Pyydänkö liikoja kumppanin valinnassa kun toivon näitä kahta asiaa..?
En halua miehen saunovan enkä mökkeilevän.
En löydä miestä. :( Mitä mieltä olette?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Veljeni sopisi sinulle mainiosti! Mutta ei kai sinua häiritse se, että hän rakastaa matkustamista yksin? Siis sellaisia 1-3 kk mittaisia reppureissuja. Toisaalta ollessaan kotona hän tekee 9-15 tunnin työpäiviä. Mutta hän on mukava, lähes raitis, päämäärätietoinen ja hauskaa seuraa. Ei mökkeilyä, ei saunomista. Tosin ei hotelleja eikä sadesuihkujakaan.
Matkustan yksin, joten ei haittaa. Minkä ikäinen mies on?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sun mies, kävisin salaa saunassa 😃
Ulkomailla ei ole saunoja ja et olisi mieheni jos saunot. Miksi sauna on niin helvetin tärkeä?
Luulis Helsingistä löytyvän tuollaisia miehiä pilvin pimein. Etenkin niitsä, jotka eivät käy kehäkolmosen ulkopuolella muualla kuin Hki-Vantaalla. Jossain Peräpihtiputaalla voi olla vähän harvemmassa miehet, jotka ei sauno eikä mökkeile.
Onko jo jonoa miesrintamalla , vai pitäisikö nyt oikeasti miettiä niitä vastimuksia
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaisi suosiolla lähteä sitä miestä hakemaan jostain sellaisesta maasta, jossa ei saunota .
Olen ulkomailla eikä täällä ole saunoja. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla ei ole saunoja ja et olisi mieheni jos saunot. Miksi sauna on niin helvetin tärkeä?
Ei ole tärkeä, en edes muista koska olen viimeksi saunonut, joskus viime vuonna kai.
Mutta jos tuollainen tavisasia kielletään, niin pitäishän sitä tehdä 😃
Vierailija kirjoitti:
Onko jo jonoa miesrintamalla , vai pitäisikö nyt oikeasti miettiä niitä vastimuksia
Treffit on sovittu illalle. Tässä maassa ei onneksi saunota eikä minun tarvitse luopua vaatimuksistani.
Haukut junteiksi kultturelleja ihmisiä, jotka ymmärtävät suomen saunakulttuurin päälle jotakin?
Mä en halunnut miestä, joka on jääkiekko- tai formulafani.
Halusin miehen, joka tietää kuka on Jim Jarmusch. Olen leffafriikki.
En uskonut sellaista olevankaan.
Löytyi. Uskomatonta. Hän tiesi ja tunsi myös kirjallisuutta.
Noh. Paljastui sitten, että alkoholi on ongelma, ja hänellä on heikko libido. Sai jotenkin alkuhuumissa peiteltyä nämä asiat. Sitten olinkin jo toivotusti raskaana (aikuisten ihmisten päätös)
Olen miettinyt jälkeenpäin olisiko pitänyt tyytyä mieheen, joka rassaa autoja, ei lue kuin Aku Ankkaa, tuijottaa lätkää kavereiden kanssa ja juo jotain suomilitkubissee, mutta on peto panija.
Vierailija kirjoitti:
Haukut junteiksi kultturelleja ihmisiä, jotka ymmärtävät suomen saunakulttuurin päälle jotakin?
Mikä helvetin saunakulttuuri? En ole juuriltani suomalainen, joten minun ei tarvitse ymmärtää teidän outoja juttujanne. Miksi sauna on teille kuin henki ja elämä? Miksei pelkkä suihku riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tärkeä, en edes muista koska olen viimeksi saunonut, joskus viime vuonna kai.
Mutta jos tuollainen tavisasia kielletään, niin pitäishän sitä tehdä 😃
Kirjoitulsesi on ristiriitainen; ei ole tärkeä ja yhtäkkiä onkin tärkeä. Koita jo päättää! Toivottavasti et ole parisuhteessa, koska vaikutat aikamoiselta valehtelijalta, joka sanoo toista ja tekee toista.
Tää on pakko olla provo - tai sitten tällä palstalla on todellakin älykkyys laskenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tuollainen tavisasia kielletään, niin pitäishän sitä tehdä 😃Kirjoitulsesi on ristiriitainen; ei ole tärkeä ja yhtäkkiä onkin tärkeä. Koita jo päättää! Toivottavasti et ole parisuhteessa, koska vaikutat aikamoiselta valehtelijalta, joka sanoo toista ja tekee toista.
En ole sanonut, että olisi tärkeä, vaan kiusalla menisin 😆
Vierailija kirjoitti:
Tää on pakko olla provo - tai sitten tällä palstalla on todellakin älykkyys laskenut.
Ymmärryksen taso on laskenut ja ilkeys lisääntynyt. Harmillista sinällään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tuollainen tavisasia kielletään, niin pitäishän sitä tehdä 😃Kirjoitulsesi on ristiriitainen; ei ole tärkeä ja yhtäkkiä onkin tärkeä. Koita jo päättää! Toivottavasti et ole parisuhteessa, koska vaikutat aikamoiselta valehtelijalta, joka sanoo toista ja tekee toista.
Ei parisuhde toimi niin. Miksi haluat kiusata rakastamaasi ihmistä?
On tässä kolmaskin ongelma. Oletat että mies muuttaa ulkomaille. Aika pervoja vaatimuksia ap:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhde toimi niin. Miksi haluat kiusata rakastamaasi ihmistä?
Eihän se sitä tietäisi, että kävin 😃
Rakastuit saunovaan juoppoon? Koska ovat häät? Menettekö naimisiin tulikuumassa saunassa? Onnea!