Muita jotka menee nyt viikonloppuna töihin? Ei yhtään huvittaisi
Kommentit (13)
Minä menen, ei harmita yhtään. Rahaa tulee 😃
24/7 töissä, tai miinus 4 tunnin yöunet.
Menisin paljon mieluummin sunnuntaina saamaan tuplapalkkaa kuin maanantaiaamuun mikä yleensä h*lvetin kiireinen eikä saa mitään ekstraa 😂
Itse oon nyt saikulla, mutta no jaa.. sunnuntaista saa tuplapalkan eli se aina motivoi. Toisinaan on ihanaa vaan löffäillä pyhäpäivänä. Tosin, eipä siinä suurta eroa oo, löffääkö sunnuntaina vai maanantaina :D Joten nooh.. aika sama lopulta? Kaikki vuorot yleensä menee. Tosin kesällä toivon enemmän viikonloppuja vapaaksi, kuin talvella.
Yleensä menisin, mutta nyt on vapaa viikonloppu. Näitä sattuupi aina kolmen viikon välein!
Ja alasta riippuen viikonloppuvuorot eivät välttämättä ole lyhyempiä, eikä niistä saa enempää rahaa. Eikä välttämättä edes iltalisää. Oman alan TESsissä lauantaisin on sama palkka kun viikonpäivinä (tietyissä tilanteissa +50%, mutta näitä sattuu suurinpiirtein kerran kolmeen kuukauteen), iltalisä alkaa klo 20, ja vuorot ovat pisimmillään 11h30min :-) Toki sunnuntait ovat onneksi rahan kannalta asia erikseen.
Mä otan viikonlopputyöt vapaana, la+su=4vapaata viikolla..hyvä diili😊
No älä mene, jos ei huvita.
Sinccis
Tulin vain kertomaan että mulla on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu! Olen usein lauantaisin töissa. Viimeksi oli vapaa lauantain pääsiäisenä.
Tänään vapaa, huomenna töitä. Kyllä se mieltä lämmittää kun saa tuplapalkan.
Ihme ulisija, mää olin 8.5 vuotta taksihommissa ja vkloppusin ja pyhinä sai parhaimmat rahat...
Minä enkyllä ole bilettäjäihminen ollenkaan, joten ei tuntunut missää.
Mullakin ois ollu mut sairastuin ja nyt saikulla😁
Monessa paikassa vklp vuorot on vain 7h ja palkka tietenkin parempi, sunnuntaina tupla.
Ja sinä näemmä vielä iltavuoroon menossa? Eli vielä parempi liksa sitten.
Itse tekisin mieluusti vklp vuoroja. Kiva kun saa rahaa enemmän pienemmällä vaivalla, yleensä vklpt rauhallisempiakin, varsinkin illat.