Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on sairasta että saunominen koetaan seksuaalisena

Vierailija
25.05.2006 |

Miksi ihmeessä noinkin luonnollisesta asiasta on tehty noin seksuaalis väritteinen? Itse olen aina saunonut kenen kanssa vaan, miesten ja naisten, serkkujeni, appivanhempieni, mieheni kavereiden, lasteni ym ym. kanssa ilman mitään ongelmaa, eikä mull eole tullut mieleenikään että siinä olisi jotain ihmeellistä tai eroottista. Saunominen on saunomista eikä sen enenpää. Ja nyt täällä kauhistellaan kun 15v poika on saunassa äitinsä kanssa? So? Mitä ihmeellistä tuossa on?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kertokaahan minulle joku sekasaunoja, onko kenelläkään miehellä alkanut kovettumaan kesken saunomisen? ja rehellisiä vastauksia.

ettekö nyt tajua että kaikille ei tule seksuaaliset asiat ekana kaikessa mieleen.

Vierailija
42/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on miehiä vaikka voissa paistaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ihmiset jotka sitä harrastaa ei OIKEASTI kattele siellä toisten paikkoja, vaan nauttivat ihan SAUNOMISESTA. Ehkä siksi koet noi, että et itse osaa erottaa seksuaalisuutta saunomisesta. En koe siskoni tai parhaan ystäväni mieheen yhtään sen enempää seksuaalsita vetovoimaa olenpa saunassa tai ruokapöydässä heidän kanssa.

Vierailija
44/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha selittää ettei mitään seksuaalista ole mukana. Antaisitko 15-vuotiaan tyttäresi mennä saunaan 15-vuotiaan serkkupoikansa kanssa? Sairasta...

Vierailija
45/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinki tuli vahattua toisten vehkeitä, ja pojilla oli munat kovina.

Vierailija
46/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

turha selittää ettei mitään seksuaalista ole mukana. Antaisitko 15-vuotiaan tyttäresi mennä saunaan 15-vuotiaan serkkupoikansa kanssa? Sairasta...

ja kyllä antaisin mennä, jos lapsi itse haluaa. En näe serkkujen välisessä saunomisessa mitään ihmeellistä. Mutta sairaus on varmaan siellä päässä.

Vierailija
47/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lapsesi saunoa myös luokkatoverin kanssa, joka ei ole sukua (vastakkaista sukupuolta)?

Vierailija
48/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on seksuaalinen eikä ole LUONNOLLISTA että ihminen ajattelee, että tämä on vain pesua varten eikä seksuaalisuutta. On todellakin luonnollista, että nainen tai mies katselee sillä silmällä alastonta toisen sukupuolen edustajaa, varsinkin jos tämä on viehättävä (siis ei tietenkään omia perheenjäseniä).

Vierailija
49/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvin henkilökohtainen päätös, eikä muilla ole mitään sanomista tai ihmettelemistä sen kanssa!!!!!

Vierailija
50/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä edes yleisissä suihkuissa käymisestä. Inhottava pestä värkkiään kun on ihmisiä ympärillä. Haluaisin tehdä sen rauhassa. Ei tulisi mieleenkään tehdä sitä jos pesulla olisi myös miehiä. yök.

Kuinkakohan monelta esim. ennen uimista jää muuten se pesu tekemättä kokonaan tai muuten huonosti..

Vanha suomalainen sairas tapa, sitä mieltä minä olen.

Vierailija
51/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku ajatuksesta pidä. En minäkään mene tuntemattomien miesten tai edes tuttujen kanssa saunaan, mutta lähisukulaisten kanssa kyllä. Eli isäni, veljeni, miehen ja lasten kanssa voin hyvin mennä. Eri asia on jos lapset jossain vaiheessa eivät halua saunoa yhdessä, se heille suotakoon. Ja tämä vaihe tulee jossain vaiheessa aivan varmasti, en itsekkään teininä tahtonut saunoa isän tai veljen kanssa, nykyisin en koe sitä mitenkään ongelmalliseksi.

