Ei taida mies lähteä tänään ulos!!
Satuin näkemään viestin joka sille tuli. En lukemaan kokonaan. "Muista sitten ultra yheltä. Sun on pak" Enempää en kerinnyt lukea. Saas nähdä mitä alkaa selittään kun mua alkaa ihan just panettaan. Aloitan sitten vasta kunnon riidan kun kuulen mitä sontaa selittää. Ihan mukava loman alku.
Kommentit (46)
No eipä ole ikinä lapsia halunnut.ap
Jos sitä vaan pyydetään Ultra-päiville?
Kyllä p*netus olisi itsellä kaukainen tunne, jos äijälle siunaantuisi jälkikasvua jonkun toisen kanssa.
Ihanaq, siis yhdeltä aika?
Täytyy hakea kaupasta mikropppareita ja tulla tänne hyvissä ajoin. Muista päivittää ketjua
Et edes tiedä mistä kysymys. Epäilet heti että laittanut jonkun paksuksi...
No ei kai tee mieli seksiä. Mutta vonkaan sitä kun haluan kuulla selityksen mihin menossa.ap
Tässä on hyvät viikonloppuprovon ainekset kasassa. Muistathan ahkeran päivittelyn, että yleisökin pysyy vireessä!
Vierailija kirjoitti:
No ei kai tee mieli seksiä. Mutta vonkaan sitä kun haluan kuulla selityksen mihin menossa.ap
Jos mies ei suostu seksiin vaan kertoo tekosyyksi jonkun menon, niin ilmoita että sinullakin on asioita hoidettavana.
Mene siis miehen perässä autoon ja käytte ostoksilla. Ensin Prisma ja sitten muistat että muutakin tarvitaan. Eli seurava kohde on lähin apteekki, sitten optikolle silmälasien sankojen kiristys. Kahviakin alkaa tekemään mieli...
Samalla vois varmaan käydä leffassa?
Siltä ultrataan patti kantapäästä. Varma tieto.
Sama alotus on ollut täällä ennenkin.
Awww susta on tulossa äitipuoli! Hyvää harjoitusta jos et ole saanut vielä omia lapsia... ;)
Ajattele positiivisesti. Et ainakaan joudu elättämään puolisosi äpäröitä. Miehenä olisi riski siihenkin.
Turha siinä enää miestä on kieltää menemästä ultraan kun vahinko jo sattunut. Täytyy miehen vastuunsa kantaa. Toivottavasti. Vaikka laittaa ihan varmasti naisen syyksi. "Tahallaan hankkiutu raskaaksi, en halua nähdä niitä ikinä" Näin ainakin minun mieheni. Ex kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele positiivisesti. Et ainakaan joudu elättämään puolisosi äpäröitä. Miehenä olisi riski siihenkin.
Hienosti. Asia ei liity sinuun miehenä, mutta sinä hitto vie menet rohkeasti ja LAITAT asian koskemaan sinua miehenä. <3
En tiedä jättikö tahallaan puhelimen tohon pöydälle ja toivoi mun näkevän jonkun viestin. Tuli lenkiltä ja meni suihkuun. Nyt täytyy lopettaa ja kuunnella mitä sanottavaa tulee.ap
Jos tarina on totta. Voihan ollakkin. Sattuu näitä. Etkö ole huomannut mitään merkkejä että miehellä toinen nainen. Vai onko joku yhden illan juttu?
Tilaa taksi ja lähde seuraamaan, niin minä tekisin.
Syntymätön lapsi ei ainakaan ole syyllinen mihinkään. Kyllä miehellä täytyy olla munaa kantaa seuraamukset. Vaikka kallis pano jos joutuu 18v maksaan elareita.
Eli iloinen perhetapahtuma ilmeisesti tulossa☺