Nuoren yh:n suru
En oikeastaan kysy mitään tai tarvitse sen kummemmin vastausta. Haluan vain vähän vuodattaa, kun tästä ei voi kellekään "oikeasti" itkeä.
Olen alle 30-vuotias kahden lapsen äiti. Erosin kaksi vuotta sitten yhteisymmärryksessä ex-miehen kanssa.
Eron jälkeen mies sai nopeasti uuden kumppanin jonka kanssa elää onnellisena. Uusi kumppani tulee hyvin toimeen lasteni kanssa ja ottaa osaa heidän kanssa touhuamiseen kun lapset isänsä luona (50% ajasta). Lapset tykkäävät hänestä.
Minäkin pidän hänestä, ja vietämme usein kaikki yhdessä aikaa. Olen onnellinen heidän puolestaan.
Mutta minä itse. Eron jälkeen menin Tinderiin ja sain paljon mätsejä. Lopulta ymmärsin laittaa tietoihini suoraan, että olen äiti. Mätsit loppuivat siihen.
Olen ihan kivan näköinen, fiksu, ja hyvässä asemassa työelämässä. Mutta en kelpaa. Ymmärrän sen - minun ikäiseni miehet etsivät tietysti lapsetonta, jonka kanssa aloittaa perhe "puhtaalta pöydältä". Ne, jotka eivät halua lapsia, eivät tietenkään halua yh:ta. Ja tosiasia on, että toisen yh:n kanssa juttu vain menisi liian vaikeaksi.
Tulen olemaan yksikseni ainakin siihen saakka, että lapset muuttavat omilleen. Olen jo vanha silloin. Aiemmasta liitosta puuttui rakkaus, eikä minulla ole mahdollisuutta enää rakkauteen, vaikka olen alle 30. Rakkaus vain jää puuttumaan elämästäni. Ellen sitten vanhoilla päivilläni saa jotakuta. Mutta nyt se ei paljon lohduta.
En ole katkera - enhän voi olla kellekään tilanteestank vihainen tai syyttää ketään. Mutta surullinen olen. Järkyttävän, pohjattoman surullinen. Itken joka ilta itseni uneen. Miten onnellista olisi, jos olisi joku, jonka kanssa jakaa tämä kaikki.
Kommentit (27)
Älä perusta onneasi siihen, että se tulee vain miehen kautta. Nauti äitiydestä ja hyvästä työstäsi! Kun lakkaat vellomasta itsesäälissä ja hakemalla hakemasta kumppania, saatat sellaisen löytääkin.. Mikä ihme kiire sinulla on? Heti vaan Tinderiin, Pah? Lopeta ruikutus ja elä, tämä on nyt sinun elämääsi.
Minullakin on pieni lapsi, joka on suurimman osan ajasta kanssani, mikä myös lukee tinderissä. Siitä huolimatta matchejä tulee jatkuvasti, ja yllättävän moni on halunnut treffeillekin. Ei se siis ihan mahdotonta ole. Itsellä on vasta treffailu alussaan, niin en tiedä, että tuleeko yhdestäkään treffikumppanista mitään sen vakavampaa, mutta saapahan ainakin välillä miesseuraa niinä päivinä, kun lapsi on isällään.
Helsinki Pride on ihan kohta, siellä on paljon kaltaisiasi miehiin pettyneitä. Rohkeasti vaan mukaan!
Ei se tinderi taida olla hyvä tutustumiskanava. Mene lastesi kanssa ilolla ja rinta rottingilla,kirjastoihin, uimaloihin, museoon, kahviloihin, pururadalle, taidenäyttelyihin Ja muihin normaaleihin paikkoihin. Ole avoin. Kyllä se elämänkumppani löytyy. Tinderi on vääristynyt paikka hakea.
Totaali yh:na voin sanoa, ettei ole helppoa. Mutta olen tullut siihen tulokseen, etten sellaista miestä kaipaa joka ei hyväksy minua sellaisena kuin olen.
Minä olen sinua paljon vanhempi kouluikäisten yh ja löysin uuden miehen jolla on jo aikuiset lapset. Mies ei ole minua suuresti vanhempi. Itse sain lapset reilusti yli 30 v, mies nuorena. Olemme onnellisia yhdessä. Sinun pitää lopettaa ajanvietto ex miehen ja tämän uuden kanssa nyt heti ja kokonaan. Tinder on pinnallinen sovellus, hakeudu muihin. Mahdollisuuksia on vaikka kuinka paljon.
Värjää hiukset lähiön punaiseksi, alkaa kiinnostus ympärilläsi kasvaa. Ja ne toiset hiukset kanssa