Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa olevan miehen yhteydenpito

Vierailija
15.06.2019 |

Saattaa olla jonkin aikaa soittamatta ja viestittämättä ja sitten yhtäkkiä alla taas tiivis yhteydenpito. Miksi käyttäytyy näin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se sääli, että osa naisista tuhlaa elämäänsä varattuun mieheen. Mies saa käyttäytyä miten tahtoo ja nainen vaan istuu ja odottaa. Watching the days go by, feeling so small..

Miten tuo liittyy sukupuoliin? Olisiko tunteet ja kaipaus jotenkin henkevämpää ja parempaa, jos kyseessä olisivat lesbot, kuten sinä?

Viesti ilmoitettu törkeänä ad hominena ja seksuaalista suuntautumista halventavana. Toivottavasti joudut tutkintaan kun et osa argumentoida.

Vierailija
22/30 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viestittelisi tietäessäni tilanteen. Ei sille voi mitään jos ihmiset on kusipäitä, mutta sillepä voi ettei itse ole samanlainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys on, että miksi sinä viestittelet naimisissa olevalle miehelle? 

Samaa pelaamista kuin mieheltäkin. Sitä saa mitä tilaa.

En ole ap mutta näin se yleensä menee.

Mitä pelaamista? Mitä pelaamista on siinä että joku random mies laittaa välillä viestejä joita ei itse huomio mitenkään, ja laittaa miehen jopa estoon? Ei se ole pelaamista vaan normaalikäytäntö jos mies ei usko kun hänelle sanoo ettei halua mieheltä viestejä. Mitä tuossa siis kumpikaan tilaa? Kyllä mäkin tiedän miehen, jonka kanssa eräs kaverini viestitteli rakaudenhuumassaan aina kun miehellä oli aviohuolia. Suru jäi puseroon kun parin vuoden päästä kaverini tajusi että itse oli elätellyt jotain toiveita kuitenkin, vaikka oli esittänyt olevansa vain miehen "kaveria". Jos naista ei kiinnosta miehen viestit, hän ilmoittaa että älä vistittele, ja mikäli mies ei usko, hänet laitetaan estoon. Näin minä olen tehnyt ainakin viidelle miehelle.

Vierailija
24/30 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös lähestyy välillä ukkomies. Ehkä tosiaan kotona tylsempää niin ollaan yhteydessä muihin naisiin. Itse vastailen hänelle ja kun hän todella innostuu ja ehdottaa tapaamista, en vastaa enää mitään.

Hänellä varmasti muitakin naisia mutta minun kanssa erityinen yhteys. Mutta antaa ukkomiehet kärvistellä :D

Vierailija
25/30 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti huomaat piakkoin, kuinka alentavaa tuo on.

Kenelle alentavaa? Vaimolle kyllä.

Eihän vaimo tiedä 🙂 ja tuollainen mies voi tapailla muitakin panopuita.

Vierailija
26/30 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijalla kuukautiset tai ei muuten anna

Vierailija
27/30 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kirjoittaa silloin, kun on yksin, eikä kukaan vahdi.

Vierailija
28/30 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys on, että miksi sinä viestittelet naimisissa olevalle miehelle? 

Samaa pelaamista kuin mieheltäkin. Sitä saa mitä tilaa.

En ole ap mutta näin se yleensä menee.

Niinpä. Jos vaikka saisit perheen rikki? Ja lapset joka toinen viikko sitten luoksesi ja jos vaikka pamahtaisit paksuksi kun vauvapalstailetkin, niin sitten saisit itsekin peliä kun mies juoksee taas vieraissa. 🙂 Juuri sitä saa miten korttinsa pelaa ja 1 vaimo löytää varmasti parempaa! Win win

Vierailija
29/30 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useita kertoja saanut kuulla miesten huolia illanvietossa, kuinka lastensa äiti on vaikka mitä. Joka kerta tuon esiin että mitä itse teet nyt täällä ja kuinka usein olet poissa kotoa ja mikä on alkoholinkäytön määrä. Ja että se vastuullisen aikuisen palkinto menee vaimolle, ei miehelle joka juovuspäissään avautuu vieraille naisille.

Kaikki eivät todella ole otettuja tuollaisten vätyksien huomiosta. En kyllä vastailisi viesteihin tai sitten puhuisin vaimon puolesta niissä viesteissä, esim kysymällä onko vaimolle ok tämä viestittely ja jos on, onko oikeasti kysynyt asiaa. Selityksiähän sieltä varmasti tulee, joten parempi antaa olla. Jos kaikki ok niin sittenhän mies voi vaimoineen tulla tapaamiseen, jos kerta ystävyyteen vedotaan.

Vierailija
30/30 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti huomaat piakkoin, kuinka alentavaa tuo on.

Kenelle alentavaa? Vaimolle kyllä.

Eihän vaimo tiedä 🙂 ja tuollainen mies voi tapailla muitakin panopuita.

Tämä. Tapailevat _kaikkia_ panopuita joilta ikinä irtoaa.