Vierailija
52/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saako lapsesi saunoa myös luokkatoverin kanssa, joka ei ole sukua (vastakkaista sukupuolta)?

ei kai ne asiat ole noin yksoikoisia, riippu varmaan siitä miten 15 v lapsi itse kokee aisan, miten se poik akokee asian. Tunenko miten hyvin kyseisien pojan jne, jne. Mutta jos serkukset on pienestä asti saunoneet yhdessä niin en minä nyt sen takia sitä kiellä että ovat 15v jos molemmat kokevat sen luonnolliseksi saunomiseksi.

Vierailija
53/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa amerikkalainen ylihäveliäisyys levitä Suomeenkin. Sääli.

Seuraavaksi täällä alkaa mammati miettiä, minkä ikäistä poikalasta voi vielä pissattaa. Ja voiko 3-vuotiaan kanssa mennä vielä naistenvessaan...

Tehdään vaan alastomuudesta ja ihmisvartalosta tabu, tehdään!

Vierailija
54/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaksi seksuaalista nuorta tunkee samaan ahtaaseen paikkaan ALASTI? Seurauksena on teiniäiti tai abortti.

Vierailija
55/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Alkaa amerikkalainen ylihäveliäisyys levitä Suomeenkin. Sääli.

Seuraavaksi täällä alkaa mammati miettiä, minkä ikäistä poikalasta voi vielä pissattaa. Ja voiko 3-vuotiaan kanssa mennä vielä naistenvessaan...

Tehdään vaan alastomuudesta ja ihmisvartalosta tabu, tehdään!

Vierailija
56/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saunoo vanhempiensa kanssa jo siksikin ettei sattuisi mitään vahinkoja. Ja lapset ei koe vielä eroottisia kiksejä vaikka olisikin serkkujen kanssa saunassa, mutta murrosikänen kokee.

Vierailija
57/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minäkään ole kuullut sekasaunoista muuta kuin opiskelijaporukoissa ja niissä ainakin seksuaalisuus on hyvin pitkälti kuulunut asiaan..

Tosiaan eri asia perheen kesken saunoa, mutta se, että mukana olisi vaikka siskon mies niin EIII! Ja itsestäni ainakin tuntuisi jo epämukavalle vaikka saunoa anoppini kanssa vaikka samaa sukupuolta onkin..

Eli, vaikka ap:sta sekasaunominen olisi kuinka luonnollista tahansa, ei se sitä todellakaan kaikille ole eikä tarvitsekaan olla! Minusta alastomuuteen liittyy seksuaalisuus, ei se saunominen sitä mitenkään poista. Tosiaanhan se olisi ihan sama kaikkien liikkua ihan julkisestikin alasti joka paikassa, jos alastomuus ei olisi mitenkään seksuaalista.

Vierailija
58/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ja vieläpä alsati, kun se on NIIN LUONNOLLISTA. Itse te sotkette tähän keskusteluun lapset, me ollaan puhuttu teini-ikäisistä ja sitä vanhemmista.

Vierailija
59/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä ole mitään seksuaalista.

Minua ihmetyttää, millainen ihminen kokee saunomisen seksuaalisena?

Olisin enemmänkin huolissani tälläisen ihmisen korvien välistä, kuin sellaisen, joka pystyy käymään saunassa ilman, että hormoonit hyrräävät jos lauteilla istuu vastakkaisen sukupuolen edustaja.

Vierailija
60/66 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla suomalainen erityispiirre, kun metsien miehet ja naiset peseytyy niin eihän siinä mitään vaikka revaa levittelisi toisen nähden.

Alastomuus kuuluu parisuhteeseen, ja tietenkin myös lastensa kanssa voi saunoa. En kuitenkaan ymmärrä enää aikuisten lasten kanssa saunomista (siis isä ja tytär, äiti ja poika). Joku raja tässäkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme