Ei taida mies lähteä tänään ulos!!
Satuin näkemään viestin joka sille tuli. En lukemaan kokonaan. "Muista sitten ultra yheltä. Sun on pak" Enempää en kerinnyt lukea. Saas nähdä mitä alkaa selittään kun mua alkaa ihan just panettaan. Aloitan sitten vasta kunnon riidan kun kuulen mitä sontaa selittää. Ihan mukava loman alku.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä jättikö tahallaan puhelimen tohon pöydälle ja toivoi mun näkevän jonkun viestin. Tuli lenkiltä ja meni suihkuun. Nyt täytyy lopettaa ja kuunnella mitä sanottavaa tulee.ap
Juokseeko pitkiäkin lenkkejä? Voisiko kyseesssä olla ultramatkojen juoksija?
Se oli lyhyt juttelu. Ilmoitti että haluaa eron. Ei ole saanut kerrottua. Voi saatana. Vielä eilen sanoi rakastavansa minua niin paljon.
Ei halua enempää riidellä asiasta. Sovitaan kuulemma asioista kun olen rauhoittunut. Saan asua ihan kuun loppuun tässä. Sitten muuttavat tänne.
En suostu ihan tälläseen kyllä. Ei noin voi toista jättää 15vuoden liiton jälkeen.
Koitin vielä soittaa. Laittanut numeroni estoon. Lapsellista..
Vierailija kirjoitti:
Se oli lyhyt juttelu. Ilmoitti että haluaa eron. Ei ole saanut kerrottua. Voi saatana. Vielä eilen sanoi rakastavansa minua niin paljon.
Ei halua enempää riidellä asiasta. Sovitaan kuulemma asioista kun olen rauhoittunut. Saan asua ihan kuun loppuun tässä. Sitten muuttavat tänne.
En suostu ihan tälläseen kyllä. Ei noin voi toista jättää 15vuoden liiton jälkeen.
Jaa. Onko teillä lapsia?
Miksei mies saisi mennä sinne ultraan?
Tätä en käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarina on totta. Voihan ollakkin. Sattuu näitä. Etkö ole huomannut mitään merkkejä että miehellä toinen nainen. Vai onko joku yhden illan juttu?
Kyllähän näitä sattuu. Tiedän ainakin 3-4 tapausta joissa vakaan ukkomiehen perhe on vaihtunut lennossa vauva-arkeen uuden vaimon kanssa. Jostakin syystä nämä miehet eivät käsitä että se nuorempi nainen haluaa oman perheen eikä vain "hauskanpitoa" isimiehen kanssa. SIKSI JOKA KERTA KUMIN KANSSA VAIKKA MIKÄ OLISI.
On kyllä tosi MIES. Ei kannata tollasen perään itkeä. Kun ei mikään teini ilmeisesti enää.
Vierailija kirjoitti:
Turha siinä enää miestä on kieltää menemästä ultraan kun vahinko jo sattunut. Täytyy miehen vastuunsa kantaa. Toivottavasti. Vaikka laittaa ihan varmasti naisen syyksi. "Tahallaan hankkiutu raskaaksi, en halua nähdä niitä ikinä" Näin ainakin minun mieheni. Ex kyllä.
Asuuko yksin vai "yllättäen" tämän uuden perheensä kanssa?
Haluaisitko itse vielä jatkaa miehen kanssa joka ilmoittaa asian noin tylysti? Tietysti mies voi olla häpeissään ettei osaa olla kuin tyly.
Eihän noin saisi toimia aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule, nyt meni yli. Sun pitää vähän rauhallisemmin edetä näissä provoissa, ja olla poissa tolaltasi.
Rakastan miestäni. Nyt en enää tiedä mitään. Ollaan oltu kaikkien mielestä täydellinen pari.
Sitten kaikki muka ohi noin vain.
Eilen vielä rakasteltiin. Tänään piti lähteä mökille. En halua vielä uskoa tätä.
Tulin sairaalan pihaan. Odotan niitä tässä. Pakko sen on jotain sanoa tilanteesta.
Juu. Järjestä kunnon kohtaus siellä. Sillä asiat tulee kuntoon. Hauku sitä naista mielummin. Sen syytä on kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan miestäni. Nyt en enää tiedä mitään. Ollaan oltu kaikkien mielestä täydellinen pari.
Sitten kaikki muka ohi noin vain.
Eilen vielä rakasteltiin. Tänään piti lähteä mökille. En halua vielä uskoa tätä.
Tulin sairaalan pihaan. Odotan niitä tässä. Pakko sen on jotain sanoa tilanteesta.
Onko kersoja?
En aio järjestää mitään kohtausta. Haluan nähdä sen naisen ja jutella mieheni kanssa.
Johan kerroin ettei meillä ole lapsia. Mies ei ikinä halunnut. Minun kanssa. Enkä itsekkään enää. Olen jo 42v.
Idiootti mies. Hänellä on oma youtube kanava ja tämä olikin pränkki sille kanavalle. Nyt nauraa kippurassa sohvalla ja mua v***ttaa. Yritti lepytellä ja kerroin että haistaa p***an.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitin vielä soittaa. Laittanut numeroni estoon. Lapsellista..Ei kuule, nyt meni yli. Sun pitää vähän rauhallisemmin edetä näissä provoissa, ja olla poissa tolaltasi.
Ole hiljaa ankeuttaja! Ihan hauskahan tää voi olla jos ap jaksaa jatkaa. Nyt se on jo sairaalan pihassa:DD You go AP!!
Vierailija kirjoitti:
Idiootti mies. Hänellä on oma youtube kanava ja tämä olikin pränkki sille kanavalle. Nyt nauraa kippurassa sohvalla ja mua v***ttaa. Yritti lepytellä ja kerroin että haistaa p***an.
Näppärästi et nähny kun kuvas sua koko ajan?
Jos olsin ap ja juttu tosi menisin minäkin sairaalan pihaan. Ja järjestäisin kunnon kohtauksen. Repisin varmaan silmät,tai ainakin hiukset sen naisen päästä joka olisi mieheni vienyt.
Toivottavasti vaatii edes isyystestin. Tai joutuu maksaamaan jonkun av-mamman yh-elämää. Kun mamma itsekkään muista kenen kanssa sidu pöhnässä nussiskellut.