Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vetoan passiivisiin ja alistuviin, perinteisiin naisiin?

Vierailija
14.06.2019 |

Moikka!

Haluaisin kysyä naisilta josko teillä olisi antaa neuvoja? Suoraan asiaan:

Naiset jotka ovat kiinnostuneet minusta? Ikäluokkaa 26-29v, haluaisivat perheen ja perinteisen mallin jossa he ovat pehmeitä kodin hengettäriä. Halatessa tykkäävät olla "kainalossa", pieniä ja turvattuja. Sosiaalisissa tilanteissa haluaisivat seurata, katsellen ihaillen ylöspäin kun mies puhuu ja hoitaa asioita. Ajatukset sukupuolirooleista lopulta melko konservatiivisia, vaikka päällepäin voisi kuvitella toisin.

Mikä ongelma? No aluksi olen keski-ikäinen papparainen, vela ja ikisinkku. En ole taitava miesten töissä, en välitä koneista ja korjaamisesta. En halua olla turvaaja enkä suojelija, enkä saa kiksejä ihailun kohteena olemisesta. Ulkonäöstäkään ei pitäisi olla kiinni - en ole pitkä enkä raamikas, vaan lyhyt ja hoikka. Itse kiinnostun älykkäistä ja itsenäisistä naisista jotka ajattelevat itse ja uskaltavat rikkoa normeja tarvittaessa.

Jostain syystä minusta haluttaisiin muokata dad bod-vartalon omaava jämpti suomalainen mies joka fixaa ruohonleikkurin ja saa kiitokseksi hyvää ruokaa. Minä haluaisin mieluummin kumppanin joka kertoo että nyt laitetaan reput selkään ja lähdetään katsomaan onko siellä hylätyssä rakennuksessa niitä kummituksia ;)

Vai onko niin että todellisuudessa mies on vain pesänrakentamista varten? Seikkailukaveriksi mieluummin tyttökaveri, tai kultainen noutaja...

Kiitos!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30v kirjoitti:

Koska annat itsestäsi sellaisen kuvan. Ja sellaista miestä nyt varmaan suurin osa meistä naisista hakee... sellaista sopivasti itsenäistä, itsevarmaa ja hieman dominoivaa. Turvallista. Elämää kokenutta. Koska mikään ei ole niin kamalaa kuin sellainen perässä vedettävä pojankloppi... ja kun hakee hieman itseä vanhempaa miestä, niin nämä kriteerit täyttyy todennäköisemmin kuin nuoremman kanssa. 

Mutta ehkä voisit kirjoittaa profiiliisi jotain tyyliin: "mulle saa vittuilla" tai "tykkään olla tossunalla" - tyyppisiä lausahduksia. Tuollaisiin olen joskus miesten profiileissa törmännyt ja sivuuttanut ne sitten heti suoraan. Mutta varmaan sellainen hieman räväkämpi Justiina, jota ilmeisesti etsit, kiinnostuisi. Mainitse vielä selvästi olevasi vela ja että tykkäät kummituksista. Eiköhän ne vähän persoonallisemmat leidit ryömi sit myös koloistaan esille. 

Justiinat ovat alistuvia naisia jotka eivät löytäneet dominoivaa miestä. Turhutumista puretaan siihen tossuun.

Ap:lle sopisi nainen joka aidosti haluaa tasa-arvoa. Niitä vaan on vähän.

Totta.

Mies vie = tasa-arvo

Tasa-arvo = mies on lapanen

Nainen vie = mies on lapanen

Vierailija
22/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osui ja upposi ainakin minuun, jos itsenäinen ja omatoiminen, mutta varsin konservatiininen (mitä seurustelusuhteisiin tulee, yhteenmuuttoa en tarvitse) yh kelpaa?

Moi!

Mitä tarkoitat konsevatiivisella?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti Justiinaa.

Minun käsittääkseni Justiina on kotityranni. Ei kiitos. En kaipaa elämääni pomottajaa. Ja olen samaa mieltä tuosta ajatuksesta ettei "Justiina" oikeasti haluaisi olla pomon roolissa. Siksi huutaminen ja kiukkuaminen. Miehestä yritetään provosoida esiin sitä karjua joka ilmoittaa Justiinalle että nyt akka hiljaa :D

Ellei vastaan tule naista jonka mielestä on mahdollista olla samanaikaisesti paras kaveri ja seurustelukumppani ilman että kumpikaan vetää toista perässä, pärjään hyvin sinkkunakin.

-ap

Vierailija
24/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ehkä yhden tuollaisen parin jossa ovat samanaikaisesti rakastavaisia ja kavereita. Onpahan vielä semmoinen pariskunta ettn osaa sanoa kumpi pitelee ohjaksia enemmän kuin toinen, yleensä nainen toivoo miehen olevan assertiivisempi osapuoli. Eli on se mahdolista...mutta harvinaista.

Kuvittelen että minä ja mieheni olemme myös tuollainen pari. Koen että olemme harvinaisen tasavertaisia. Dominoivan miehen kanssa vain riitelisin, ja alistuvaan kyllästyisin. Näin on juuri sopiva.

Vierailija
25/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ehdotti Justiinaa.

Minun käsittääkseni Justiina on kotityranni. Ei kiitos. En kaipaa elämääni pomottajaa. Ja olen samaa mieltä tuosta ajatuksesta ettei "Justiina" oikeasti haluaisi olla pomon roolissa. Siksi huutaminen ja kiukkuaminen. Miehestä yritetään provosoida esiin sitä karjua joka ilmoittaa Justiinalle että nyt akka hiljaa :D

Ellei vastaan tule naista jonka mielestä on mahdollista olla samanaikaisesti paras kaveri ja seurustelukumppani ilman että kumpikaan vetää toista perässä, pärjään hyvin sinkkunakin.

-ap

No sepä onkin itsenäisissä miehissä vikana ;)

Kyllä minulle kelpaisi mukava seura paikkojen bongaamiseen eikä tarvitsisi vetää perässä tai olla dominoiva.

Mutta eihän teille "seikkailijamiehille" meinaa kelvata mikään...

Vierailija
26/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ehdotti Justiinaa.

-ap

Okei. Sain käsityksen että kaipaat sellaista naista joka kertoo sinulle mitä tehdään ja miten. 

En kyllä usko että on kovin vaikeaa löytää naista, jonka kanssa olisi siinä mielessä tasavertainen parisuhde ettei kumpikaan vedä toista perässään. Ainakaan toistuvasti. Vaikka itsekkin tykkään että mies on esim. itsevarma ja hieman dominoiva, niin se ei todellakaan ulotu suhteen kaikkiin osa-alueisiin... saatikka ettäkö olisin joku perässä vedettävä. Kuulostaa vähän mustavalkoiselta ajattelulta muutenkin, suhteet on paljon monimutkaisempia todellisuudessa. 

Uskon että paljon suurempi ongelma on tuo ettet kaipaa perinteistä perhe-elämää ja esim. niitä lapsia. Kyllähän niitä velanaisiakin on, mutta kuitenkin vähemmän kuin niitä jotka lapsia (etenkin tuossa ikäluokassa) haluaa. 

Vierailija
27/37 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ehdotti Justiinaa.

-ap

Okei. Sain käsityksen että kaipaat sellaista naista joka kertoo sinulle mitä tehdään ja miten. 

En kyllä usko että on kovin vaikeaa löytää naista, jonka kanssa olisi siinä mielessä tasavertainen parisuhde ettei kumpikaan vedä toista perässään. Ainakaan toistuvasti. Vaikka itsekkin tykkään että mies on esim. itsevarma ja hieman dominoiva, niin se ei todellakaan ulotu suhteen kaikkiin osa-alueisiin... saatikka ettäkö olisin joku perässä vedettävä. Kuulostaa vähän mustavalkoiselta ajattelulta muutenkin, suhteet on paljon monimutkaisempia todellisuudessa. 

Uskon että paljon suurempi ongelma on tuo ettet kaipaa perinteistä perhe-elämää ja esim. niitä lapsia. Kyllähän niitä velanaisiakin on, mutta kuitenkin vähemmän kuin niitä jotka lapsia (etenkin tuossa ikäluokassa) haluaa. 

Ikäluokassa 40+?

-ap

Vierailija
28/37 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson asiaa naisen näkökulmasta.

Jos nuorena etsin vanhemman miehen seuraa, hänessä minuun vetosi luotettavuus, elämänkokemus, tietämyskin, ja taloudellinen mukavuus. Olin valmis yrittämään katsoa hänen lösähtänyttä kroppaansa vähän läpi sormien. Vähän kyllä haittasi, mitään kauhean kiihkeää intohimoa en pystynyt feikkaamaan. Ennemmin sallin hänen palvoa minua, ja sain siitä vallasta kicksini.

Nykyään 50+ olen tasa-arvoinen, vahva ja tunnen itseni. Nykyään kustannan itse mukavuuteni, ja ainoa mihin tarvitsen miestä, on hyvä seksi ja yhteinen mukava aika.

Eli jos miehenä kohteenasi ovat selvästi nuoremmat naiset, tottakai saat näitä jotka kelpuuttavat isukin.

Jos etsit omanikäistäsi, saatat löytääkin naisen, joka vie sinua minne haluaa.

Miten luulit, että kun olet iän kautta asettanut teidän suhteeseen jo lähtökohtaisesti vallan epätasapainon, voisit sitten löytää kumppanin jonka kanssa olisitte kaikin tavoin vallassa tasapainossa.

Et oikeasti halua naista joka on yhtä vahva kuin sinä, haluat sellaisen joka tekee sinulle kaikkea mitä haaveilet ja palvelee sinun tarpeitasi, mutta ei oikeasti uhkaa sinun yliotetta.

Vierailija
29/37 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ehdotti Justiinaa.

-ap

Ikäluokassa 40+?

-ap

Miksi sitten etsit naisia 26-29 v, jos olet yli 40 itse, ja haluat tasaveroista kumppania?

Vierailija
30/37 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ehdotti Justiinaa.

-ap

Etsi toista pitkään sinkkuna ollutta. Sellaiset ovat yleensä tottuneita pärjäämään itsenäisesti, eivätkä heittäydy avuttomiksi ja huuda aina isää tai miestä avuksi. 

Vierailija
31/37 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson asiaa naisen näkökulmasta.

Jos nuorena etsin vanhemman miehen seuraa, hänessä minuun vetosi luotettavuus, elämänkokemus, tietämyskin, ja taloudellinen mukavuus. Olin valmis yrittämään katsoa hänen lösähtänyttä kroppaansa vähän läpi sormien. Vähän kyllä haittasi, mitään kauhean kiihkeää intohimoa en pystynyt feikkaamaan. Ennemmin sallin hänen palvoa minua, ja sain siitä vallasta kicksini.

Nykyään 50+ olen tasa-arvoinen, vahva ja tunnen itseni. Nykyään kustannan itse mukavuuteni, ja ainoa mihin tarvitsen miestä, on hyvä seksi ja yhteinen mukava aika.

Eli jos miehenä kohteenasi ovat selvästi nuoremmat naiset, tottakai saat näitä jotka kelpuuttavat isukin.

Jos etsit omanikäistäsi, saatat löytääkin naisen, joka vie sinua minne haluaa.

Miten luulit, että kun olet iän kautta asettanut teidän suhteeseen jo lähtökohtaisesti vallan epätasapainon, voisit sitten löytää kumppanin jonka kanssa olisitte kaikin tavoin vallassa tasapainossa.

Et oikeasti halua naista joka on yhtä vahva kuin sinä, haluat sellaisen joka tekee sinulle kaikkea mitä haaveilet ja palvelee sinun tarpeitasi, mutta ei oikeasti uhkaa sinun yliotetta.

En ihan täysin saa kiinni ajatuksistasi.

Mainitsemani nuoremmat naiset olivat aloitteellisia minun suuntaani. En "valinnut" nuorempia. Enkä todellakaan etsinyt mitään palvelijaa. Naisethan olisivat halunneet edetä, mutta kun mainitsemasi vallan epätasapaino kävi ilmi, minä en halunnut.

