Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä seksitön kausi - toipuuko parisuhde vielä?

Vierailija
16.06.2019 |

Olemme olleet miehen kanssa yhdessä jo 20 vuotta. Viimeisen kahden vuoden aikana meillä ei ole enää ollut seksiä miehestä johtuvista syistä. Nyt hän on hakenut tähän asiaan apua, mutta mulla on itselläni joku lukko nyt kiinni. Olen siis tullut kuluneen kahden vuoden aikana torjutuksi joka kerta, kun olisin toivonut seksiä. Nyt en enää edes ehdota.

Meillä on kaikki muut asiat hyvin ja ulkopuolisten silmissä ollaan varmaan unelmapari. Arjessa huomioidaan toista ja tuetaan toisiamme. Mutta tämä seksiasia ei vain toimi. Miten teillä muilla? Kuinka pitkän seksittömän kauden jälkeen parisuhteenne on vielä toipunut hyväksi? Ja mitä teitte sen eteen?

Pelkän seksin vuoksi en olisi valmis eroamaankaan. Tämän kaksi vuotta olen itse tyydyttänyt itseni, välillä jopa päivittäin. Mutta nuo torjutuksi tulemiset ovat syöneet itsetuntoa niin, että pelkään sitä enkä halua sen tapahtuvan enää uudelleen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisuhteissa melkein koko aikuisikäni. Pisin seksitön jakso on ollut kaksi viikkoa ulkomaanmatkan vuoksi. Minulle ei käy seksitön suhde, joten jos toinen ei vain haluaisi harrastaa seksiä kanssani, suhde olisi kyllä sitten siinä. Minua ihmetyttää, miten jotkin ihmiset eivät ole valmiita eroamaan "vain seksin" vuoksi, kun kyseessä on kuitenkin parisuhteen kulmakivi. Jos ei ole seksiä, yhtä hyvin sitä voisi asua vaikka jonkun ystävänsä kanssa.

Vierailija
2/3 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun puolestasi halut ovat menneet torjuntojen seurauksena, sitten on peli pelattu. Jos molemmat ovat sitä mieltä, että tilanne on ongelma, ja mieskin on täysillä sitoutunut seksin lisäämiseen, sitten teillä on rahtunen toivoa. Yksin et voi asiaa korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä = ei parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi