Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei 40v mies halua 40v naista?

Vierailija
16.06.2019 |

Ovatko he mieluummin yksin ja loppuelämän jahtaavat sitä 20 vuotiasta?

Kommentit (447)

Vierailija
241/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Itsehän olette suomimiehen painaneet alimpaan kuonaluokkaan. Nauttikaa siitä nyt.

Vierailija
242/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani saavat vaikka kaikki Suomen 20-100 vuotiaat miehet jahdata alle 35 vuotiaita kauniita ja hoikkia naisia.Ihan rauhassa.Pitäkää kaikki.Mutta pliis, älkää mankuko enää kenelkekkään yksinäisyyttänne tai keneltäkään muulta naiselta pllua.Eikä minua myöskään kiinnosta teidän mielipiteet iästäni , painostani tai elämäntavoistani

Jättäkää meidät rauhaan

Tn +40v

Samaa mieltä.Täällä kun käy, niin muistaa taas miksi on ihana olla yksin.Ja olen samaa mieltä.Antakaa meidän olla rauhassa.Menkää niille alle 35 vuotiaille kauniille hoikille naisille vinkumaan.Minä en arvostele teitä miehet enkä teidän valintoja tai painoa, niin Älkää myöskään arvostelko meidän.

Minun puolestani kaikki +40 miehet voitte tehdä ihan mitä lystäötte, mutta kuten tuo edellinen sanoi-antakaa meidän muiden naisten olla rauhassa

T n52

Te viisikymppiset naiset olette niin rauhassa kuin vain voi olla. Olette pelkkää ilmaa miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/447 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on hyvä, jos miehetkin alkavat ymmärtää, että voi olla onnellinen yksinkin.

Karvamajavan arvo vallan välineenä laskee huolestuttavasti, siis naisten kannalta. Mutta sekin on sitä tasa-arvoa.  Sitähän haluatte.

Vierailija
244/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä miehenä olen mieltynyt kolmekymppisiin naisiin.

Kauniita ja hyvässä kunnossa olevia naisia on huomattavasti vähemmän tarjolla kun ikää tulee enemmän. 

Ei tuo ikä ole sinällään mikään määräävä tekijä, mutta tuosta ikäluokassa on potentiaalisia kumppaneita eniten, eli kysyntä ja tarjonta kohtaa.

Omanikäiset miehet kiinnostaa.En koe että vanhempien kanssa olisi mitään yhteistä.Pari kertaa olen ollut treffeillä kun miehet vaatimalla vaati, mutta ....Ei

N 34 v

Itse jopa seurustelin vähän aikaa 45 vuotiaan miehen kanssa.No joo ei kai iän pitäisi olla määrittävä tekijä, mutta kun on.Ei jaksanut vaan kotona istua ja telkkaria tuijottaa ja ajatusmaailma niin eri planeetalta.Ja mies kyllä "himoitsi" seksuaalisesti, mutta ..Ei Ja ei.Itse olen 30- vuotias

Tämähän se ongelma lopulta on. N, 60- vuotiaan elämänkokemuksella ( mieheni samaa ikäluokkaa) sanon että on kaksi aika eri asiaa himoita seksuaalisesti ja toisaalta toivoa parisuhdetta jonkun kanssa.

Kaikki miehet katselevat nuoria naisia mutta oikeasti suurin osa etsii parisuhdetta suurinpiirtein samaa ikäluokkaa olevan kanssa .

Syynä realismin lisäksi on se että ollaan elämässä samassa vaiheessa ja aaltopituudella.

Vierailija
245/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nelikymppistä naista edes tarvitsee? He rupeevat olemaan liian vanhoja lisääntymään, suurella todennäköisyydellä haluttomia ja vaihdevuodet lähestyvät.

No ehkä hällä jotain tekee jos naisella on rahaa.

Vierailija
246/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan 40v jahtaa parikymppisiä? Itsellä 95% treffikumppaneista ollut oman ikäisiä plusmiinus 3 vuotta.  Kolmesti ollut yli 10v itseäni nuorempi ja kahdesti yli 10v itseäni vanhempi treffikumppani.

Vierailija
247/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole mitään järkeä ottaa seurustelu

kumppania, jota ei pidä viehättävänä. Totta kai 40-vuotias nainenkin voi olla kaunis, seksikäs tai tyttömäisen söpö, mutta ikähaarukassa 20-35 se on paljon todennäköisempää. Nuoremmissa on myös paljon enemmän sinkkuja ihan kokonaisnäärällisesti, joten todennäköisyydet suosivat nuorempaa rakastajaa.

Nuoren naisen kanssa mies myös todennäköisemmin saa (lisää) lapsia. Ja suvunjatkamisvietti se miestäkin vie.

Nooh kyllä joo panetus vie miestä mutta aika harva niitä lapsia enää haluaa +40. Siitähän sitten ongelmia tulee kun nuorelle vaimolle on tehtävä se vauva.

Vierailija
248/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen lapsuus kestää noin 39 vuotta, minkä jälkeen mies aikuistuu ja herää siihen, että haluaa sittenkin lisääntyä ja perustaa perheen. Tässä vaiheessa 40-vuotiaat naiset ovat miehelle jo liian vanhoja.

Vierailija
249/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 4kymppinen ei ole enää hedelmällisessä iässä. Se on biologisesti asetettu miehen asetuksiin jahdata hedelmällisessä iässä olevia naaraita.

Toisinpäin naiset hakevat vain turvaa ja hyviä perintötekijöitä. Tällöin 20-30 vuotiaalle käy myös 4 kymppinen menestynyt ja sosioekonomista turvaa tarjoava mies.

Ennen kuin alapeukutat, niin toivon sinun haastavan tämän faktan.

Vierailija
250/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani saavat vaikka kaikki Suomen 20-100 vuotiaat miehet jahdata alle 35 vuotiaita kauniita ja hoikkia naisia.Ihan rauhassa.Pitäkää kaikki.Mutta pliis, älkää mankuko enää kenelkekkään yksinäisyyttänne tai keneltäkään muulta naiselta pllua.Eikä minua myöskään kiinnosta teidän mielipiteet iästäni , painostani tai elämäntavoistani

Jättäkää meidät rauhaan

Tn +40v

Samaa mieltä.Täällä kun käy, niin muistaa taas miksi on ihana olla yksin.Ja olen samaa mieltä.Antakaa meidän olla rauhassa.Menkää niille alle 35 vuotiaille kauniille hoikille naisille vinkumaan.Minä en arvostele teitä miehet enkä teidän valintoja tai painoa, niin Älkää myöskään arvostelko meidän.

Minun puolestani kaikki +40 miehet voitte tehdä ihan mitä lystäötte, mutta kuten tuo edellinen sanoi-antakaa meidän muiden naisten olla rauhassa

T n52

Te viisikymppiset naiset olette niin rauhassa kuin vain voi olla. Olette pelkkää ilmaa miehille.

Ihanaa, kiitos paljon👍👍👍👍

Vierailija
251/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nelikymppistä naista edes tarvitsee? He rupeevat olemaan liian vanhoja lisääntymään, suurella todennäköisyydellä haluttomia ja vaihdevuodet lähestyvät.

No ehkä hällä jotain tekee jos naisella on rahaa.

Ihanaa.Kun lähdet sen 30-vuotiaan impiihanan luo, ota nuo 3x teini-ikäisiä poikaasi mukaan.Minä toimin sitten viikonloppuäippänä.

Nyt alkoi elämä.Jipoijaijeee😎😎😎😎

Vierailija
252/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska 4kymppinen ei ole enää hedelmällisessä iässä. Se on biologisesti asetettu miehen asetuksiin jahdata hedelmällisessä iässä olevia naaraita.

Toisinpäin naiset hakevat vain turvaa ja hyviä perintötekijöitä. Tällöin 20-30 vuotiaalle käy myös 4 kymppinen menestynyt ja sosioekonomista turvaa tarjoava mies.

