Menen ihan sekaisin, kun näen yhden miehen töissä
Välillä näen häntä useammin, välillä harvemmin. Jos en ole nähnyt häntä pitkään aikaa, olen ihan okei, mutta sitten kun näen hänet pitkästä aikaa, menen jotenkin sekaisin päiväkausiksi ja mietin häntä ja hänen täydellistä ihanuuttaan ja upeuttaan jatkuvasti. Se on aika häiritsevää. No, jos menee viikkoja ilman hänen näkemistä, niin sitten rauhoitun. Miksi ihmeessä olen näin sekaisin. Noloa sekin, kun hän on varmaan huomannut, mikä vaikutus hänellä on muhun.
Kommentit (30)
Sitä kutsutaan ihastumiseksi :D.Mä meen kans ihan sekasin yhestä miehestä,kun näen sitä töissä.Eiköhän tää tästä tasotu ajan kanssa.Mies on varattu.Ja en todellakaan haluaisi hänen kanssa mitään.Kemiat vaan kolahtaa joidenkin kanssa...
Sama juttu. Ja illat kotona menee hänestä haaveillessa. Molemmat sinkkuja mutta hän mulle liian komea niin en voi tehdä aloitetta.
Mulla kans samanlainen tilanne, mies vaan sattuu olemaan lapsen harrastusvalmentaja🤭eli en todellakaan aio missään vaiheessa tilannetta viedä pidemmälle!! Vähän flirttejä viestejä ollaan lähetetty, ei muuta ja siihen tulee jäämään....mitä nyt jään sitä tuijottelemaan harkoissa😍ja varattuja ollaan molemmat ja oma mies on rakas ja ihana, silti...
Neurolepteistä voisi olla apua tuolle sekopäälle!
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja tunteet. Ja ailahtelevaisuus.
Niinhän jo isossa kirjassakin sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen takia uskonnoissa miehet keksii tekosyitä omistaa ja alistaa naiset neljän seinän sisään vangeiksi ja orjikseen. Koska muka kirja sanoo jotain.
Kirjat ei sanele yhtään mitään ja jokainen ihminen on vapaa elämään ja tekemään ihan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen takia uskonnoissa miehet keksii tekosyitä omistaa ja alistaa naiset neljän seinän sisään vangeiksi ja orjikseen. Koska muka kirja sanoo jotain.
Kirjat ei sanele yhtään mitään ja jokainen ihminen on vapaa elämään ja tekemään ihan mitä haluaa.
Naiselle olisi parempi olla siellä hellan ääressä. Tämä on jo nähty. valtaosalla mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle olisi parempi olla siellä hellan ääressä. Tämä on jo nähty. valtaosalla mielenterveysongelmia.
Jokainen tietää itse missä on paras olla. Kukaan muu ei sanele tai käy kalpaten. Onko tämä selvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sulla on päässä vikaa ja jos jatkat tuolla linjalla niin joku pistää sulle vielä terveysongelmia lahjaksi.
sä ootkin muita korkeammalla tasolla. siksi saat mut ihan hulluksi.