Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet käyttäytyy näin tullessaan torjutuksi?

Vierailija
17.06.2019 |

...siis että eka tullaan juttelemaan tai yritetään tutustua olemalla kivoja jne. mutta sitten kun selviää että nainen on varattu, niin keskustelu lopetettaan kuin seinään.
Eikö hyvien käytöstapojen vuoksi voisi edes ystävällisesti lopettaa keskustelua vaikka toteamalla että "harmi kun olit varattu ja hyvät päivänjatkot" tms? Tai jos on yrittänyt pidemmän aikaa tehdä tuttavuutta niin voisi kai sitä jatkossakin vaikka sanoa ne moit, eikä leikkiä ettei edes tunne. Mua on esimerkiksi pyydetty treffeille ja sitten kun olen sanonut ihan kohteliaasti että kiitos vain, mutta olen varattu, joten ei nyt taida onnistua. Niin sitten se kysyjä on vain ihan hiljaa ja poistuu paikalta. Mikä mahtaa olla tuollaisen käytöksen takana? Miksi ihmeessä miehet käyttäytyy noin tökerösti tuollaisessa tilanteessa? :(

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä joku yleisempikin ilmiö? Nimittäin itsellekin käynyt muutamia kertoja näin...että ensin olet jutellut ihan kivan ja fiksun oloisen miehen kanssa, joka sitten yllättäen muuttuu ihan tuppisuuksi, kun hänelle selviää että olen naimisissa.

Vierailija
2/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdottomaan ei kannata tuhlata aikaa eikä energiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Itse oon miljoona kertaa kuullut näiltä asiantuntijoilta kuinka miehet KIINNOSTUVAT siitä kun on varattu, ja kuulkaas deittioppaassa ihan vinkataanki, että pitäisi sanoa olevansa enemmän tai vähemmän varattu.

Just joo. Itse kerran testasin tätä ja jotenkin selitin (huom keski-ikäiset sinkut) että mulla olisi nyt joku toinen joka on minusta kiinnostunut. Hiljeni puhelin ja kaikki muutkin vempaimet sen jälkeen! 

Sellainenkin kokemus on, että ex-mies erottuaan otti minuun yhteyttä viestitse. Meidän erosta siis monta vuotta ja hänen uudemmasta vähemmän aikaa. Exmies oli kovin kiinnostunut minusta ja oltiin muutaman kuukauden viestittelyn jälkeen sopimassa treffiä. Sitten se alkoi kysellä, että niin miten se sinun juttusi kun sulla oli se yks? Ja jankutti tätä koko ajan vaikka sanoin,että ei se ole mitään vakavaa voidaanhan me nyt ihan vaan mennä vaikka kävelylle tai kahville!  Mies ei suostunut, vaikutti lopulta aika sekavalta mutta syynä oli kuulemma tämä "heilani".  

Vierailija
4/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä alkaa tuntumaan siltä, että joillekin miehille ainoa syy olla naiselle ystävällinen tai edes peruskohtelias on edes teoreettinen mahdollisuus uida pöksyihin. Heti kun tulee ilmi, että seksiä ei irtoa, ei viitsitä olla edes kohteliaita.

Onneksi on myös niitä miehiä, jotka hallitsevat käytöstavat yleisen kanssaihmisen hyvän kohtelun vuoksi, eivätkä saadakseen jotain. Tietää kuka on aidosti hyvä tyyppi ja kuka hyypiö.

Vierailija
5/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla ne naisetkin käyttäytyy.

Viimeksikin yksi nainen jutteli pitkät pätkät, imarteli ja kehui ja kyseli kaikkea ja oli mukava. Varmaan puoli tuntia turistiin elämästä ja sen ihmeellisyyksistä.

Lopulta hän kysyi ”minkälaista naista etsit?”

Johon vastasin että en etsi minkäänlaista naista, olen perheellinen ukkomies muuten vaan iltaa viettämässä.

Äsken vielä niin mukavan naisen naama venähti samantien norsunvitulle ja hän häipyi sanaa sanomatta.

Eikä ollut eka kerta kun näin käy.

Vierailija
6/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitsu36hki kirjoitti:

Viimeksikin yksi nainen jutteli pitkät pätkät, imarteli ja kehui ja kyseli kaikkea ja oli mukava. Varmaan puoli tuntia turistiin elämästä ja sen ihmeellisyyksistä.

Johon vastasin että en etsi minkäänlaista naista, olen perheellinen ukkomies muuten vaan iltaa viettämässä.

Äsken vielä niin mukavan naisen naama venähti samantien norsunvitulle ja hän häipyi sanaa sanomatta.

Ois niin kiva tietää mitä tällaisen ihmisen päässä oikein liikkuu...miten vaikeaa on sanoa edes jotain ennen kuin häipyy? Eikö olisi parempi sanoa vaikka että "ai, luulin et on mahkuja, mutta haista v***u sitten" tai edes jotain.

Vierailija
7/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitsu36hki kirjoitti:

Se pettymyksen määrä kun toinen olikin varattu. Sitä tuntee itsensä niin ääliöksi että!

Voihan sitä jutella joo mutkun itse oli ennättänyt innostuu että nytkö se vihdoin löytyi. Kun ei itse älynnyt mistään että onkin varattu. Jallittanut ja pitänyt pilkkanaan. Häpeä omasta käytöksestä myöskin, miten näin pääsi käymään.

Vierailija
8/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa varmaan harmittaa, että tuhlasivat aikaansa, osaa ehkä jopa hävettääkin, että menivät iskemään varattua. Itse en kehtaisi pakkien jälkeen häipyä paikalta tai olla tervehtimättä, yrittäisin vaan esittää, että ei ota yhtään päähän :D

Vierailija
9/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette tälläistä kuullut? Tiedän ettei yhtäkään tämän palstan naista ole yksikään mies yrittänyt pokata yhtään missään, joten mistäs nyt tämmöistä ajatusta tullut päähän? Vai onko fantasia olla varattu ja siitä huolimatta miehet vaan lähestyy oikelta ja vasemmalta ja saa torjua koko ajan ja sitten ihmetellään kuinka he pahoittavat mielensä. Fantasia joka on täydellinen, ei voi hävitä ja omaa itsetuntoa hivellään jatkuvasti, ihan yleinen harha naisilla. Osalla menee jopa melko pitkälle nämä harhat, näihin törmää joskus ja on tunnistettavissa. Kaupassa ei tarvitse kuin olla tälläisen fantasioijan kanssa samalla käytävällä niin jo siellä pahesuvasti pyöritellän päätä ja silmiä, älä yritä minua iskeä, olen liian kaunis ja varattu, olen kaikkien miesten päiväuni mutta en halua minua lähestyttävän, olen varattu.

Itsellä on joskus myös ollut tälläisia unia, pelastan naisia hädästä ja he lankeavat eteeni vaatien huomiotani. Tunnen itseni niin halutuksi, sitten herätyskello soi ja pitää lähteä kahvinkeittoon ja töihin.

Vierailija
10/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vielä kohteliasta. Epäkohteliasta olisi alkaa solvaamaan ja huorittelemaan sekä alkaa uhata väkivallalla. Sitäkin tapahtuu!

Vierailija
11/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne kuvittelee että yökerhot ja baarit on vain sinkkuja varten

Vierailija
12/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, muttei tuollainen käytös mua häiritsisi. Onpahan selkeää, ettei enää ole asiaa toisillemme eikä tarvitse toista osapuolta kohteliaisuudesta roikottaa mukana. Mutta ehkä olenkin jo melko kyynistynyt mitä tulee miesten ja naisten välisiin suhteisiin...

Vierailija
13/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammat tulkitsevat jo sen, että antaa toisen tulla seuraan ja jutella, myöntymisen ja kiinnostuksen merkiksi. Usein onkin ihan järkevää jo heti todeta olevansa varattu. Toinen saa säilytettyä kasvonsa ja itse ei sitten ihmettele, miten se nyt noin hiljeni. Kun jokainen nyt tietää jo otsanahallaan, miten suurin osa hakee seuraa ja on hakeutunut paikkaan, jossa sitä seuraa kehtaa kysellä. 

Vierailija
14/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitsu36hki kirjoitti:

Nää Tinder naiset on tosi rasittavia. Ne on täysin esineellistänyt miehet ja etsii vaan panokavereita. Jos et lähde ne voi vaikka lyödä. Salilla käyvä nainen pystyy lyönään tosi kovaa, kun toinen ei osaa varautua. Suomessa naisten tuottama väkivalta on muutenkin Euroopan huippua. Ylensä nainenkin lyö kännipäissään.

Vierailija
15/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useammat tulkitsevat jo sen, että antaa toisen tulla seuraan ja jutella, myöntymisen ja kiinnostuksen merkiksi. Usein onkin ihan järkevää jo heti todeta olevansa varattu. Toinen saa säilytettyä kasvonsa ja itse ei sitten ihmettele, miten se nyt noin hiljeni. Kun jokainen nyt tietää jo otsanahallaan, miten suurin osa hakee seuraa ja on hakeutunut paikkaan, jossa sitä seuraa kehtaa kysellä. 

