Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydänkö liikoja kumppanin valinnassa kun toivon näitä kahta asiaa..?

Vierailija
15.06.2019 |

En halua miehen saunovan enkä mökkeilevän.

En löydä miestä. :( Mitä mieltä olette?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kumppanin valinnassa sellaisessa asemassa että voit sanella jotain ehtoja?

Tottakai olen koska etsin itselleni kumppania ja en halua mökkeilevää ja saunovaa miestä.

Valitit että et saa miestä joten ilmeisestikään et ole sellaisessa asemassa että voisit itse valita.

En valita vaan ihmettelen ja pohdin. Valitsen aina. Päädytkö itse suhteeseen kenen tahansa kanssa? En halua sanovaa ja mökkeilevää miestä.

Mä alan suhteeseen ensisijaisesti tietyn ihmisen kanssa vaan en hakemalla hae vaan "jotain" josta voin esittää jotain toiveitakin.

Rakastuit saunovaan juoppoon? Koska ovat häät? Menettekö naimisiin tulikuumassa saunassa? Onnea!

Vierailija
22/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni sopisi sinulle mainiosti! Mutta ei kai sinua häiritse se, että hän rakastaa matkustamista yksin? Siis sellaisia 1-3 kk mittaisia reppureissuja. Toisaalta ollessaan kotona hän tekee 9-15 tunnin työpäiviä. Mutta hän on mukava, lähes raitis, päämäärätietoinen ja hauskaa seuraa. Ei mökkeilyä, ei saunomista. Tosin ei hotelleja eikä sadesuihkujakaan.

Matkustan yksin, joten ei haittaa. Minkä ikäinen mies on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sun mies, kävisin salaa saunassa 😃

Ulkomailla ei ole saunoja ja et olisi mieheni jos saunot. Miksi sauna on niin helvetin tärkeä?

Vierailija
24/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis Helsingistä löytyvän tuollaisia miehiä pilvin pimein. Etenkin niitsä, jotka eivät käy kehäkolmosen ulkopuolella muualla kuin Hki-Vantaalla. Jossain Peräpihtiputaalla voi olla vähän harvemmassa miehet, jotka ei sauno eikä mökkeile. 

Vierailija
25/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo jonoa miesrintamalla , vai pitäisikö nyt oikeasti miettiä niitä vastimuksia

Vierailija
26/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi suosiolla lähteä sitä miestä hakemaan jostain sellaisesta maasta, jossa ei saunota .

Olen ulkomailla eikä täällä ole saunoja. Ihanaa!

Vierailija
27/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla ei ole saunoja ja et olisi mieheni jos saunot. Miksi sauna on niin helvetin tärkeä?

Ei ole tärkeä, en edes muista koska olen viimeksi saunonut, joskus viime vuonna kai.

Mutta jos tuollainen tavisasia kielletään, niin pitäishän sitä tehdä 😃

Vierailija
28/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jo jonoa miesrintamalla , vai pitäisikö nyt oikeasti miettiä niitä vastimuksia

Treffit on sovittu illalle. Tässä maassa ei onneksi saunota eikä minun tarvitse luopua vaatimuksistani.

Vierailija
29/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukut junteiksi kultturelleja ihmisiä, jotka ymmärtävät suomen saunakulttuurin päälle jotakin?

Vierailija
30/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halunnut miestä, joka on jääkiekko- tai formulafani.

Halusin miehen, joka tietää kuka on Jim Jarmusch. Olen leffafriikki.

En uskonut sellaista olevankaan.

Löytyi. Uskomatonta. Hän tiesi ja tunsi myös kirjallisuutta.

Noh. Paljastui sitten, että alkoholi on ongelma, ja hänellä on heikko libido. Sai jotenkin alkuhuumissa peiteltyä nämä asiat. Sitten olinkin jo toivotusti raskaana (aikuisten ihmisten päätös)

Olen miettinyt jälkeenpäin olisiko pitänyt tyytyä mieheen, joka rassaa autoja, ei lue kuin Aku Ankkaa, tuijottaa lätkää kavereiden kanssa ja juo jotain suomilitkubissee, mutta on peto panija.

Vierailija
31/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukut junteiksi kultturelleja ihmisiä, jotka ymmärtävät suomen saunakulttuurin päälle jotakin?

Mikä helvetin saunakulttuuri? En ole juuriltani suomalainen, joten minun ei tarvitse ymmärtää teidän outoja juttujanne. Miksi sauna on teille kuin henki ja elämä? Miksei pelkkä suihku riitä?

Vierailija
32/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tärkeä, en edes muista koska olen viimeksi saunonut, joskus viime vuonna kai.

Kirjoitulsesi on ristiriitainen; ei ole tärkeä ja yhtäkkiä onkin tärkeä. Koita jo päättää! Toivottavasti et ole parisuhteessa, koska vaikutat aikamoiselta valehtelijalta, joka sanoo toista ja tekee toista.

Vierailija
33/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pakko olla provo - tai sitten tällä palstalla on todellakin älykkyys laskenut.

Vierailija
34/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitulsesi on ristiriitainen; ei ole tärkeä ja yhtäkkiä onkin tärkeä. Koita jo päättää! Toivottavasti et ole parisuhteessa, koska vaikutat aikamoiselta valehtelijalta, joka sanoo toista ja tekee toista.

En ole sanonut, että olisi tärkeä, vaan kiusalla menisin 😆

Vierailija
35/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on pakko olla provo - tai sitten tällä palstalla on todellakin älykkyys laskenut.

Ymmärryksen taso on laskenut ja ilkeys lisääntynyt. Harmillista sinällään..

Vierailija
36/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mies ulkomailta.

Vierailija
37/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde toimi niin. Miksi haluat kiusata rakastamaasi ihmistä?

Vierailija
38/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä kolmaskin ongelma. Oletat että mies muuttaa ulkomaille. Aika pervoja vaatimuksia ap:lla.

Vierailija
39/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Porvoo ihan Suomessa onkin niin silti 0/5.

Vierailija
40/44 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde toimi niin. Miksi haluat kiusata rakastamaasi ihmistä?

Eihän se sitä tietäisi, että kävin 😃