Skorpionilapsi
Millainen on Skorpionilapsi luonteeltaan? Nyt haluan vastauksia niiltä ihmisiltä joita kiinnostaa tämä aihe, muut keskittymät muuhun... itselläni on skorpparityttö ja on tosi vahvatahtoinen, herkkä mutta kuitenkin useissa tilanteissa myös säntillinen, harkitseva, ajatteleva ja oikeudenmukainen. Osuiko?
Kommentit (10)
Tavoitteellisuus on silmiinpistä piirre. Päättää mitä haluaa saavuttaa, esim. oppia harrastuksessaan jonkun tietyn jutun. Miettii mitä sen eteen täytyy tehdä, toteuttaa suunnitelman ja tähän asti on aina saavuttanut tavoitteen. 7. luokan lopussa mietti todostustaan, että mikä on realistinen keskiarvo 9. luokan loppuun, mihin numeroihin kannattaa panostaa myös jatko-opintojen kannalta (esim. matikka). Mietti että jos ka. on yli 9,6 pääsee sillä suurella todennäköisyydellä niihin lukioihin jotka kiinnostivat ja näin kävi. Eikä kuitenkaan ahdistu näiden tavoitteiden alla. Menee vaan sitä suunnitelmaansa.
Luonteeltaan on empaattinen ja aika herkkä. Myös sellainen, että on muutama hyvä ystävä, mutta ei viihdy isoissa seurapiireissä. Jos ei pidä jostain ihmisestä, ei helposti muuta kantaansa (toki osaa käyttäytyä ja olla kaikkien kanssa). Todella taiteellinen. Rakastaa hyvää järjestystä ja siisteyttä.
On hyvin erilainen kuin isosiskonsa (härkä).
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteellisuus on silmiinpistä piirre. Päättää mitä haluaa saavuttaa, esim. oppia harrastuksessaan jonkun tietyn jutun. Miettii mitä sen eteen täytyy tehdä, toteuttaa suunnitelman ja tähän asti on aina saavuttanut tavoitteen. 7. luokan lopussa mietti todostustaan, että mikä on realistinen keskiarvo 9. luokan loppuun, mihin numeroihin kannattaa panostaa myös jatko-opintojen kannalta (esim. matikka). Mietti että jos ka. on yli 9,6 pääsee sillä suurella todennäköisyydellä niihin lukioihin jotka kiinnostivat ja näin kävi. Eikä kuitenkaan ahdistu näiden tavoitteiden alla. Menee vaan sitä suunnitelmaansa.
Luonteeltaan on empaattinen ja aika herkkä. Myös sellainen, että on muutama hyvä ystävä, mutta ei viihdy isoissa seurapiireissä. Jos ei pidä jostain ihmisestä, ei helposti muuta kantaansa (toki osaa käyttäytyä ja olla kaikkien kanssa). Todella taiteellinen. Rakastaa hyvää järjestystä ja siisteyttä.
On hyvin erilainen kuin isosiskonsa (härkä).
Ihme, että hevonkukkuun uskovalla äidillä on noinkin älykäs tytär (arvosanoista päätellen).
”Miksi teidän lapsenne ei osaa käyttäytyä?”
”No kun se on skorppari.”
Uusi aluevaltaus vastuun välttelyn saralla :D
Mulla tytöt skopu 7kk ja kalat 7v.
Skopu on ollut tosi helppo vauva joka ei turhia itke. Nukkuu syö hyvin yms. Hän on erittäin karismaattinen vauva, joka katsoo muita ihmisiä intensiivisesti, ottaa kontaktia ja on erittäin kiinnostunut ympäristöstään
Motorisesti hän on ollut hieman hidas kehittymään tähän mennessä, sillä hän on rauhallinen tuumailija monessa tilanteessa. Lelun halutessaan komentaa riipivällä äänellä isosiskoa tai vanhempia. Johtaja-ainesta. ;)
Olen itse skorpion ja samoin tyttäreni. Mikä tahansa luonnekuvaus saadaan liitettyä ihan kenen vaan, jos näin haluaa olevan. Esim. itse olen kovastikin veemäinen luonne, mutta tajuan sen johtuvan lapsuudenkokemuksistani enkä tähtien asennosta.
Jos haluatte hömppään uskoa, niin ottakaa edes selvää siitä mihin uskotte. Ei edes astrologian mukaan pelkkä aurinkomerkki kerro ihmisestä paljoakaan, siellä kartalla on paljon muutakin.
Meidän molemmat lapset on skorpioneja :( Koko ajan toistensa tukissa kiinni noin kuvainnollisesti :) Ja siis erittäin erilaisia päällisin puolin, mutta pinnan alla ei välttämättä... Ehkä siksi sapelit tai myrkkypiikit koliseekin?!
Pitäisi näistä tietää ainakin kuumerkit, nousumerkit sekä se, mitä planeettoja kartalla muuten on missäkin merkeissä, niin antaisi selkeämmän kuvan. Pelkkä aurinkomerkki ei tosiaan kerro juuri mitään, jos ei edes tiedetä missä kolmanneksessa on syntynyt.
Ilmiannettu. Haluan hömpän pois palstalta.