Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten viestiä tyttöystävälle hienotunteisesti, että kainaloissa ei pidetä sänkeä, vaan ne sheivataan päivittäin?

Vierailija
14.06.2019 |

Oleellinen juttu varsinkin näin kesällä, toki muutoinkin!

Kommentit (237)

Vierailija
201/237 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju saa minut tavoittelemaan sääri-ja kainalokarvojen kasvatuksen pituusennätystä.Tavoitteena on saada palmikot molempiin kainaloihin

Vierailija
202/237 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainaloiden ajelemisen jälkeen karvatupet nousee ärtyneinä koholle siksi aikaa, että uusi karva kasvaa parin millin mittaiseksi.Kainalot eivät siis ole ikinä ihan sileät, koska jos ei ole karvaa niin karvatupet on koholla. Pieni sänki tulee jo ajamisesta seuraavana päivänä ja jos sen taas ajaa, on vaarana että koholla olevat karvatupet menevät samalla rikki. Joudun odottamaan yleensä muutaman päivän, että pystyn ajamaan karvat ilman verenvuotoa ja tulehdusvaaraa. Näin ollen kainaloissani on toisinaan sänkeä. Jos se olisi miehelle ongelma, tuskin olisimme yhdessä.

Karvan kasvuvauhti on yksilöllinen. Joillakin riittää ajelu kerran viikossa, toisilla karvaa puskee niin että joka päivä pitäisi ajaa. Tämä kaikki on normaalia. Valitettavasti itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään ja meitä reippaalla karvan kasvulla varustettuja naisia taitaa olla melkoisen paljon. 

No höh, ei kuulosta kivalta tuo. Itsellänikin on päivässä jo sänki mutta ajan joka päivä ilman ongelmia. Ei mitään näppyjä tai koholla olevia tuppeja. Voin myös laittaa deodoranttia heti päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/237 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta voi kyllä huomauttaa vähän vakavampaan sävyyn.

Vierailija
204/237 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistoja, toistoja, toistoja. Näin viesti menee perille. Karvat ovat kyllä turn-off naisella.

Vierailija
205/237 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee miehen pallikarvat! Haluan täysin posliinin miehen.

Vierailija
206/237 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyyi, ymmärrän hei sua, munkin poikkis on ällöttävä karva-apina joka puolelta ja mua hävettää kulkea kesällä sen kanssa. Olen sanonut jo monta kertaa, että lähtö tulee jos ei höylä ala heilua, mutta ei se pässi älyä. Täytyy laittaa pian vaihtoon, ei se rahakaan kaikkea pelasta.

Vierailija
207/237 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kainalot ajellaan kerran viikossa. Kainalon alueen iho on liian herkkää päivittäiselle ajelulle.

Mina ajan kylla paivittain...eritoten kesalla, kun joskus saattaa kainalo vilahtaa.

Sen sijaan saarissa ja intiimialueilla pidan yleensa muutaman paivan valin. 

Vierailija
208/237 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, just pistin oman ukkoni pihalle tuon takia, kyllä miehen kuuluu olla täysin sileä, sekä rypytön tietty myös. Siksi suosin hyvin nuoria ;) ;) Ei kukaan mitään kävelevää karvakasaa ala kattomaan jos se ei tajua tehdä sille mitään,mutta edes suoraan sanominen ei tälle puupäälle uponnut. Saati sitten ne kovemmat keinotkaan.

Vierailija
209/237 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta itse sheivaan vahalla, pysyy pidempään karvattomana. Tosin pitää sitten antaa kasvaa hiukan sänkeä, jotta vahaaminen onnistuu taas. Mutta sitä jäin miettimään että miksi ihmisellä on vielä kainalokarvat, mihin niitä tarvitaan? Tosin mihin niitä säärikarvojakaan tarvitaan, mutta silti nekin meillä on.

Vierailija
210/237 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsappi on aika kätevä viestimiseen.

Vierailija
211/237 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan ja jämäkästi, että karvaiset kainalot häiritsevät sinua.

Vierailija
212/237 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on upeaa, että ajelet kainalosi päivittäin!

Vierailija
213/237 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyään ole muotia pitää sänkeä?

Vierailija
214/237 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät esimerkkiä hänelle sheivaamalla kainalosi päivittäin.

Vierailija
215/237 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla kasva karvat!

Vierailija
216/237 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa hankkia muovinen puhallettava nainen. Ei karvat sitten häiritse.

Vierailija
217/237 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuulostaa vähän mun rasittavalta exältä vuosien takaa. Sellainen täydellisyyden tavoittelija vaikka itse oli kaukana täydellisestä.. On muuten vieläkin sinkku, kohta kymmenettä vuotta ;)

Vierailija
218/237 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva höylääminen ei tee iholle hyvää. Itse epiloin, niin iho ei ärsyynny eikä ole kutittavaa sänkeä (ja ei, se ei satu, eikä oikeastaan tunnu miltään). Minun puolestani jokainen saa tietty tehdä karvoilleen mitä haluaa tehdä, tai olla tekemättä. Oleellista on, että jokainen päättää itse omasta kehostaan.

Vierailija
219/237 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivatkaa yhdessä kerran viikossa niin ei kumpikaan unohda.

Vierailija
220/237 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni ei kestä joka päivä ajelua. Tulee ihottumaa.

Myös sänki raapii. Olen antanut rehottaa vapaana.