Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle TV2 nyt: Ohjeita miehille kuinka nainen pokataan

Vierailija
14.06.2019 |

Noin helppoa se on kun vain tietää mitä pitää tehdä.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt kaloilta kyselisi kalastusvinkkejä?

Vierailija
2/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kalju mies ei saa naista näemmä edes kurssin avulla. Naiset juoksee sitä karkuun kadulla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖKS toi ihme opastaja... :-P Ihmeellinen homotakki päällä ja lantasaappaat jalassa hakee huomiota. Näyttää vähän vanhalta p ornotähdeltä.

En ottaisi ihan tosissani noita oppeja. Ja muka termejäkin kehittänyt: ”kolmikantasuudelma”. Tainnut maksaa tutuilleen, että nuo naiset tulevat baariin kiehnäämään näille miehille, jotka ovat maksaneet tästä isku-kurssista.

Säälittää tuo kaljupäinen mies, joka on ihan täysin epämukavuusalueellaan yökerhossa ja kauppakeskuksessa naisia pakolla kontaktoidessaan... paras paikka tuollekin olisi tutustua jossakin harrastuksessa johonkin mukavaan naiseen.

Vierailija
4/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko noille miehille, että ne on tuolla?

Vierailija
5/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelleilyä. Tottakai, jos on riittävästi ulkonäköä ja hyvä juttelemaan, niin joku satunnainen nainen ulkona lopulta antaa numeron, kun tarpeeksi kauan yrittää. Jos ei ole ulkonäköä tai ei osaa heittää juttua, niin ihan turha edes yrittää. Yöllä baarissa saattaa onnistua, jos hyvin käy.

Vierailija
6/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vaihdon kanavan. Heti tuli hyvä pointti. Jos tyttö sanoo "painu helvettiin" niin painu. Älä ota itseesi, ties kuinka mones olet sen päivän aikana.

Vierailija
7/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ikinä ole pokannut mies kun olen "ryhmässäni". Ainostaan jos olen yksin. Tarkoittako tämä että minua lähestyy vain pelkurit?

Vierailija
8/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ikinä ole pokannut mies kun olen "ryhmässäni". Ainostaan jos olen yksin. Tarkoittako tämä että minua lähestyy vain pelkurit?

Ei tarkoita. Tarkoittaa vaan, että kaikkein uskaliaimmat eivät ole pokanneet. Tai ylipäätään kaikki olettavat, että naiset ovat vain kavereiden kanssa pitämässä hauskaa, eivätkä halua miesten lähentelyä.

Vierailija
9/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kukaan ei halua lähestyä naista jolla on kaveri joka yrittää cockblockata ja häiritä. Minuun on käynyt naisen naispuolinen ystävä käsiksi kun olen lähestynyt. Kerran erään naisen ystävä haukkui rumaksi.

Vierailija
10/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ne miehet ovat maksaneet itsensä kipeiksi tästä kurssista. Näitä on Jenkeissä paljonkin ja Suomessakin kai jo. En ihan ottaisi oppeja todesta.

Paras iskijä olisi ihan aito, oma itsensä näissäkin jutuissa. Silläkin saa sympatiaa, kun sanoo suoraan:”Olet niin upea tyyppi, että mua pelottaa, että annan typerän vaikutelman itsestäni sulle.”

Vierailija
11/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri vaihdon kanavan. Heti tuli hyvä pointti. Jos tyttö sanoo "painu helvettiin" niin painu. Älä ota itseesi, ties kuinka mones olet sen päivän aikana.

Naistenkaan ei kannata ottaa itseensä, jos mies sanoo: "lähe menee lehmä."

Vierailija
12/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha valittaa miehistä jotka eivät osaa ottaa pakkeja vastaan jos tuo sinun tapasi torjua toinen ihminen.

Vierailija
13/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes hyviä neuvoja?

Vierailija
14/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ne miehet ovat maksaneet itsensä kipeiksi tästä kurssista. Näitä on Jenkeissä paljonkin ja Suomessakin kai jo. En ihan ottaisi oppeja todesta.

Paras iskijä olisi ihan aito, oma itsensä näissäkin jutuissa. Silläkin saa sympatiaa, kun sanoo suoraan:”Olet niin upea tyyppi, että mua pelottaa, että annan typerän vaikutelman itsestäni sulle.”

Älkää koskaan sanoko miehet mitään noin heikkoa naiselle jos lähestytte. Älkää kysykö kalalta miten saada saalista vaan kalastajalta. Tyypillinen naisen neuvo mikä ei todellisuudessa toimi. Olen ennen käyttänyt vastaavia fraaseja kun olin vielä epävarma nuori poika. Ei toiminut.

Vierailija
15/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kukaan ei halua lähestyä naista jolla on kaveri joka yrittää cockblockata ja häiritä. Minuun on käynyt naisen naispuolinen ystävä käsiksi kun olen lähestynyt. Kerran erään naisen ystävä haukkui rumaksi.

Aika törkeitä ”kavereita”. Kateellisiako?

Minä sain kiertoteitse kuulla, että ystäväporukkani oli mennyt keskenään, koska ”X vie aina kaikki miehet kun se on niin kaunis”. Ei tuntunut kivalta. Lisäksi olen varattu, että en minä mikään miestennielijä ole. Minkä sille voi, jos minulle tullaan juttelemaan yöelämässä? Ehkä olen vaan niin rela, kun en jäykkänä odottele iskijää (juurikin kun olen varattu).

Vierailija
16/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena loukkaantuisi tai ajattelisi pahaa jos saisin tietää minua lähestyvineen miehen olleen jollain kurssilla tai saaneen oppeja.

Itse asiassa siitä voisi saada jopa aikaan mielenkiintoisen keskustelun jolla pääsisi tutustumaan mieheen oikeasti.

Nuo opit nyt eivät olekaan sellaisia tuon perusteella että itse kiinnostuisin miehestä, se vaatii vähän enemmän. Keskustelu ja tutustuminen sen sijaan on aina hauskaa uusien ihmisten kanssa.

Vierailija
17/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita. Tarkoittaa vaan, että kaikkein uskaliaimmat eivät ole pokanneet. Tai ylipäätään kaikki olettavat, että naiset ovat vain kavereiden kanssa pitämässä hauskaa, eivätkä halua miesten lähentelyä.

Olen huomannut saman. AIna, kun vaeltelen raflassa (tulen tiskiltä tai menen vessaan), niin heti on miekkosia hihassa :-) Kivaahan se on.

Vierailija
18/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ollut toimintaohje, vaan asiayhteydestä irtileikattu lause. Itse asiassa pokausoppeihin kuuluu, että tiehensä toivottaminen on mekaaninen automaattireaktio, joka ei kerro vielä mitään naisen todellisista syvemmistä toiveista. Sillä vaan karsitaan pois ne, joilla ei riitä kiinnostusta nähdä yhtään avausta enempää vaivaa naisen eteen. Menestyvä pokaaja sivuuttaa siis torjunnan kuin sitä ei olisi kuullutkaan.

Vierailija
19/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa enemmän sosiaalisia taitoja nuo kurssit opettaa kuin "pokaamista". Sehän on se mitä täälläkin sanotaan että pitää oppia jos haluaa naisten kanssa päästä lähemmin tekemisiin.

Vierailija
20/80 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähelle naiset tulee, vaikka mä vaan meen kadulla eteenpäin ja hymyilen ihmisille. Ei se paljoa vaadi. Olen 40 vuotias mies ja on hämmästyttävää, mikä muutos minussa, entisessä harmaahiirulaisessa on tapahtunut viimeisten vuosien aikana:)

Vielä kun oppii juttelemaankin niille, niin ei ne muusta puhukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi