Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin kun täällä eletään vain kerran niin miksen kokeilisi saanko ukkomiehen.

Vierailija
15.06.2019 |

Olen siihen ihastunut. Kuinka paha asia se on asteikolla 1-10 jos sen kertoo sille ja jos yrittää. Kai se voi päättää sitten mitä tekee.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

You only live twice

Sinccis

Vierailija
22/135 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussitaan kaikkia!

Näin tehdään! Kiitos Tinderille siitä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussitaan kaikkia!

Tää kyllä lämmitti heti aamusta. Näin tehdään perkele! Kippistä aamuun!

Vierailija
24/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat toisen naisen miehen.

Vierailija
25/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla itsekäs. Varsinkin jos sillä miehellä on lapsia, niin PERHEET JÄTETÄÄN RAUHAAN.

T: Ex ydinperheen äiti

Vierailija
26/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

Lisään että minulla oli sama tilanne. Mutta onneksi ainakin miehellä oli moraali kunnossa/rakasti vaimoaan. Olen päässyt yli ja elämässä eteenpäin ja tyytyväinen etten tuhonnut heidän suhdettaan.

Ethän sä suhdetta olisi pystynyt tuhoamaan, koska miehellä oli moraali kunnossa. Taukki.

Vierailija
27/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa olla itsekäs. Varsinkin jos sillä miehellä on lapsia, niin PERHEET JÄTETÄÄN RAUHAAN.

Se on täysin miehen päätös. Jos mies lähtee ap:n tai kenen tahansa matkaan, niin vain ja ainoastaan hän on syyllinen.

Ap on sinkku ja hän tuskin väkisillä voi ottaa miestä haarojensa väliin tai puhua miestä pyörryksiin, jos mies ei kuuntele. Minkä ap siis sille voi, jos mies viihtyy hänen kanssaan?

Vierailija
28/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on täysin miehen päätös. Jos mies lähtee ap:n tai kenen tahansa matkaan, niin vain ja ainoastaan hän on syyllinen.

Ap on sinkku ja hän tuskin väkisillä voi ottaa miestä haarojensa väliin tai puhua miestä pyörryksiin, jos mies ei kuuntele. Minkä ap siis sille voi, jos mies viihtyy hänen kanssaan?

Periaatteessa olen samaa mieltä siitä, että jokainen on itse vastuussa uskollisuudestaan. Olisi ihan hiton paljon rankempaa, jos joutuisin luottamaan kaikkien maailman naisten hyväntahtoisuuteen ja moraaliin sen sijaan että luotan omaan mieheeni (kyllä, luotan häneen tässä asiassa).

Mutta ei voi mitään sille, että pidän näitä ukkomiesten vokottelijoita jotenkin hiekkalaatikkoasteelle jääneinä. Se toisen kädessä oleva lapio on aina jotenkin parempi kuin vapaana oleva. Laumasieluinen kanaparvi tulee mieleen aikuisista naisista, jotka juoksevat varattujen perässä. Jos olisitte oikeasti hemaisevia, miehet jättäisivät perheensä saman tien.

Vierailija
29/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ehkäisee tehokkaimmin. Mikään ei ole niin vastenmielinen kuin mies jolla on alle 18v lapsia. Minulla on ainakin se ongelma että panemisen jälkeen ei kukaan halua lähteä, haluaa seurustella ja vaimosta ja lapsistakaan ei ole mitään väliä sen jälkeen, ne joutaa jättää, että voi jatkaa elämää minun kanssani. Hyiiii, ei semmosia.  Joku 10. kierroksen elähtänyt playboy se pitää olla minkä vaimollakin on tunnevamma eikä millään ole enää väliä.  

Vierailija
30/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile, Pena, kokeile!

Vierailija
31/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

Lisään että minulla oli sama tilanne. Mutta onneksi ainakin miehellä oli moraali kunnossa/rakasti vaimoaan. Olen päässyt yli ja elämässä eteenpäin ja tyytyväinen etten tuhonnut heidän suhdettaan.

Ethän sä suhdetta olisi pystynyt tuhoamaan, koska miehellä oli moraali kunnossa. Taukki.

Näinhän se on. Minun miestäni yritti joku naisihminen myös hänen työpaikallaan. Mieheni ei alussa edes ymmärtänyt koko naisen yrityksiä, vaan meni ihan sillä ajatuksella, että työkaverit juttelevat työasioiden lisäksi myös hieman esimerkiksi harrastuksistaan ja menevät porukalla lounaalle. Lounas- ja kahvitaukoporukassa mukana oli useampia työkavereita erilaisilla kokoonpanoilla ja koska tämä mamma oli miesvaltaisella alalla oleva nainen, niin tottakai hän hengasi mukana.

Kun nainen oli pistänyt isompaa vaihdetta silmään iskemisyrityksessään, oli mieheni vasta kiinnittänyt tämän pyrkimyksiin huomiota. Silloin hän myös kertoi minulle epäuskoisesti naureskellen asiasta. En kysellyt miten hän tilanteen hoiti, mutta keväällä mies sanoi, että nainen oli järjestänyt itsensä perheellisen esimiehensä mukaan työmatkalle.