Aika suljetussa maailmassa elät, jos miehen ja naisen välinen keskustelu voi olla vain pokauksen ympärillä olevaa. Tosin onhan siinä totta toinen puoli. Itse en enää edes juttele 20-30 naisten kanssa, kun 95%.lla heistä ei mielessä pyöri kuin se antaako vai ei antaako.  Tämä ikäluokka elää jatkuvaa paratiisisaarta. Vähän tylsäksi menee jutut, jos itse on muustakin kuin panemisesta kiinnostunut! M45

Vierailija
16/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tapana toivottaa hyvät jatkot ja lähteä menemään, jos baariympäristöstä on kyse. Eihän tuossa kukaan hävinnyt, eikä tullut kenellekään pahaa mieltä. Jos taas on pidemmän aikaa ollut kiinnostusta/ ennestään kavereita niin tilanne on monimutkaisempi. Jos on jotakin yhteisiä syviä kiinnostksen kohteita ( esimerkiksi joku harrastus) niin sen avulla voi pitää yhteyttä ja pysyä kavereina. Omasta kokemuksestani tosin voin sanoa, että eivät nämä iskettävät naisetkaan halua pysyä kovin läheisissä väleissä sen jälkeen, kun he huomaavat vastapuolen kiinnostuksen.

Esimerkkejä omasta elämästäni. Olen törmannyt kiinnostavaan naiseen yliopistolla, välillämme on ollut selkeää silmäpeliä ( eli nainenkin huomannut kiinnostuksen varmasti), tehty ryhmätöitä ja vaihdettu numeroita, juotu porukalla jne. Jossain vaiheessa sattumalta selviää, että naisella on miesystävä. Ok, kavereita voi toki olla, ajattelen. Yritän kutsua naista kahden kesken syömään, oluelle, keikalle tjsp, mutta hänellä on aina muuta hommaa. Ja näin on käynyt useamman kuin kerran, myös eksien kohdalla ( pysytään kavereina, mutta ikinä ei ole aikaa nähdä). Viestittelevät kyllä innostuneena ( todella harvoin ensimmäisenä), mutta itse ainakin haluan viettää kavereiden kanssa aikaa myös oikeassa elämässä. Tämän seurauksena yhteydenpito on aina vähitellen jäänyt, minkä jälkeen olemme sirtyneet lähinä moikkaustutuiksi.

Eli omasta kokemuksestani ystävyys naisten kanssa on vaikeaa, koska ei se ole aitoa ja vastavuoroista ystävyyttä. Harvoin aloitetaan viestittelyä itse tai kysyt mihinkään viettämään aikaa. Välillä tuntuukin, että naiset pitävät tällaisia viestittelykavereita ainoastaan omana egoboostina, mutta pitävät huolen, että ei ole mitään vaaraa kohdata häntä kahdestaan oikeassa elämässä.

Vierailija
17/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette tälläistä kuullut? Tiedän ettei yhtäkään tämän palstan naista ole yksikään mies yrittänyt pokata yhtään missään, joten mistäs nyt tämmöistä ajatusta tullut päähän? Vai onko fantasia olla varattu ja siitä huolimatta miehet vaan lähestyy oikelta ja vasemmalta ja saa torjua koko ajan ja sitten ihmetellään kuinka he pahoittavat mielensä. Fantasia joka on täydellinen, ei voi hävitä ja omaa itsetuntoa hivellään jatkuvasti, ihan yleinen harha naisilla. Osalla menee jopa melko pitkälle nämä harhat, näihin törmää joskus ja on tunnistettavissa. Kaupassa ei tarvitse kuin olla tälläisen fantasioijan kanssa samalla käytävällä niin jo siellä pahesuvasti pyöritellän päätä ja silmiä, älä yritä minua iskeä, olen liian kaunis ja varattu, olen kaikkien miesten päiväuni mutta en halua minua lähestyttävän, olen varattu.

Itsellä on joskus myös ollut tälläisia unia, pelastan naisia hädästä ja he lankeavat eteeni vaatien huomiotani. Tunnen itseni niin halutuksi, sitten herätyskello soi ja pitää lähteä kahvinkeittoon ja töihin.

No johan on katkeraa! Kömpelöitä tilanteita syntyy, kun yrittää ihminen pariutua. Kyllähän ne miehet lähestyy, jotka toivovat parisuhteisiin päätyvänsä, ja välillä sitten osuu varattuja kohdalle. Jotkut uskovat heti, joillekin pitää alleviivata tuota varaustilannetta ja jotkut vielä jäävät kuvioihin roikkumaan tavalla tai toisella työvoiton toivossa, vaikka kuinka korostaisi sitä olemassa olevaa parisuhdetta ja viuhtoisi sormuskädellä. Sekin voi kannattaa, suurin osa ihmisistä löytää parisuhteen päättyessä uuden suhteen kaveripiiristä. Voivat naisetkin lähestyä, mutta siitäkin aina nousee hirveä poru, jos vääränlaiset lähestyy. Yrittäkää nyt päättää.

