea esim helsingin pompiista mennä varastamaan lastenavaatteita?????
Että ihmiset osaa olla ilkeitä.
naiset toisilleen! T.22v nainen joka käyttää kuukaudessa miehensä kanssa rahaa vaatteisiin 100-200e. Ei olisi pitänyt tarjota kenellekkään mitään.
kuitteja ei löydy, mutta muistat täsmälleen paljonko joku vaate maksoi???
Varakas en ole ,tavallinen työssäkäyvä. Käykääpäs googlaamassa lisää tietoja minusta ja tulkaa vain tänne haukkumaan julkisisi.
Jos ei vaatteet kelpaa halvalla niin sitten ei. En jää lukemaan tuommoista lapsellista tekstiä-
Ei voi taas uskoa tämän palstan äo-tasoa...
En mä ainakaan säilytä kuitteja sen kauempaa kun ekan kerran on ollut päällä. Ei kaikki oo sellasia. Koskaan en oo palauttanu vaikkei vaate ois niin hyvä ollutkaan päällä, sinne on jäänyt makaamaan kaapin pohjalle käyttämättä.
Oon niin saamaton jotten jaksa myydä eteenpäin toisin kun ap. Mä en nyt nää tässä mitään outoa.
Ihme tyyppejä.
t: ihan ulkopuolinen
hajoamisen tms vuoksi.