Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla soittaa. Auttakaa!!

Vierailija
17.06.2019 |

Tämä on ihan kamalaa. On pitänyt soittaa yksi puhelu jo kauan aikaa sitten, mutta EN USKALLA SOITTAA. Hävettää soittaa, kun en tiedä, miten esitän asiani ja jos se toinen ei sano mitään eikä tajua, mitä yritän sanoa. Tulee vaan kiusallinen hiljaisuus. Keksin koko ajan jotain tekemistä, ettei tarvitse soittaa. Pelkään myös häiritseväni ja soittavani väärään aikaan. Aloin nyt itkeä, kun ahdistaa ja kammottaa. Mitä ihmettä teen?!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/71 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hyvä kun tohdit täällä kertoa. Ja huomaat että on muitakin saman ongelman kanssa painivia. Useimmat ihmiset ei tykkää soittaa "virallisia" puheluita ja vähän jännittää niitä. Sulla se jännitys on päässyt vaan liian pitkälle. Ajattelepa, että se toinenkin siellä toisessa päässä voi jännittää sinun soittoasi. Olisi kuitenkin hyvä varmaan jutella jonkun psykologin kanssa.

Siis tämä ajatus auttoi minua pääsemään yli puhelinkammostani! :D Vieläpä niin, että jouduin itse työnkuvaan, jossa tehtäväni oli vastata puhelimeen ja auttaa asiakkaita. Että ei hemmetti, mistä MINÄ mitään tiedän ja apua, joudun puhumaan ventovieraiden ihmisten kanssa ja yrittämään saada asioita selvitettyä...... Sitten vaan päätin ottaa roolin, että minun tehtäväni on nyt auttaa näitä ihmisiä eikä ketään auta (eikä ole mahdollistakaan) jättämällä puheluihin vastaamatta tai sönkkäämällä että en tiedä mitä teen... Että joo, ihan hyvin se vastapuolikin voi jossain vaiheessa jännittää. :) Niin vaan ollaan saatu asiat hoidettua, vaikka kuulen aina välillä että luurin toisessa päässä on joku pelokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos soitit?

Vierailija
64/71 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä nyt?

Vierailija
65/71 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se ei uskalla enää edes kirjoittaa :(

Vierailija
66/71 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten en päivystä av:lla koko ajan, vaikka olenkin paljon täällä. :)

En soittanut, mutta asia hoitui muulla tavalla.

Ei muuta kuin seuraavaa soittamista odottamaan. :D

Vierailija
67/71 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten en päivystä av:lla koko ajan, vaikka olenkin paljon täällä. :)

En soittanut, mutta asia hoitui muulla tavalla.

Ei muuta kuin seuraavaa soittamista odottamaan. :D

No hienoa että asia hoitui, mutta eikö olisi vielä hienompaa jos pääsisit tuosta kammostasi? :)

Vierailija
68/71 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kyllä hienoa. Joudun ensi viikolla soittamaan lääkäriin, mutta se on vähän helpompaa kuin työasiat.

Ap.

Vierailija
69/71 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon soittamisen vaikeuden itsessäni. Mua jännittää ja pahimmillaan menee pupu pöksyyn kun pitää soittaa johonkin. Mulle on todella vaikea soittaa terveyskeskukseen tai kampaamoon.

Vierailija
70/71 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin pitäis soittaa nyt aamupäivän aikana, enkä uskalla. Otin jo beetasalpaajan, mutta en tiedä auttaako se tässä tilanteessa. Mulla on puhevika, ja pelkään että en saa asiaani sanottua. Viimeksi en saanut edes nimeäni sanottua, vaikka olen aikuinen. Ei ole harjoittelu auttanut.

Vierailija
71/71 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up