Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pidätte Niken plus-koon mallinukesta? (Nyt-liite)

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu!

Vierailija
2/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäesteettisen näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvähän se on, että on tuommoisiakin. Onhan sitä lihavia ja laihoja ihmisiä. Itse olen tällä hetkellä lihava ja olen ollut joskus alipainoinenkin. En nyt vain ymmärrä, miten tästäkin on joku kohu aikaan saatu. Ei ne minun tämänhetkiset läskit mihinkään häivy, vaikka olis millaisia mallinukkeja.

Vierailija
4/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavat lihavatkin vaatteita ja kun laihduttavat tarvitsevat urheiluvaatteita liikunnassa. En nyt kuitenkaan lähtisi ihannoimaan tuollaista massiivista ylipainoi jota nuo mallinuket edustavat. Ehkä tuollaisia ei niinkään mihinkään tarvita oikeasti.

Vierailija
5/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v....a sillä on väliä miltä mallinukke näyttää? Jokainenhan laittaa vaatteet vissiinoman 100% täydellisen kroppansa verhoksi, eikö?

Vierailija
6/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, enemmän tällaisia! Suurin osa ihmisistä kun on jotain muuta kuin ne langanlaihat mallinuket.

Vierailija
7/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoturhaa. kirjoitti:

Ostavat lihavatkin vaatteita ja kun laihduttavat tarvitsevat urheiluvaatteita liikunnassa. En nyt kuitenkaan lähtisi ihannoimaan tuollaista massiivista ylipainoi jota nuo mallinuket edustavat. Ehkä tuollaisia ei niinkään mihinkään tarvita oikeasti.

Ongelmana on, että jopa hm on lisännyt sivuilleen kuvia tuon kokoisista naismalleista.

Vierailija
8/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, enemmän tällaisia! Suurin osa ihmisistä kun on jotain muuta kuin ne langanlaihat mallinuket.

Eivät ne mallinuket ole langanlaihoja, vaan hoikkia.

Vierailija
9/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavien (kuten kaikkien) pitäisikin urheilla, joten eikö heille sopivia urheiluvaatteita sitten saisi esitellä mitenkään?

Vierailija
10/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nukke on aika kauhea. En tosin ymmärrä tätä "kehopositiivisuuttakaan" vai mikä se hieno sana onkaan. Olen ollut langanlaiha ja olen ollut pullukka. Viimeiset pari vuosikymmentä normaalipainoinen.

Vierailija
11/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuon kokoiset tiedä että isoilla ihmisillä on todennäköiempää sairastua ylipainosta aiheutuviin sairauksiin. joten ihan turhasta nostettu meteliä.

Vierailija
12/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavien (kuten kaikkien) pitäisikin urheilla, joten eikö heille sopivia urheiluvaatteita sitten saisi esitellä mitenkään?

No kyllä niitä 42 ja 44 numeroisia urkkavaatteita saa välillä etsiä. Tangoilla on pitkä rivi kokoa 34 ja 36 ja jokunen 38. Mutta kun etsii isompaa, sieltä löytyy joku jämävaraston vaate, yksi tai kaksi roikkumassa. 

Silti kun ympärilleen katsoo, niin aika moni keski-ikäinen nainen on tuota kokoa ja haluaisi myös käyttää nättejä urkkavaatteita. Mutta kuten kerran intersportissa käydessäni, nuori ja hoikka myyjä huokaili, että voi voi, kun nämä isot mallit menevät ensin ja pitäisi olla heti ostamassa, kun mallistot tulee. Että näitä pieniä on kyllä tarjolla monenlaisia ja monen värisiä. Jotenkin siinä tilanteessa tunsin itseni typeräksi, kun en tajunnut, että minun isompikokoisena pitäisi olla heti taistelemassa niistä parista 44 koon urheilutopista, kun ne tulee kauppaan.

No voin käydä salilla tavallisella t-paidallakin, ettei sen niin väliä ole. Mutta olisihan se ollut kiva saada joku nätti treenipaitakin

Vierailija
13/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavatkin tarvitsevat urheiluvaatteita, hyvää mainosta. Näkisin mielelläni myös välikokojen mallinukkeja.

Vierailija
14/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän vaatteita saan enää käyttää? Kun oli tullut ihmisille artikkelin mukaan paha mieli, siis lihavatkin käyttää urheiluvaatteita. Lihavat eivät saa myöskään käyttää mm. housuja, mekkoja, t-paitoja tai hameita. Käärinkö jätesäkin ympärilleni? Vai teltan? Jos laitan päälleni teltan niin itketään kun naiset pukeutuu telttoihin! Alastikaan en saa lenkkipolulle tai salille mennä 😂

Kyse on saamari muovisesta nukesta! Ihmisillä on selvästi asiat liian hyvin ja liikaa aikaa jos muovinen nukke saa verenpaineet nousuun 😅

Terv. Laihduttava läski

Vierailija
15/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ylipainoisia pitäisi juuri kannustaa urheilemaan?

Mutta sen sijaan ihmiset mollaavat törkeästi ylipainoisille tarkoitettuja liikuntajuttuja.

Tuntuu, että jotkut haluavat ylipainoisten pysyvän ylipainoisina, jotta voivat moittia heitä ja kokea itse olevansa jotenkin parempia.

Vierailija
16/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin hauskoja ne, jotka tällaisista vetävät herneen nenäänsä. Paheksuvat ja nauravat, mutta silti lihava ei saisi ostaa urheiluvaatteita ja liikkua ihmisten ilmoilla. :D Ai että, eihän sitä voi sallia että joku lihava näkisi urheiluvaateliikkeessä oman kokoisensa mallinuken ja ajattelisi "tuolla on minun kokoiselleni sopivia vaatteita, helpottaisi liikkumistani". Kun se lihava voisi sitten laihtua liikkumisen seurauksena, ai miten kamalaa!

Vierailija
17/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadiumissa oli "hieman rehevämpi" mallinukke. Pisti silmään hyvällä tavalla 👍

Vierailija
18/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä niiden funktiota, mutta vielä vähemmän ymmärrän niistä noussutta kohua.

Vierailija
19/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla normaalipainoisia nukkeja tai lievästi ylipainoisia? Ei näin lihavia.

Vierailija
20/70 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mallinukeissa ei voisi olla normaalin lihaksikkaita? On joko 34-36 -kokoisia tai sitten näitä plusmallisia. Urheiluliikkeellä olisi jopa loogista sellaisia käyttää.

Esimerkiksi urheilutrikoot eivät näytä samalta urheilemattoman mallinuken päällä kuin urheilevalla luonnollisella henkilöllä reisineen.