Vierailija
18/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kevyt flirtti niin vakavaa ole, että pitäisi ihan tuppisuuksi mennä.... 

Ainahan noissa satunnaissa on kysymys siitä että haetaan sitä että olenko kiinnostava vastakkaisen sukupuolen silmissä. Osa ei vaan tunnista tai tunnusta tätä edes itselleen. Nämä hiljaiseksi muuttuneet miehet - ei ne samalla tavalla olisi toiselle miehelle puhuneet, olen ihan varma siitä. Miksi ne muuten yrittäisi tehdä tuntemattomaan naiseen tuttavuutta, sun sanojasi lainaten? Ei miehet kulje tuolla hakemassa kavereita toisista miehistä, oletko joskus katsellut miten ne keskenään toimivat? Sulle tullaan jutteleen koska sä vaikutat kivalta NAISELTA.

Ja sit sä mukaviattomasti ihmettelet mikset saa niistä vain kavereita siltä varalta että se tänhetkinen kumppanisi lähtis.  =) 

Vierailija
19/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi iso syy, miksi halusin vihkisormuksen. Ahdisti kun ei tiennyt olettaako toinen jotain vai ei eikä voinut vaan rennosti jutella ihmisten kanssa.

Vierailija
20/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on tapana toivottaa hyvät jatkot ja lähteä menemään, jos baariympäristöstä on kyse. Eihän tuossa kukaan hävinnyt, eikä tullut kenellekään pahaa mieltä. Jos taas on pidemmän aikaa ollut kiinnostusta/ ennestään kavereita niin tilanne on monimutkaisempi. Jos on jotakin yhteisiä syviä kiinnostksen kohteita ( esimerkiksi joku harrastus) niin sen avulla voi pitää yhteyttä ja pysyä kavereina. Omasta kokemuksestani tosin voin sanoa, että eivät nämä iskettävät naisetkaan halua pysyä kovin läheisissä väleissä sen jälkeen, kun he huomaavat vastapuolen kiinnostuksen.

Esimerkkejä omasta elämästäni. Olen törmannyt kiinnostavaan naiseen yliopistolla, välillämme on ollut selkeää silmäpeliä ( eli nainenkin huomannut kiinnostuksen varmasti), tehty ryhmätöitä ja vaihdettu numeroita, juotu porukalla jne. Jossain vaiheessa sattumalta selviää, että naisella on miesystävä. Ok, kavereita voi toki olla, ajattelen. Yritän kutsua naista kahden kesken syömään, oluelle, keikalle tjsp, mutta hänellä on aina muuta hommaa. Ja näin on käynyt useamman kuin kerran, myös eksien kohdalla ( pysytään kavereina, mutta ikinä ei ole aikaa nähdä). Viestittelevät kyllä innostuneena ( todella harvoin ensimmäisenä), mutta itse ainakin haluan viettää kavereiden kanssa aikaa myös oikeassa elämässä. Tämän seurauksena yhteydenpito on aina vähitellen jäänyt, minkä jälkeen olemme sirtyneet lähinä moikkaustutuiksi.

Eli omasta kokemuksestani ystävyys naisten kanssa on vaikeaa, koska ei se ole aitoa ja vastavuoroista ystävyyttä. Harvoin aloitetaan viestittelyä itse tai kysyt mihinkään viettämään aikaa. Välillä tuntuukin, että naiset pitävät tällaisia viestittelykavereita ainoastaan omana egoboostina, mutta pitävät huolen, että ei ole mitään vaaraa kohdata häntä kahdestaan oikeassa elämässä.

Miksi sä niin kauheasti haluat kaveerata joko entisten tai mahdollisten naisten kanssa? Eiks toi oo aika läpinäkyvää... Syy voi olla ihan se ettei ne halua olla sun kavereitasi. Kuinka paljon sä pyytelet sun miespuolisia kavereita keikalle ja oluelle ja silleen? Eiks riitä että sä näet näitä friiduja siellä ryhmätyötilanteissa, miks pitää olla enemmän jos niillä on sitä muutakin elämää kuitenkin? 

Se että sä olet kiinnostunut ei tarkoita että toisen pitäisi olla. Ootte ilmeisesti aika nuoria. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi