Musta on sairasta että saunominen koetaan seksuaalisena
Miksi ihmeessä noinkin luonnollisesta asiasta on tehty noin seksuaalis väritteinen? Itse olen aina saunonut kenen kanssa vaan, miesten ja naisten, serkkujeni, appivanhempieni, mieheni kavereiden, lasteni ym ym. kanssa ilman mitään ongelmaa, eikä mull eole tullut mieleenikään että siinä olisi jotain ihmeellistä tai eroottista. Saunominen on saunomista eikä sen enenpää. Ja nyt täällä kauhistellaan kun 15v poika on saunassa äitinsä kanssa? So? Mitä ihmeellistä tuossa on?
Kommentit (66)
Ja se on normaalia mielestäni. voihan sitä pettää menemättä sänkyyn, taitaa sauna olla suosittu paikka...
Vierailija:
Vai ollaanko sitten yhtäkkiä kainoja ja mennään metrin päähän, vaikka on uskallettu mennä alasti koko paikkaan.
No ei se kyllä mitään rentoa menoa ollut, kaikilla hirveä teeskentely päällä, että tämä on niiiiiin luontevaa meille, kun ollaanhan me kavereita.
Eikö teillä koskaan ole ollut vastakkaista sukupuolta olevaa ystävää kohtaan mitään eroottisia fiiliksiä? Ei kai se ystävyys poista sukupuolta.
Vierailija:
15-vuotiaassa pojassa on jotain häikkää jos ei kiihotu alastomasta naisesta.
niille jotka sanoo, että eikö voi olla alasti sen kanssa, joka sinut on synnyttänyt, niin eiköhän paluu siihen ole aika kaukana. Tuolla logiikalla voisi ajatella vaikka mitä ällötyksiä.
Vierailija:
Ja se on normaalia mielestäni. voihan sitä pettää menemättä sänkyyn, taitaa sauna olla suosittu paikka...
Vaikka onkin seksuaalinen, niin ei sille tarvitse välttämättä antaa valtaa kaikissa tilanteissa!
Ei todellakaan ola normaalia mennä sekasaunaan. jotkut opiskelijat tätä harrastaa, mutta en ymmärrä että vakiintuneet perheelliset.
pieniä koppeja teidän saunat on jos pitää istua sentin päässä toisesta?
Kyllä mä tykkään istua ihan rauhassa oli saunakaverina kuka tahansa. (oman miehen kanssa kylläkin lähekkäin)
seksi ja erotiikka ovat paljolti ihmisen pään sisällä, eikä sillä lailla yksinkertaisen mekaanista että *bojoing* heti panettaa kun verkkokalvo tavoittaa toisen ihmisen verhoamattoman vartalon.
ei mua rupea himottamaan edes mieheni alaston vartalo jossain arkisessa saunatilanteessa. ja ois pikkuisen hankala kuvitella että vaikka veljen kroppa sitten rupeaisi :/
oikeesti, mitä hittoa? inho insestiä kohtaan on terveellä ihmisellä sikäli vahvasti sisäänrakennettu juttu ettei tuollaista voi edes kuvitella.
Uskon kyllä, että perheen kesken on voitu tottua saunomaan porukalla ilman mitään pervoilua, mutta taidan kyllä itse kuulua niihin, joista se olisi aika kiusallista. Ei tosiaan tekisi mieli pyöriä alasti saunassa ja pesulla appiukon kanssa. Ja siinä ei tosiaan olisi mitään kiihottavaa...
Mutta tuo, että leikitään, että yhdessä saunominen tekee kavereista parempia kavereita, on säälittävää.
Enkä tarkoita äitiä, vaikka ei sekään olisi ihme teini-ikäisellä pojalla vaikka alkaisi seisoa saunassa.
HYI ÄLLÖTYS, mihin tämä maailma on menossa!!! Muka ei-eroottista, jos saunotaan isolla porukalla sekaisin. Mitä kylmiä LAHNOJA te oikein olette??
Vierailija:
en ole koskaan, EN KOSKAAN, ole edes kuullut, että ihmiset käyvät yhteissaunassa. Meillä kotona saunominen lopetettiin murrosikään tultaessa, samoin miehen kotona. Kavereiden kanssa on aina ollut uimapuvut päällä, myös serkkujen.Onko Suomessa tosiaan yhteissaunomista??? MIssä päin Suomea?
t. helsinkiläinen
Meillä on ainakin aina totuttu saunomaan miehet ja naiset samaan aikaan ja lapset siinä sivussa ja mitään seksuaalista siihen ei liity
Joensuusta kotoisin oleva
Vierailija:
Enkä tarkoita äitiä, vaikka ei sekään olisi ihme teini-ikäisellä pojalla vaikka alkaisi seisoa saunassa.HYI ÄLLÖTYS, mihin tämä maailma on menossa!!! Muka ei-eroottista, jos saunotaan isolla porukalla sekaisin. Mitä kylmiä LAHNOJA te oikein olette??
Mua ei kiihota saunominen vieraiden miesten kanssa koska en ajattele saunaa seksuaalisena paikkana.
Miettikääpä nyt vähän.. Vaikka siinä ei olisikaan mitään seksuaallista niin onhan se nyt aika väärin. Kyllähän ne sedät katsoo kumminkin sillä silmällä.
Alastomuus on kumminkin yksityis-asia! Miksette kulje sitten alasti kaupungilla jos siinä ei teidän mielestä ole mitään seksuaallista??? IHan sama asia.
Kertokaahan minulle joku sekasaunoja, onko kenelläkään miehellä alkanut kovettumaan kesken saunomisen? ja rehellisiä vastauksia.
Turha luulla ettei miehet ja miehen kaverit ja sedät tsekkailis alastomia naisia saunassa. Pitää kyllä olla pikkasen tyhmä jos luulee ettei ne katsele silmät kiiluen.
Olen lapista kotoisin ja siellä saunottiin kaikki keskenään ilman mitään eroottista vipinää.. Olen oolut siskojen ja niiden miesten kanssa saunassa.. Eikä puhettakaan että olisi jotain eroottista.. plääh tämä on jotai eteläsuomen kulttuuria..
Joten äläpä yleistä, että on pohjoisessa normaali käytäntö!
niin eihän vika ole silloin tytössä eikä saunassa, vaan niissä sedissä, joita EI pitäisi päästää saunaan. Eli pervot sedät saunan taakse!
en ole koskaan, EN KOSKAAN, ole edes kuullut, että ihmiset käyvät yhteissaunassa. Meillä kotona saunominen lopetettiin murrosikään tultaessa, samoin miehen kotona. Kavereiden kanssa on aina ollut uimapuvut päällä, myös serkkujen.
Onko Suomessa tosiaan yhteissaunomista??? MIssä päin Suomea?
t. helsinkiläinen