Olemme siirtyneet takaisin luolamiesaikaan.Lähdethän Oi rakas mies metsästämään mammuttia jotta saan ruokittua lapsesi

Vierailija
253/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näitä sisioekonomisesti menestyneitä , vapaana olevia +40 vuotiaita miehiä on ööööö ehkä 1/100000 vapaana olevasta miehestä.Ja yksi asia on varma....ne ei TAATUSTi vietä aikaa vauva.fi palstalla....Eli täällä niitä ei ole🤣

Vierailija
254/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa yleistämistä. Suurin osa tuntuu olevan ikäisensä kanssa. Mulla oli ainakin ikäisteni toimesta paljon vientiä eron jälkeen 40v. Toki vanhemmatkin miehet lähestyivät. Mitään tinderiä en ole ladannut, siellä ehkä kuva vääristyy.

Itsekin olisin tyhmänä varmaan tinderiin laittanut jonkun pituushaarukan joka olisi ollut ihan typerä kriteeri. Mulla on nimittäin nyt itseni pituinen (ja ikäinen) ihana mies.

Ehkä toi itsestään huolen pitäminen on aika tärkeä juttu. En päästä itseni ylipainoiseksi, meikkaan ja hoidan pitkiä hiuksia. Ehkä sellainen paksu tanttamainen habitus ei vetoa samalla tavalla. Mutta ikä ei ole kyllä mielestäni mikään este. Mieheni ainakin nimenomaan haluaa että en ole mikään nuori vauvaa hinkuva tyttönen ja seksuaalisesti olen taatusti parhaimmillani tähän asti.

Vierailija
255/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehen lapsuus kestää noin 39 vuotta, minkä jälkeen mies aikuistuu ja herää siihen, että haluaa sittenkin lisääntyä ja perustaa perheen. Tässä vaiheessa 40-vuotiaat naiset ovat miehelle jo liian vanhoja.

Eli miehen Lapsuus kestää 39vuotta.Tämön logiikan mukaan mies on teini 40-vuotiaana.Kuka nainen haluaa perustaa perheen teinin kanssa?

Vierailija
256/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kuinka suurinosa ei näe metsää puilta. Jos molemminpuolista vetovoimaa löytyy, ei siinä ikää kysellä.

Olen 33.v nainen, ja tiedän vallan viisaan ja hurmaavan 72.v miehen. Miksipä ei, jos olisimme vapaita.

Vierailija
257/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvaan kuuluu myös se että mies pystyy huolehtimaan jälkeläisistä ja tuomaan turvaa myös tulevaisuudessa.Nuorempi mies elää kauemmin ja fyysisesti paremmassa kunnossa 10 vuoden päästä kuin neljäkymppinen.Kyllä nainen näitäkin miettii kun miettii näitä turva-asioita.

Vierailija
258/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me 40v miehetkään saman ikäisille naisille kelvata. Naiset jaksaa aina valittaa.

Vierailija
259/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä koskee todella harvaa miestä.Suurin osa eli 99, 999 +40-vuotiadta miehistä on perusjamppoja ja ei mitään jackpotteja 30vuotiaslle naiselle, joka haluaa perheen ja lapsia.Tavispertti:eronnut tai karannut, useita lapsia huollettavana, asuntolainan, fysiikka rapistumassa, ulkonäkö rapistumassa, kotisohva kiinnostaa enemmän kuin punttisali

Niin että miksi 30 kymppinen nainen valitsisi mieluummin tämän, kuin saman ikäisen, fyysisesti hyvässä kunnossa olevan virkeän,, uraputken alussa olevan , sporttinen, saman ajattelutavan jakavan, pehmeitä arvoja kannattavan, lapsia hoitavan nuoren miehen?

Vierailija
260/447 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kuinka suurinosa ei näe metsää puilta. Jos molemminpuolista vetovoimaa löytyy, ei siinä ikää kysellä.

Olen 33.v nainen, ja tiedän vallan viisaan ja hurmaavan 72.v miehen. Miksipä ei, jos olisimme vapaita.

Joo.Ei ole uskottava.Huono