Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuijotti kyykyssä tupakoivaa naapurin nuorta naista niin että kompastui mutta väitti että "mä mitään tuijottanut! "

Vierailija
17.06.2019 |

Onko tämä nyt se viidenkympin villitys (muutaman vuoden etuajassa) vai mikä ? Inhottaa ja vähän suututtaakin, mies vissiin luulee että olen sokea.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, onneksi otin älykkään miehen, joka osaa olla katselematta naisia jos mä olen vieressä. Katsokoot yksin ollessaan.

Meillä ei kumpaakaan haittaa tuollainen. Se on yhteistä hupia, niin kuin edellä mainittiin. En voisi olla suhteessa, jossa ei voisi olla avoin omasta seksuaalisesta kiinnostuksestaan muit kohtaan.

Vierailija
42/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden kyttääjä tyytyy sinuun. Jätä. Fantasioissaan panee röökituheroa. Ja kohta u-li tulee kertomaan ”ajatusrikos”. Ajatusrikos on alitajuista muiden haluamista jota ei rakkaudessa esiinny.

Rakkaudessa ei esiinny muiden haluamista?

Ei. Symbioottisessa, sielullisessa rakkaudessa ei haluta muita. Uutta? Kaikki eivät ole vieraan lihan perään libidovetoisena luskoaivona ja valmiina loukkaamaan kumppaniaan jota _rakastaa_.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden kyttääjä tyytyy sinuun. Jätä. Fantasioissaan panee röökituheroa. Ja kohta u-li tulee kertomaan ”ajatusrikos”. Ajatusrikos on alitajuista muiden haluamista jota ei rakkaudessa esiinny.

Rakkaudessa ei esiinny muiden haluamista?

Ei. Symbioottisessa, sielullisessa rakkaudessa ei haluta muita. Uutta? Kaikki eivät ole vieraan lihan perään libidovetoisena luskoaivona ja valmiina loukkaamaan kumppaniaan jota _rakastaa_.

Kuulostaa omistushaluisen, matalaliidoisen ja uskonnolisen kasvatuksen traumatisoiman ihmisen rakkauskäsitykseltä. Mutta mikäs siinä, jos tuo toimii sinulle.

Vierailija
44/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän pahaa siinä naisenkauneuden ja seksikkyyden katsomisessa on ?

Itse vaimoni kanssa kummatkin aina katsomme seksikkäitä naisia ja se oikeestaan on meidän yhteinen läppämme.

Voin heittää esim. "Wouuu, hei käyppäs kysymässä tuon numero minulle?"

Missään ei ole ongelmaa, ollaan onnellisia.

Kai te bongaatte yhdessä myös seksikkäitä miehiä? Jos ette, niin tykkääkö vaimosi sitten enemmän naisista?

Vierailija
45/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lyhyen aikaa yli viisikymppinen miesystävä, joka ei millään pystynyt hallitsemaan ilmeitään ja eleitään, kun lähistölle ilmestyi kaunis nainen. Tiesin näkemättäkin, kun esimerkiksi ravintolaan tai jopa televisioruutuun oli saapunut kiinnostava nainen, koska miehen silmät pullistuivat päästä hieman ja keskittyminen herpaantui.

Nopeasti ohi menevissä tilanteissa, kuten autossa, hän alkoi suorastaan hosua. Parhaiten mieleeni on jäänyt se, kun hän oli ratissa, bongasi kauniin naisen oikeanpuoleisella kaistalla, yritti kurkkia minun ohitseni ja lopulta työnsi minut olkapäästä selkänojaa vasten, jotta ehti katsoa. Minä kysyin, oliko nainen hänen tuttunsa, mutta hän ei kuulemma ollut katsonut ketään. Mies kolhi työsuhdeautoaan aika usein, ja olen varma siitä, että osasyynä oli äkillinen ajotaidon katoaminen. En tiedä, oliko hän aina ollut tuollainen, mutta takana oli pari avioliittoa ja kymmeniä naisystäviä (minä kuulin näistä vasta myöhemmin, muilta). Omasta mielestään hän oli viileän rauhallinen ja asiallinen bisnesmies, ei mikään kuolaaja.

Tämä kaveri on jo terapiaa vailla :D Paha addiktio, ja vielä oma nainen vieressä! :o

Tuijottaminen oli tuon tyypin käytöshäiriöistä pienimpiä. Suhde päättyi, kun minulla oli vielä paljon vieraskoreutta jäljellä, joten ehtinyt hänen toilailujaan puheeksi vaan katsoin vain ihmeissäni.

Outoa ja jotenkin pelottavaa, mutta samalla kummallisen huvittavaakin, omalla laillaan, nyt kun sitä jälkeenpäin ajattelet ja  meillekin tiettäväksi kerrot. En ole noin fanaattisesta "oireyhtymästä" kyllä koskaan kuullut. Oli varmaan aika ahdistavaa. Ja tosiaankin, ihmetystä herättävää. Missähän nykyään pälyilee...

Vierailija
46/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä katsoa saa, mutta pitäisi muistaa käytöstavat. Aika tölläämistä on ollut, kun tuollai kompuroi. Ei ole soveliasta minkään ikäiselle.

Hävettäis jos oma mies noin toikkaroisi.

Vierailija
47/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä. Kyttääjä. Hyi.

Vierailija
48/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimman laatuinen tuheronvonkaaja. Luultavasti itse ruma.

Vierailija
49/49 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran pidin puhuttelun miehelleni samasta aiheesta, että onko 14v tytöstämme kivaa kun huomaa että iskä kuolaa lähes hänen ikäisiään  "naisia"? Mies ei tajunnut vaan  väitti ettei tee sitä tytön  nähden, eipä.. "hyi iskä älä tuijota!"   Mies  myös  sanoi tuohtuneena ettei ole mikään pervo lap""""tuja, mutta kyllähän se aika  pervoa on kun 44v miehellä silmät pullistuu päästä 19v neitosten kävellessä ohi.

Hyvä sen tytönkin on ymmärtää kuinka maailma toimii.