Pyydänkö liikoja kumppanin valinnassa kun toivon näitä kahta asiaa..?
En halua miehen saunovan enkä mökkeilevän.
En löydä miestä. :( Mitä mieltä olette?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kumppanin valinnassa sellaisessa asemassa että voit sanella jotain ehtoja?
Tottakai olen koska etsin itselleni kumppania ja en halua mökkeilevää ja saunovaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saa saunoa tai mökkeillä?
En pidä kummastakaan. Mies saa itsensä pestyä myös suihkussa ei siihen saunaa tarvita. Mökkeily on junttien hommaa. Kotona on parempi olla ja mökkeily vie aikaa parisuhteelta.
Kyllä pyydät liikoja edellyttäessäsi, ettei mies tee asioita, jotka eivät sinuun vaikuta mihinkään. Edes miehet, jotka eivät niin mökkeilystä tai saunomisesta välitä, eivät halua itseään kontrolloitavan tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kumppanin valinnassa sellaisessa asemassa että voit sanella jotain ehtoja?
Tottakai olen koska etsin itselleni kumppania ja en halua mökkeilevää ja saunovaa miestä.
Valitit että et saa miestä joten ilmeisestikään et ole sellaisessa asemassa että voisit itse valita.
Ei kaikki mökkeile, eikä välitä saunomisesta. Kyllä varmaan sellainen tulee vastaan, älä luovuta.
Kun ajattelen mun miestä niin saunattomuus olisi haaste, sillä pelivuorojen jälkeen, poikien illoissa jne mennään yleensä saunaan, joten saunominen on myös sosiaalista tekemistä.
Ja nyt juhannuksena vain kapakoita kiertämään, siellä ei varmaan ole mökkihöperöitä paikalla!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pyydät liikoja edellyttäessäsi, ettei mies tee asioita, jotka eivät sinuun vaikuta mihinkään. Edes miehet, jotka eivät niin mökkeilystä tai saunomisesta välitä, eivät halua itseään kontrolloitavan tuolla tavalla.
Kykenetkö sinä parisuhteeseen miehen kanssa, joka tekee asioita joita inhoat? Tuskinpa! En kontrolloi kumppania mutta arvojen pitää mätsätä. Typerää liittää kontrollointi asiaan kun se ei liity tähän millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki mökkeile, eikä välitä saunomisesta. Kyllä varmaan sellainen tulee vastaan, älä luovuta.
Kun ajattelen mun miestä niin saunattomuus olisi haaste, sillä pelivuorojen jälkeen, poikien illoissa jne mennään yleensä saunaan, joten saunominen on myös sosiaalista tekemistä.
Ja nyt juhannuksena vain kapakoita kiertämään, siellä ei varmaan ole mökkihöperöitä paikalla!
Miksei pelkkä suihku riitä? Taitavat telakoitua siellä homeisessa saunassa. Etkö ole huolissasi? En ole koskaan ollut juhannuksena Suomessa enkä juhlinut sitä.
Tuo saunomisen kieltäminen on kyllä outo vaikket itse saunasta pitäisikään . Kun siihen ei ole mitään järkiperustetta sitä kieltää. Sinulle siis kävisi vaikka juoppo örvell kunhan ei sauno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saa saunoa tai mökkeillä?
En pidä kummastakaan. Mies saa itsensä pestyä myös suihkussa ei siihen saunaa tarvita. Mökkeily on junttien hommaa. Kotona on parempi olla ja mökkeily vie aikaa parisuhteelta.
Kuulostaa lähinnä pelottavalle :D
Sinänsä reilua, että kerrot heti vaatimuksistasi ;D
Vierailija kirjoitti:
Tuo saunomisen kieltäminen on kyllä outo vaikket itse saunasta pitäisikään . Kun siihen ei ole mitään järkiperustetta sitä kieltää. Sinulle siis kävisi vaikka juoppo örvell kunhan ei sauno.
Useimmilla saunominen ilman alkoholia onnistuu ihan mainiosti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitit että et saa miestä joten ilmeisestikään et ole sellaisessa asemassa että voisit itse valita.
En valita vaan ihmettelen ja pohdin. Valitsen aina. Päädytkö itse suhteeseen kenen tahansa kanssa? En halua sanovaa ja mökkeilevää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valita vaan ihmettelen ja pohdin. Valitsen aina. Päädytkö itse suhteeseen kenen tahansa kanssa? En halua sanovaa ja mökkeilevää miestä.
Mä alan suhteeseen ensisijaisesti tietyn ihmisen kanssa vaan en hakemalla hae vaan "jotain" josta voin esittää jotain toiveitakin.
Veljeni sopisi sinulle mainiosti! Mutta ei kai sinua häiritse se, että hän rakastaa matkustamista yksin? Siis sellaisia 1-3 kk mittaisia reppureissuja. Toisaalta ollessaan kotona hän tekee 9-15 tunnin työpäiviä. Mutta hän on mukava, lähes raitis, päämäärätietoinen ja hauskaa seuraa. Ei mökkeilyä, ei saunomista. Tosin ei hotelleja eikä sadesuihkujakaan.
Sun kannattaisi suosiolla lähteä sitä miestä hakemaan jostain sellaisesta maasta, jossa ei saunota .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt juhannuksena vain kapakoita kiertämään, siellä ei varmaan ole mökkihöperöitä paikalla!Miksei pelkkä suihku riitä? Taitavat telakoitua siellä homeisessa saunassa. Etkö ole huolissasi? En ole koskaan ollut juhannuksena Suomessa enkä juhlinut sitä.
Eli todellinen huolesi on, ettet halua piiloh.omoa?
Niin tekstisi antaa ymmärtää. Fac.epalm
Vierailija kirjoitti:
Ei käy saunova, ei mökkeilevä eikä juopotteleva mies!! Sinulla on alkoholisti mies? Ei ole mitään outoa, inhoan saunoja ja mökkejä. Setäni menehtyi saunaan saadessaan sairauskohtauksen. En halua saunovaa miestä. Saunat ovat likaisia, epämiellyttäviä ja vaarallisia paikkoja. Kuumia myöskin. Hyi saasta!
Suosittelen superatooppista ja allergista miestäni. Ei voinut saunoa ja mökillä ei voinut allergioiden vuoksi olla