Mies tuijotti kyykyssä tupakoivaa naapurin nuorta naista niin että kompastui mutta väitti että "mä mitään tuijottanut! "
Onko tämä nyt se viidenkympin villitys (muutaman vuoden etuajassa) vai mikä ? Inhottaa ja vähän suututtaakin, mies vissiin luulee että olen sokea.
Kommentit (49)
Tuossa auttaisi rouvan itsetunnon kohentaminen vaikka huumorin kautta. Ei mies ole holhouksessasi.
Jos mies käyttäytyy kuin hölmö, eikö sille ole paras vain nauraa sen sijaan, että otsa rypyssä itse hölmööntyy samalle tasolle? Kyllähän me naiset muutenkin miesten tolloiluille nauretaan, ja ne meidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä varmaan yhtä hyvältä näyttäisi jos polttasin coolisti slaavikyykyssä minisortseissa, mutta en ole mikään rupsahtanut suohirviökään! Olen vasta 40 ja pidän itseäni nuorena, en teininä mutten tätinäkään.
Ap
No miten sun itsetuntosi laita on? vai porvoiletko?
Ihan taatusti katselet itsekin jonkun komean kyykyttelijän nähdessäsi. Se on normaalia. Ei ketään voi omistaa. Katsominen ei tarkoita pettämisen suunnittelua.
Ja mitä tuollaiseen ahdisteluun kannattaa muuta äkkiä sanoa, kuin että en katsonut. Tietää mikä hemmetin saarna on tulossa, jos vähänkin vilkaisee. Sitä maukkaammilta ne muut alkavat näyttää, jos juoksunaruun miehesi laitat. Ja varmasti et itse ainakaan tuolla menolla houkuta lemmenleikkeihin.
Itsetunnossani ei ole mitään vikaa, mutta suututtaa nähdä kun oman miehen kasvoille nousee älyvapaa virne , oikein kuulee miten aivot tippuu sinne jalkoväliin ja sitten vielä kaatuu kaikkine ostoksineen kun ei tajua katsoa eteen. Hävetti niin että jätin siihen ja kipitin kiireesti sisälle. Minä en kyttäile , se aika on mennyt kun kundit armeijapuvuissa aiheuttivat " uh beibe mikä pylly!"-reaktion. Sitten voisin kyllä tuijottaa ja kaatua, jos Jeffrey Dean Morgan kävelisi ohi ...
A.p
Eipä tuollaisen kanssa varmaan kiinnosta julkisesti näyttäytyä, myötähäpeä on varmasti melkoinen.
Minä kerran pidin puhuttelun miehelleni samasta aiheesta, että onko 14v tytöstämme kivaa kun huomaa että iskä kuolaa lähes hänen ikäisiään "naisia"? Mies ei tajunnut vaan väitti ettei tee sitä tytön nähden, eipä.. "hyi iskä älä tuijota!" Mies myös sanoi tuohtuneena ettei ole mikään pervo lap""""tuja, mutta kyllähän se aika pervoa on kun 44v miehellä silmät pullistuu päästä 19v neitosten kävellessä ohi.
Mikä on tämä vimma tupakoida kyykyssä? Tai tupakoida ollenkaan, kun se on lähinnä roska väen hobby?
(Tahallinen välilyönti, osaan yhdyssanat)
Voi miten voimaantuneet naiset katselee nuoria kiinteäkroppaisia naisia rannalla bikineissä.
Oikein näkee sen halveksunnan ja kateuden .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä varmaan yhtä hyvältä näyttäisi jos polttasin coolisti slaavikyykyssä minisortseissa, mutta en ole mikään rupsahtanut suohirviökään! Olen vasta 40 ja pidän itseäni nuorena, en teininä mutten tätinäkään.
Ap
No miten sun itsetuntosi laita on? vai porvoiletko?
Ihan taatusti katselet itsekin jonkun komean kyykyttelijän nähdessäsi. Se on normaalia. Ei ketään voi omistaa. Katsominen ei tarkoita pettämisen suunnittelua.
