En ikinä kehtaisia mennä sänkyyn jonkun kanssa.
Ollut ikäni yhden ja saman miehen kanssa ja nyt n.6v ollut ilman seksiä, koska mies haluton. Ja koska en rohkene kenenkään muun edessä nakuilemaan niin olen tuomittu loppuelämän selibaattiin. Täytyy sanoa, että tätä en itselleni tilannut, mutta eipä kyyneliäkään enää oikein irtoa.
N40
Kommentit (9)
Oli 1 aika jolloin omakin mieheni halusi sitä, en vain minä.
Ap
Ei tuo mitään, mä en kehtaa mennä edes itseni kanssa sänkyyn. Sen tähden joudunkin nukkumaan lattialla tai välistä seisaaltaan.
Minä erosin liitosta jossa ei seksiä ollut enää viimeiseen kolmeen vuoteen. Olen 30v. Ex on ainoa mies, jonka kanssa ikinä olen ollut. Eihän tässä enää kakskymppisen kropassa olla, vaikka urheilenkin eikä ole ylipainoa. Lapsiakin olen kaksi maailmaan pusertanut. Ymmärrän siis kyllä tuon jännityksen omasta kropasta ja sen muutoksista iän ym. myötä, kun se on ollut välillä vaikeaa ihan sen omankin miehen kanssa...
Mutta älä anna sen estää etsimästä onnea. Kuulostaa kamalalta ettei oma miehesi enää sinua halua, varmasti tuolla maailmalla olisi miehiä jotka huolii sinut vikoineen päivineen. Harvoin ne miehetkään nyt täydellisiä on, ja silti me halutaan niitä.
Jos joku mies sun kanssa seksiä haluaa, etköhän voi itsesi hänelle silloin näyttää.
Eikö se jo osoita, että olet haluttavan näköinen?
En ole minäkään kehdannut. Onneksi olen välttänyt kiusalliset tilanteet. T. Poikuus 46v
En ole harrastanut seksiä koskaan eikä tämän ikäisenä enää kehtaa tätä myöntää julkisesti. Olen seksittömänä loppuelämän.
M42
Olen yli 50v nainen. Koko ikäni olen häpeillyt alastomuutta, vaikka nuorena olin kaunis, hoikka, hyväkroppainen. Seksi on ollut aina vaivaantunutta, noloa. Nykyään, ikäisenäni en voisi edes villeimmissä kuvitelmissani riisuuntua jonkun miehen edessä. Häpeä alastomuudesta on varjostanut elämääni aina.
Mäki oon nykyää tarkempi ku kävin läpi syömishäiriöinen yms 😂joka vaikutti kehon kuvaan plus huonot mies kokemukset. Mut kyl mä ennenkin olin ilman stressiä ties minkälaisena joten eiköhän se palaudu. Toki tarviin miehen joka on mukava, jos tuomitsee nii takuulla en oo mukana millään tasolla😊