Hävettää, kun meillä on 18 vuotta vanha auto
Haluaisin vaihtaa uudempaan autoon, mutta mieheni sanoi, ettei kannata vaihtaa, koska auto toimii ja menee katsastuksistakin läpi. Auto on vielä Diesel, joka saastuttaa. Haluaisin vaihtaa sähköautoon.
Tolla autolla on ajettukkin jo yli 400 000.
Mitä mieltä olette.
Kommentit (133)
Mulla vuoden 2003 fiesta. Ajettu 270 tuhatta. Vähän ruostetta ovissa. Ei hävetä yhtään.
.."Ja" sanan eteen ei tule pilkkua.
No kyllä hävettäisi minuakin. Alla on nyt 6 kuukauden ikäinen uusi menopeli, ja nautin joka solulla sen ajamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Diesel kirjoitetaan pienellä, ja autolla on ajettukin eikä ajettukkin. Polttomoottoriautot ovat paljon parempia kuin sähköautot.
Kolme pilkkuvirhettä.
"ja" sanan eteen ei tule pilkkua.
Sivulauseessa "eikä" sanan eteen tulee pilkku.
Toinen lause: "kuin" sanan eteen tulee pilkku.
Sorry, mutta ei ole sinullakaan oikeinkirjoitus hallinnassa.
Minulla uusi auto mutta olisin mieluummin ilman autoa jos vain olisi kyyti aina saatavilla.
Sinulla sentään on auto. Suomessa on 1,5 miljoonaa aikuista joilla rahat riittävät juuri ja juuri elämiseen ja ylimääräistä jää kulujen jälkeen ehkä 50-100e kuussa jolla ei todellakaan osteta autoa, hankita ajokorttia saatika ylläpidetä autoa.
Ihme nillitystä. Olisin onnesta soikea jos voisin kulkea omalla autolla milloin huvittaa, mihin huvittaa. Ilman että pitää kökkiä jossain räntäsateessa bussia.
What?!
Mitä väliä sillä on millaisella peltiläjällä ajelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diesel kirjoitetaan pienellä, ja autolla on ajettukin eikä ajettukkin. Polttomoottoriautot ovat paljon parempia kuin sähköautot.
Kolme pilkkuvirhettä.
"ja" sanan eteen ei tule pilkkua.
Sivulauseessa "eikä" sanan eteen tulee pilkku.
Toinen lause: "kuin" sanan eteen tulee pilkku.
Sorry, mutta ei ole sinullakaan oikeinkirjoitus hallinnassa.
Oletpa etevä.Harvinaisuus. Tulin oikein hyvälle tuulelle tästä. 🤓
Kaikkeahan voi ja saa hävetä. Järkeä käteen ja itsetuntoa kehiin. Jos vaihdatte autoa, myykää jollekin nuorelle tuo hyvä vanha auto. Ap:lla on itsetuntoinen ja järkevä mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ostaa mitään sähköautoa. Ne näyttävät tyhmiltä ja niissä on lähes aina automaattivaihteisto. Tuollaiset vanhat autot ovat paljon parempia kuin nykyautot.
>sähköauto
>automaattivaihteisto
Se olisi valinnan paikka, tai vaihehtoisesti pitää turpansa kiinni ennenkuin tekee itsestään isompaa pelleä.
#vainämmienjutut
Älä häpeä yhtään. Itse ajattelen, että tuossa perheessä mies ei tuhlaa rahojaan autoihin ja on rahaa käyttää järkeviin asioihin. Positiivinen asia, ainoa joka mietityttää on saastuttaminen.
Meillä menee rahat autoihin. Mennyt vuosien varrella pitkä penni turhiin jatkuviin uusiin autonvaihtoihin. Surettaa.
Vaihda mies toiseen. Mulla on uusi Tesla tilauksessa, mutta ei toisaalta naista. Treffeille?
Se on kuulemma eikä kuulema. Kaksi kirjoitetaan kirjaimin.