Meillä on suvussa vain hoikkia/normaalipainoisia ja itse olen läski
Oletko sinä sukusi ainoa läski?
Kommentit (12)
Meillä on suvussa melkein vain hoikkia ja olen itsekin hoikka.
Mut eikös toi ole ap kannustava juttu? Nyt tiedät, että ylipainosi johtuu vain elämäntavoista eikä geeneistä. Eli siihen voi itse helposti vaikuttaa.
Minun suvussani kaikki muut sisarukseni joita on 6 ovat pitkiä ja hoikkia. Minä olen ainut lyhyt ja pyöreä. Ja se ei muutu mihinkään vaikka kuinka liikun joka päivä ja syön terveellisesti.
Epäilisin siinä tapauksessa adoptiota, tai että olet C.uckolding tulos.
Vierailija kirjoitti:
Minun suvussani kaikki muut sisarukseni joita on 6 ovat pitkiä ja hoikkia. Minä olen ainut lyhyt ja pyöreä. Ja se ei muutu mihinkään vaikka kuinka liikun joka päivä ja syön terveellisesti.
Isovanhemmat, sedät/tädit ja serkut?
Pohjois-Ruotsissa on tutkittu ensimmäisen maailmansodan aikaisia niukkuuden vaikutuksia ihmisten perimään/terveyteen. Hollannissa on suuri tutkimus 1944-45 (nälkätalvi) syntyneiden suuremmasta sairastuvuudesta vs ennen ja jälkeen syntyneet.
Meillä on niin että isän suku on maalta, lähes kaikki siellä ovat lihavia. Äiti taas on kaupungista ja he ovat lähes kaikki hoikkia. Me ollaan kaikki sisarukset hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Adoptoitu en ole ja isäni on ainakin merkitty isäkseni. Olen myös ainoa pitkä eli 180cm nainen. Isäni on 173cm ja äitini oli 163cm ja sisarukseni on163cm.
Vierailija kirjoitti:
Äitisi on pettänyt "isääsi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adoptoitu en ole ja isäni on ainakin merkitty isäkseni. Olen myös ainoa pitkä eli 180cm nainen. Isäni on 173cm ja äitini oli 163cm ja sisarukseni on163cm.
Äitisi antautui pitkälle miehelle.
Nuo pituuserot olisi muuten ihan normaaleja, mutta se epäilyttää, että olet ainut kaltaisesi.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa syömisissäsi on vikaa.
Meillä on suvussa enimmäkseen läskejä, mä olen yksi harvoja normaalipainoisia.