Ja mitä tuollaiseen ahdisteluun kannattaa muuta äkkiä sanoa, kuin että en katsonut. Tietää mikä hemmetin saarna on tulossa, jos vähänkin vilkaisee. Sitä maukkaammilta ne muut alkavat näyttää, jos juoksunaruun miehesi laitat. Ja varmasti et itse ainakaan tuolla menolla houkuta lemmenleikkeihin.
Itsetunnossani ei ole mitään vikaa, mutta suututtaa nähdä kun oman miehen kasvoille nousee älyvapaa virne , oikein kuulee miten aivot tippuu sinne jalkoväliin ja sitten vielä kaatuu kaikkine ostoksineen kun ei tajua katsoa eteen. Hävetti niin että jätin siihen ja kipitin kiireesti sisälle. Minä en kyttäile , se aika on mennyt kun kundit armeijapuvuissa aiheuttivat " uh beibe mikä pylly!"-reaktion. Sitten voisin kyllä tuijottaa ja kaatua, jos Jeffrey Dean Morgan kävelisi ohi ...
A.p
Ihan samanlaisia kaikki miehet ovat, mutta jotkut eivät ymmärrä peittää sitä "aivot jalkovälissä" -tunnetilaansa, kun hameenhelmat vilahtaa. Mitä niille voi? Aikaansa vaan tuhlaa. Ja jos sulla on hyvä suhde ja olet(te) tyytyväisnä, niin ei kai tuosta mitään haittaa tai ongelmaa ole, muuta kuin se idioottimainen ilme sen miehen naamalla. Itsensä se siinä vaan nolaa. Ei se tarkoita, että sinussa jotain vikaa tai puutetta olisi.
Minä(kin) sain kilareita aikoinaan, kun mies töllötti jotain persuksia kadulla. Sen voi peittää, ja harrastaa yksikseen liikkuessaan. Nykyään jopa autoillessa sanon, kun jalkakäytävällä joku isotissinen kulkee, että nyt tarkkana. Hulluksihan sitä tulee, jos joka vilkaisua kyttää. Alkaa jo pian miettiä mitä se tekee silloin, kun ei itse ole paikalla...
Ja "limaista" on vanhemman miehen teinityttöjä tuijotella. Mikä sitten on 'nuori nainen', yli 20v?
Muistan kun olin noin 15v ja valitin äidilleni miten kaveriani, kutsutaan häntä vaikka Miraksi, inhotti isäni tuijotus " Mira ei kohta varmaan enää tuu tänne, kun isä kyttää aina sen tissejä! Äitini piti hämmentyneelle isälleni melkoisen puhuttelun. Olihan tämä "Mira" melkoinen povipommi, mutta oman tytön kaveri niin hyi helve""i :(
Meillä on kumppanini kanssa ihan tapana pointata toisillemme hyvän näköisiä naisia ja miehiä kadulta. Ei tulisi mieleenkään olla tuollaisesta mustasukkainen.
Arabimaissa asia on hoidettu siten, että naiset pukeutuvat kaapuihin. Sama Suomeenkin, niin loppuu tuijottelu!
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lyhyen aikaa yli viisikymppinen miesystävä, joka ei millään pystynyt hallitsemaan ilmeitään ja eleitään, kun lähistölle ilmestyi kaunis nainen. Tiesin näkemättäkin, kun esimerkiksi ravintolaan tai jopa televisioruutuun oli saapunut kiinnostava nainen, koska miehen silmät pullistuivat päästä hieman ja keskittyminen herpaantui.
Nopeasti ohi menevissä tilanteissa, kuten autossa, hän alkoi suorastaan hosua. Parhaiten mieleeni on jäänyt se, kun hän oli ratissa, bongasi kauniin naisen oikeanpuoleisella kaistalla, yritti kurkkia minun ohitseni ja lopulta työnsi minut olkapäästä selkänojaa vasten, jotta ehti katsoa. Minä kysyin, oliko nainen hänen tuttunsa, mutta hän ei kuulemma ollut katsonut ketään. Mies kolhi työsuhdeautoaan aika usein, ja olen varma siitä, että osasyynä oli äkillinen ajotaidon katoaminen. En tiedä, oliko hän aina ollut tuollainen, mutta takana oli pari avioliittoa ja kymmeniä naisystäviä (minä kuulin näistä vasta myöhemmin, muilta). Omasta mielestään hän oli viileän rauhallinen ja asiallinen bisnesmies, ei mikään kuolaaja.
Tämä kaveri on jo terapiaa vailla :D Paha addiktio, ja vielä oma nainen vieressä! :o
Ja mitähän pahaa siinä naisenkauneuden ja seksikkyyden katsomisessa on ?
Itse vaimoni kanssa kummatkin aina katsomme seksikkäitä naisia ja se oikeestaan on meidän yhteinen läppämme.
Voin heittää esim. "Wouuu, hei käyppäs kysymässä tuon numero minulle?"
Missään ei ole ongelmaa, ollaan onnellisia.
Kyllä kaikkia tupakoivia pitääkin tuijottaa, niin mäkin teen. N50+
Muiden kyttääjä tyytyy sinuun. Jätä. Fantasioissaan panee röökituheroa. Ja kohta u-li tulee kertomaan ”ajatusrikos”. Ajatusrikos on alitajuista muiden haluamista jota ei rakkaudessa esiinny.
Minulle 50+ naimisissa oleva mies ihan pokalla kertoi kauniista naisesta, että ”katselin häntä silmiin - niin kaunis”. Kylmät väreet. Rakkaudeton, libidovetoinen liskoaivo. Kuvottavaa.
Kyllä ne vanhemmat naisetkin katsovat komeiden kollien perään. Facebookin kommenteissa näkee, että kommentointi miehiä pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lyhyen aikaa yli viisikymppinen miesystävä, joka ei millään pystynyt hallitsemaan ilmeitään ja eleitään, kun lähistölle ilmestyi kaunis nainen. Tiesin näkemättäkin, kun esimerkiksi ravintolaan tai jopa televisioruutuun oli saapunut kiinnostava nainen, koska miehen silmät pullistuivat päästä hieman ja keskittyminen herpaantui.
Nopeasti ohi menevissä tilanteissa, kuten autossa, hän alkoi suorastaan hosua. Parhaiten mieleeni on jäänyt se, kun hän oli ratissa, bongasi kauniin naisen oikeanpuoleisella kaistalla, yritti kurkkia minun ohitseni ja lopulta työnsi minut olkapäästä selkänojaa vasten, jotta ehti katsoa. Minä kysyin, oliko nainen hänen tuttunsa, mutta hän ei kuulemma ollut katsonut ketään. Mies kolhi työsuhdeautoaan aika usein, ja olen varma siitä, että osasyynä oli äkillinen ajotaidon katoaminen. En tiedä, oliko hän aina ollut tuollainen, mutta takana oli pari avioliittoa ja kymmeniä naisystäviä (minä kuulin näistä vasta myöhemmin, muilta). Omasta mielestään hän oli viileän rauhallinen ja asiallinen bisnesmies, ei mikään kuolaaja.
Tämä kaveri on jo terapiaa vailla :D Paha addiktio, ja vielä oma nainen vieressä! :o
Tuijottaminen oli tuon tyypin käytöshäiriöistä pienimpiä. Suhde päättyi, kun minulla oli vielä paljon vieraskoreutta jäljellä, joten ehtinyt hänen toilailujaan puheeksi vaan katsoin vain ihmeissäni.
Kyllä se kyykkyrööki on niin mautonta ja tyylitöntä että epäuskoisena sitä jää yleensä aina toljottamaan... Sitä aivot eivät meinaa uskoa todeksi itärajan tällä puolen.
Hah, onneksi otin älykkään miehen, joka osaa olla katselematta naisia jos mä olen vieressä. Katsokoot yksin ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Muiden kyttääjä tyytyy sinuun. Jätä. Fantasioissaan panee röökituheroa. Ja kohta u-li tulee kertomaan ”ajatusrikos”. Ajatusrikos on alitajuista muiden haluamista jota ei rakkaudessa esiinny.
Rakkaudessa ei esiinny muiden haluamista?
Kumpi oli kyykyssä ja miksi?
Etkö muistanut sitoa ukkoasi patteriin kiinni kuten yleensä?