Itseäni vain huvitti mamman pyrkimykset, huvitti ja aiheutti myötähäpeän. Mutta ihan sama. Jos mieheni olisi mennyt naisen mukaan, niin kai hän olisi perheettään paremman elämän ajatellut saavansa. Parempaan päin kaikki varmasti pyrkivät ja se on oikea asenne.

Vierailija
32/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko sellainen. No tottakai onnistuu. Taso voi vain olla huono, jos lähtee sellaiseen mukaan. Itse ainakin tiedän, että sellaset miehet on "semmossii".

Vierailija
33/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ukkomies puutteessa, iskekää vaan kiinni.

Vierailija
34/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olin jyrkästi sitä mieltä, että ei ikinä saa edes flirttailla varatun kanssa.

Kun ikää on karttunut, ja kun näkee miten moni kuitenkin eroaa, asiaa ei enää katso niin ahdasmielisesti.

Kerran me vain eletään ja jokainen hakee omaa etuaan, miehet ja naiset. Jos ei ole onnellinen kumppaninsa kanssa, vaihtaminen on ok. Jos ei ole valmis ottamaan riskiä siitä että jää yksinhuoltajaksi, silloin ei pidä tehdä lapsia.

Elämä on riskejä täynnä, ja joskus lapset joutuu sijaiskärsijöiksi, mutta shit happens muutenkin.

Vierailija
35/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä miehen moraali jos alkaa toiseen suhteeseen?

Entä jos heillä huono suhde ja nainen käyttää miestä hyväkseen vain? Miksen saisi mennä väliin, mies saisi paljon mukavamman ja seksihaluisemman naisen seuraa minusta. Nykyinen nainen on ylimustasukkainen raivohullu, joka laittaa miehen vahtimaan omaa lastansa joka ei ole miehen lapsi. Ero niille tulee kuitenkin, veikkaan.

Niinhän ne kaikki vaimot ovat tietenkin "ylimustasukkaisia raivohulluja" petollisten aviomiesten mielestä. Sinun on vastuu yhtälailla, ei vain miehen. Sen kanssa elät sitten.

Vierailija
36/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin olin jyrkästi sitä mieltä, että ei ikinä saa edes flirttailla varatun kanssa.

Kun ikää on karttunut, ja kun näkee miten moni kuitenkin eroaa, asiaa ei enää katso niin ahdasmielisesti.

Kerran me vain eletään ja jokainen hakee omaa etuaan, miehet ja naiset. Jos ei ole onnellinen kumppaninsa kanssa, vaihtaminen on ok. Jos ei ole valmis ottamaan riskiä siitä että jää yksinhuoltajaksi, silloin ei pidä tehdä lapsia.

Elämä on riskejä täynnä, ja joskus lapset joutuu sijaiskärsijöiksi, mutta shit happens muutenkin.

Jänskä juttu. Minulle on iän myötä käynyt ihan päinvastoin. Ennen ajattelin, että (oma) elämä on niin lyhyt, että kannattaa etsiä onnea. Nykyään tuntuu, että lapset ovat niin vähän aikaa vanhempiensa luona ja vanhemmuus niin kokonaisvaltaisen palkitsevaa, että miten kukaan perheellinen viitsii alkaa vehdata muiden kanssa.

Vierailija
37/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa olen samaa mieltä siitä, että jokainen on itse vastuussa uskollisuudestaan. Olisi ihan hiton paljon rankempaa, jos joutuisin luottamaan kaikkien maailman naisten hyväntahtoisuuteen ja moraaliin sen sijaan että luotan omaan mieheeni (kyllä, luotan häneen tässä asiassa).

Mutta ei voi mitään sille, että pidän näitä ukkomiesten vokottelijoita jotenkin hiekkalaatikkoasteelle jääneinä. Se toisen kädessä oleva lapio on aina jotenkin parempi kuin vapaana oleva. Laumasieluinen kanaparvi tulee mieleen aikuisista naisista, jotka juoksevat varattujen perässä. Jos olisitte oikeasti hemaisevia, miehet jättäisivät perheensä saman tien.

Niinhän se on, että varattuja tietoisesti vokottelevat ovat vähän sellaisia ressukoita, joille ei voi kun hämillisenä pyörittää silmiään ja naurahtaa.

Tottakai uskon myös rakkauteen ja lähipiirissä on muutamia erilaisia tarinoita kahden varatun välisestä rakkaudesta. Esimerkiksi naapurissa on pariskunta, jossa molemmat ovat jo yli 80 vuotiaita ja he ovat olleet yhdessä yli 50 vuotta. Suhde kuitenkin alkoi silloin, kun molemmat olivat varattuja ja perheellisiä. Silloin yli 50 vuotta sitten tarina oli varmaan aika likainen, mutta nämä vanhukset ovat yhä vieläkin täydellisen rakastuneita ja exät, lapset, lastenlapset ja lastenlastenlapset ovat kaikki kuvioissa.

Vierailija
38/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuko sellainen. No tottakai onnistuu. Taso voi vain olla huono, jos lähtee sellaiseen mukaan. Itse ainakin tiedän, että sellaset miehet on "semmossii".

Minkälaisia?

Vierailija
39/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Jos tämä sinkku lähtee vieraan matkaan, jonka tietää olevan naimisissa, niin sinkku on yhtälailla syyllinen.

Vierailija
40/135 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Täällä myös ukkomies puutteessa, iskekää vaan kiinni.

Ei sua kukaan halua.