-ap

Vierailija
32/37 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ehdotti Justiinaa.

-ap

Ikäluokassa 40+?

-ap

Miksi sitten etsit naisia 26-29 v, jos olet yli 40 itse, ja haluat tasaveroista kumppania?

Missä kerroin etsiväni naisia ikäluokassa 26-29v?

-ap

Vierailija
33/37 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla kaikki naiset hakee jotain variaatiota siitä perinteisestä. Eli mies vie.

Nuoremmat kiinnostuu, koska niihin verrattuna ap on sellainen kokeneempi ja itsevarmempi mies joka liidaa, ja ehkä niillä on huonoja kokemuksia tuuliviirimiehistä. Oman ikäiset haluaa niihin verrattuna jämerämpää otetta eikä mitään kamuromanssia.

Vierailija
34/37 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän saman tyyppinen dilemma.

Alistuvat naiset ei miellytä. Ei tartte olle mikään domina, mutta silmät pyöreinä ylöspäin tuijottelu ja äksönin odottelu miehen taholta ei sytytä.

Mutta ei-alistuvat on järjestään kilpailuhenkisiä työelämässä, ja alaspäin pariutuminen ei naisille käy...

Vierailija
35/37 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän saman tyyppinen dilemma.

Alistuvat naiset ei miellytä. Ei tartte olle mikään domina, mutta silmät pyöreinä ylöspäin tuijottelu ja äksönin odottelu miehen taholta ei sytytä.

Mutta ei-alistuvat on järjestään kilpailuhenkisiä työelämässä, ja alaspäin pariutuminen ei naisille käy...

Totta muuten. Joka kerta kun tapaat päättäväisemmän naisen joka on silti fiksu eikä junttijustiina, on se töissä pankin johtokunnassa tms, on entinen kilpaurheilija ja ihan armoton suorittaja. Elämässä tärkeintä on ylennykset ja elintaso.

Miehillä ei mun käsittääkseni ole samaa korrelaatiota parisuhderoolien ja sosioekonomisen aseman välillä.

Vierailija
36/37 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää miehet jotka ei tykkää naisellisista naisista tai osaa tulla toimeen 😂 mä itse pidän kaikenlaisista ihmisistä, mut kyl se kemia tulee sellasen päättäväisenpien miesten kanssa, mitä mä itse olen 😂ei sillä että muussa olis vikaa mutta se on joku biologia. Toisaalta taas moni sanonu että oon sellanen että ns päätän. M joten en tiedä kuinka totta edes puhun 😂mut alussa kiinnostun miehistä jotka on päättäväisiä. En ikinä ymmärrä jos joku sanoo että mun pitäis olla päättäväisenpien tms, tai jotenkin sellanen tietynlainen, koska ite nään mun tyypin hyvänä ja rentona.

Vierailija
37/37 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää miehet jotka ei tykkää naisellisista naisista tai osaa tulla toimeen 😂 mä itse pidän kaikenlaisista ihmisistä, mut kyl se kemia tulee sellasen päättäväisenpien miesten kanssa, mitä mä itse olen 😂ei sillä että muussa olis vikaa mutta se on joku biologia. Toisaalta taas moni sanonu että oon sellanen että ns päätän. M joten en tiedä kuinka totta edes puhun 😂mut alussa kiinnostun miehistä jotka on päättäväisiä. En ikinä ymmärrä jos joku sanoo että mun pitäis olla päättäväisenpien tms, tai jotenkin sellanen tietynlainen, koska ite nään mun tyypin hyvänä ja rentona.

Ei (perinteisen/stereotyyppisen/tms) naisellisissa naisissa mitään vikaa ole. Tunnen montakin. Hyviä ystäviä.

Parisuhteessa se vain kävisi tylsäksi ja myös raskaaksi kun pitäisi jatkuvasti turvata, päättää ja kulkea edellä raivaamassa tietä. Haluan tiimikaverin, en cheerleaderia :D

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä