Mä olin nuorena myös hoikka ja nätti
Sitten petyin elämään kun en pystynyt ammattia opiskelemaan enkä saanut töitä. Söin suruuni ja nyt olen lihava keski-ikäinen nainen.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ammattivalittaja muutit siihen tyhjänpanttina olleeseen vuokrakämppään?
En jaksa.
Kyllä muutin.
Älä valehtele.
En voi koko aikaa asua koska työni on täällä ja lapsi myös.
Siis sää hommasit sen kämpän, ja keksit silti vielä itelles tekosyyn pyöriä niissä samoissa onnettomissa nurkissa? Miksi hitossa? Tajuatko edes ite, että et sää oikeesti edes halua korjata ongelmias!
Alan hyvin ymmärtämään miksi sua kutsutaan ammattivalittajaksi.
Kuten kirjoitin, niin mulla on täällä työ ja lapsi. Mies tekee pitkää päivää, niin ei ole lapsen olla kiva yksin.
aloita (ammatti)nyrkkeily ja mene kehään vetelemään kuonoon. Siellä tulee muut asiat mieleeen kun matamin koukku tavoittaa leuan ja päässä vippaa.
Nyt sitten joko ryhdistäydyt ja teet asioille jotain, tai lakkaat hitto vie valittamasta tilanteestasi!
Et voi itkeä vuodesta toiseen, jos et edes yritä parempaa!
Eli nyt se turpa kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ammattivalittaja muutit siihen tyhjänpanttina olleeseen vuokrakämppään?
En jaksa.
Kyllä muutin.
Älä valehtele.
En voi koko aikaa asua koska työni on täällä ja lapsi myös.
Siis sää hommasit sen kämpän, ja keksit silti vielä itelles tekosyyn pyöriä niissä samoissa onnettomissa nurkissa? Miksi hitossa? Tajuatko edes ite, että et sää oikeesti edes halua korjata ongelmias!
Alan hyvin ymmärtämään miksi sua kutsutaan ammattivalittajaksi.Kuten kirjoitin, niin mulla on täällä työ ja lapsi. Mies tekee pitkää päivää, niin ei ole lapsen olla kiva yksin.
Lapsi hoitoon ja sinä myös. Uskon, että sillä lapsellakin olisi parempi olla hoidossa, tai vaikka yksinkin jos seura on muuten tuollaista.
Lähde pienistä muutoksista liikkeelle. Muuttuminen on ihmiselle aina vaikeaa, koska ihminen helposti urautuu. Pienet pysyvät muutokset ovat hyviä. Onko unirytmi ja syömisrytmi kunnossa? onko stressiä? syötkö riittävästi proteiinia? herkutteletko nälkään vai pahaan oloon?
Olin hoikka, iloinen ja sosiaalinen. Ihmiset olivat ilkeitä kusipäitä ja lihosin. Lakkasin puhumasta ihmisille enkä ilmestynyt tapaamisiin. Hengailen van itsekseni yksin ja käyn punttisalilla treenaamaassa. Olen taas hoikka ja paremmassa kunnossa kuin koskaan teininä ja olen erakko.
Yksin on vahva.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta sitten olin 47kg, nyt 74kg.
Inhoan itseäni :(
Olin 3 vuotta sitten 65 kg, nyt 112 kg. Ja elämä on silti ihan hyvää nykyään.
Kannattaa hyödyntää nuoruus ja hoikkuus eikä ruikuttaa keski-ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin hoikka ja näytin tosi hyvältä. Ihmiset olivat kuitenkin ihan yhtä inhottavia ja huonokäytöksisiä kuin nyttenkin.
Koskaan en ollut riittävä tai kelvollinen. Aina löytyi jotain haukuttavaa ja joku vika jota osoitella.
On ihan sama onko hoikka vai läski. Aina saa ilkeyttä osakseen.
Etten ainakaan toisten ihmisten hyväksynnän takia ole motivoitunut laihduttamaan.
Enkä heidän "huolestuneisuuden" takia.
Pitäisi saada ensin elämä kuntoon, niin olisi motivaatiota laihduttaa. Nyt ei ole kun tietää että elämä jatkuu samaan rataan, aina yhtä huonona. Ap
Ehkä kannattaisi alkaa liikkumaan (mahdollisuuksien mukaan) ja syömään terveellisemmin niin mieliala kohenisi.
Minä en ole koskaan ollut hoikka tai nätti. Jos siitä jotain positiivista voi hakea, niin esim. raskauksien tai ikääntymisen tuomat muutokset kehossa eivät koskaan ole aiheuttaneet minulla kriisejä tai vaatineet sopeutumista. Olen tyytynyt jo kauan sitten siihen että tämä kroppa ja naama ovat käyttö- eikä koriste-esineitä.
Ostat jonkun hyvinvointivalmentajan ruokavalion. Ne toimii, kun vain noudatat niitä. Eivät ne nykypäivänä ole enää mitään kaalikeittokuureja tai muuta nääntymistä , vaan viisi terveellistä ateriaa päivässä. Reseptit tulee mukana. Liikuntaa tueksi. Voit aloittaa vaikka pienillä kävelylenkeillä muutaman kerran viikossa.
Nimimerkillä -11 kg kahdessa kuussa, entinen lihava keski-ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Ostat jonkun hyvinvointivalmentajan ruokavalion. Ne toimii, kun vain noudatat niitä. Eivät ne nykypäivänä ole enää mitään kaalikeittokuureja tai muuta nääntymistä , vaan viisi terveellistä ateriaa päivässä. Reseptit tulee mukana. Liikuntaa tueksi. Voit aloittaa vaikka pienillä kävelylenkeillä muutaman kerran viikossa.
Nimimerkillä -11 kg kahdessa kuussa, entinen lihava keski-ikäinen
Ei ole mitään tarvetta syödä 5 kertaa päivässä.
Alan hyvin ymmärtämään miksi sua kutsutaan ammattivalittajaksi.