Kestääkö laastarisuhde? Milloin astuu arki?
Tilanne: toiselta kuollut puoliso. Toinen eroaa pian tämän jälkeen; he löytävät toisensa. Alkavat olla yhdessä lähes samantien. Kyseessä 43-50v pari.
Voiko tällainen laastarisuhde kestää? Vai onko se kuuluisa 2-3 v & arki astuu suhteeseen ja molemmat suuntaavat muualle?
Kommentit (11)
No voi herranjestas, eihän pelkkien ikien perusteella voi mitään johtopäätöksiä tehdä mistään.
Kaikki on kiinni näiden ihmisten luonteista, odotuksista, teoista, tunne-elämästä, tahdosta.
Älä vatvo mokomaa.
Kumman puolelta tuo siis on laastarisuhde? Miehen exvaimon laastarisuhde on kestänyt nyt jo 7 vuotta. Ei ne onnellisia ole, mutta nainen ei kehtaa erota, koska ei halua että muut uulevat hänen epäonnistuneen. Joten voi toimia pitkäänkin jos molemmilla on edes joku syy olla yhdessä.
Mun "Laastarisuhde" on kestänyt jo 15v. Tosin ei mies mikään laastari ollut koskaan, hän vain saapui elämääni heti eroni jälkeen.
9,5 vuotta kesti. Erinomainen suhde oli.
Kestää minkä kestää. Eihän ne laastarit ikuisia ole, mutta jos se omaa toipumista edistää niin hyvä.
Minä olin puolisoni laastari henkisesti väkivaltaisen parisuhteen jälkeen, hän taas minulle, epävakaista perheoloista tulevalle nuorelle, ankkuri. Nyt on oltu 20 vuotta yhdessä eikä ole vielä ero mielessä.
Saiskohan wanhan laastarin vielä takaisin. Hylkäsin hänet 10-11 v sitten.
Hän taitaa kumminkin olla elämäni rakkaus, kun vertaan kaikkia muita häneen.
Sitä, josta erosin ja jonka laastariksi tuli, en enää edes muista.
Jos löydätte jotain oikeasti yhteistä, voi kestääkin. Riippuu teistä, mitä haluatte.