Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Osaisko joku kertoa mikä mua vaivaa????

Vierailija
13.06.2019 |

Heräsin tiistaiamuna niin, että oli hieman etova olo ja en saanut aamupalaa syötyä loppuun. Sitten päivällä tuli ihan kunnolla huono olo ja vatsassa outo tunne. Rupesin myös palelemaan ja heikottamaan ja illemmalla nousi lievä kuume (37,5). Seuraavana päivänä oli taas aamulla etova olo ja teki pahaa katsoa, kun poikaystävä söi leipää vieressä. Söin hieman hedelmää ja se vähän auttoi oloon, mutta jääkaappiin katsoessa rupesi etomaan. Lähdin kuitenkin kaupungille vaikka oli hieman heikko ja ällö olo. Illalla sain syötyä hieman kylmää ruokaa ja olo oli ihan ok, vähän kuumeinen. Nyt tänään ei enää okseta, mutta kaikki kunnon ruoka etoo. Päivällä oli melkein normaali olo, mutta sitten yritin syödä lohta ja perunaa ja rupesi taas etomaan, heikottamaan ja väsyttämään. Saan syötyä hedelmää ja smoothieta, mutta kaikki kunnon ruoka etoo, enkä saa syötyä. Mua myös pissattaa normaalia enemmän. Maanantaina oli kaikki vielä ihan normaalisti...

Onko kenelläkään ollut koskaan vastaavaa? Outoa, kun huono ja heikko olo, muttei kuitenkaan oksenna ja sitten toi, että pissattaa normaalia enemmän....
Mikä ihme mulla on???

Olen perusterve 19v nuori nainen

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janottaa, väsyttää, pissattaa = diabetes. Käy päivystyksessä ja kerro oireet. Selviää nopsaan kun katsovan verensokerin (ja ehkä vähän muutakin).

Vierailija
42/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirvele aina virtsatietulehuksessa. Minulla ei ainakaan ole kirvellyt vaikka on ollut tulehus päällä. Ei sitä kannata täällä arpoo ja miettiä mikä vaivaa, kun sanot oireet terveyskeskukseen, he varmasti antavat lähetteen heti virtsanäytteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokamyrkytys, auringonpistos.

Närästyskin voisi olla.

Vierailija
44/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iyse psykologiaa lukeneena tuo vähäinen kuumeesi paljastaa

minulle että koet voimakasta masturbaatio-ahdistusta ja lievähköä peniskateutta!

Alkava keskivaikea masennuskaan ei ole täysin poissa laskuista?

---

Ota heti paikalla pari Panadol Forte 1000 mg tablettia.

Lepäät nyt kunnolla ja varaat heti aamulla ajan kallonkutistajalle.

Vierailija
45/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrant kirjoitti:

Kuulostaa ruokamyrkytykselle, mutta voi olla lämpimät säätkin jotka tulivat äkkiä. Itselläni menee maha aina hetkeksi sekaisin kun ilmat lämpenevät ja muut oireet kuulostavat juuri samoilta.

Ei vaan tule mieleen, mitä pilaantunutta olisin voinut syödä. Söin kyllä maanantaina noutoruokaa.. eikös ruokamyrkytyksestä oksentaisi?

ap

Voi olla lievä ruokamyrkytys, epäilen kuitenkin noita lämpimiä säitä.

Vierailija
46/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natrium arvot alhaalla? Eli suolan puutos.

Vierailija
47/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokamyrkytyksessä vaivaa yleensä myös ripuli.

Vierailija
48/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janottaa, väsyttää, pissattaa = diabetes. Käy päivystyksessä ja kerro oireet. Selviää nopsaan kun katsovan verensokerin (ja ehkä vähän muutakin).

Tuli mullakin diabetes mieleen, mutta mua  Ei janota normaalia enempää! ja aamulla ei väsyttänytkään vaan sekin alkoi vasta sen jälkeen, kun yritin syödä lämmintä ruokaa. Ei mua pissata ihan niin paljoa, että pitäisi kerran 15 minuutissa juosta vessaan, mutta about kerran 1-2tunnissa, kun normisti käyn ehkä kerran 3 tunnissa. ap

Vierailija
49/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrant kirjoitti:

Kuulostaa ruokamyrkytykselle, mutta voi olla lämpimät säätkin jotka tulivat äkkiä. Itselläni menee maha aina hetkeksi sekaisin kun ilmat lämpenevät ja muut oireet kuulostavat juuri samoilta.

Ei vaan tule mieleen, mitä pilaantunutta olisin voinut syödä. Söin kyllä maanantaina noutoruokaa.. eikös ruokamyrkytyksestä oksentaisi?

ap

Mitä noutoruokaa? Noutoruuassa oli jotain selkeesti, kokki ei ollu pessy käsiään tai ruuassa pilaantuneita aineksia. Ei aina oksenna, tulee vain etova olo.

Vierailija
50/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joku pöpö mikä ei ole ihan päässyt rellestämään vaan aiheuttaa vaan lieviä oireita. Esim vatsatauti tms kulkutauti.

Vierailija
51/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla sellainen vatsatauti, että ei oksenna eikä ripuloi. Tai en tiedä sanotaanko sitä silloin vatsataudiksi, mutta mulla on ollut sellainen kuume+vatsakipu+ällötys hommeli, joka osoittautui ohimeneväksi virustaudiksi. Kolmisen päivää kesti, neljäntenä päivänä kuume laski ja pystyi jo syömään normaalisti. Mutta se että tällainen versio on olemassa, ei tietenkään todista että kyse olisi sinun kohdallasi siitä. Tuo tiheä pissaaminen kuulostaa sen verran erikoiselta, että jos tilanne ei ala korjaantua, niin kai tuota kannattaisi terveydenhuollolle esitellä.

Vierailija
52/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyrant kirjoitti:

ap

Mitä noutoruokaa? Noutoruuassa oli jotain selkeesti, kokki ei ollu pessy käsiään tai ruuassa pilaantuneita aineksia. Ei aina oksenna, tulee vain etova olo.

Kiinalaista! ap

Vierailija
53/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. Ja jätä se sika!

Vierailija
54/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi olla sellainen vatsatauti, että ei oksenna eikä ripuloi. Tai en tiedä sanotaanko sitä silloin vatsataudiksi, mutta mulla on ollut sellainen kuume+vatsakipu+ällötys hommeli, joka osoittautui ohimeneväksi virustaudiksi. Kolmisen päivää kesti, neljäntenä päivänä kuume laski ja pystyi jo syömään normaalisti. Mutta se että tällainen versio on olemassa, ei tietenkään todista että kyse olisi sinun kohdallasi siitä. Tuo tiheä pissaaminen kuulostaa sen verran erikoiselta, että jos tilanne ei ala korjaantua, niin kai tuota kannattaisi terveydenhuollolle esitellä.

Joo, kyllä mä lääkäriin menen, jos tämä ei viikonloppuun mennessä rupea helpottamaan! ap

Vierailija
55/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle levinnyt emättimen juustouma voi aiheuttaa tuollaisia oireita.

Vierailija
56/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti huolestuttaa mene nyt ihmeessä lääkäriin äläkä täällä kysele. Ei se auta sua että jokaisen vastaukseen vastaat että... mutta ei mulla sitä ole jne. Lääkäriin. Ja juo kunnolla.