Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Osaisko joku kertoa mikä mua vaivaa????

Vierailija
13.06.2019 |

Heräsin tiistaiamuna niin, että oli hieman etova olo ja en saanut aamupalaa syötyä loppuun. Sitten päivällä tuli ihan kunnolla huono olo ja vatsassa outo tunne. Rupesin myös palelemaan ja heikottamaan ja illemmalla nousi lievä kuume (37,5). Seuraavana päivänä oli taas aamulla etova olo ja teki pahaa katsoa, kun poikaystävä söi leipää vieressä. Söin hieman hedelmää ja se vähän auttoi oloon, mutta jääkaappiin katsoessa rupesi etomaan. Lähdin kuitenkin kaupungille vaikka oli hieman heikko ja ällö olo. Illalla sain syötyä hieman kylmää ruokaa ja olo oli ihan ok, vähän kuumeinen. Nyt tänään ei enää okseta, mutta kaikki kunnon ruoka etoo. Päivällä oli melkein normaali olo, mutta sitten yritin syödä lohta ja perunaa ja rupesi taas etomaan, heikottamaan ja väsyttämään. Saan syötyä hedelmää ja smoothieta, mutta kaikki kunnon ruoka etoo, enkä saa syötyä. Mua myös pissattaa normaalia enemmän. Maanantaina oli kaikki vielä ihan normaalisti...

Onko kenelläkään ollut koskaan vastaavaa? Outoa, kun huono ja heikko olo, muttei kuitenkaan oksenna ja sitten toi, että pissattaa normaalia enemmän....
Mikä ihme mulla on???

Olen perusterve 19v nuori nainen

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatietulehdus jos pissattaa, kuumetta, huono olo. Kipin kapin lekuriin antamaan virtsanäyte. Voi nousta munuaisiin jos et hoida vaivaa ajoissa. Tiedän koska minulla on ollut. 

Vierailija
22/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko noin uusavuton ap, aikuinen ihminen ?! Sullahan on selvästi joku oksennus/paska mahatauti. Jos et ole paksuna ja on huonoo olo, on kyseessä normaali mahatauti. 

No näin ajattelin itsekin ensin, mutta kun en ole oksentanut kertaakaan ja mahatauti helpottaa yleensä nopeasti. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksuna?

Tiedän 100% varmasti, etten ole! Ja raskaus tuskin nostaisi kuumetta?  ap 

Ei tuo nyt oikeastaan edes kuumetta ole. Kuumalla ilmalla ruumiinlämpökin on korkeampi ja kierron vaiheesta riippuen jne. Ja jos miehen peenis on käynyt sun siellä, niin kyllä sä raskaana voit olla. Ei mikään ehkäisy ole 100%.

Vierailija
24/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana. Ufot käyneet yöllä laittamassa sen alulle.

Vierailija
25/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota maitohappo tabletteja niin vatsa tasaantuu jos siellä on lapsi siihen se ei auta.

Vierailija
26/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkatauti?

Vierailija
27/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatietulehdusta mäkin veikkaan, vaikka usein se pissaaminen silloin myös kirvelee ja siitä et ainakaan maininnut.

Vierailija
28/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksuna?

Ei tuo nyt oikeastaan edes kuumetta ole. Kuumalla ilmalla ruumiinlämpökin on korkeampi ja kierron vaiheesta riippuen jne. Ja jos miehen peenis on käynyt sun siellä, niin kyllä sä raskaana voit olla. Ei mikään ehkäisy ole 100%.

Mulla normilämpö on yleensä 35-36 astetta, joten toi 37,5 on jo mulle kuume ja tuntuu myös jo siltä! Ja niin kun sanoin, niin miehen penis ei ole käynyt mun sisällä! Emme ole vielä harrastaneet seksiä!

Vierailija
29/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksuna?

Anteeksi, en huomannut viestiäsi, ettei peenis ole vielä tuttu. Ainakaan tämän miehen, siis.

Vierailija
30/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtsatietulehdusta mäkin veikkaan, vaikka usein se pissaaminen silloin myös kirvelee ja siitä et ainakaan maininnut.

Ei kirvele pissatessa ja ihan normi väristä jne.

ap

Vierailija
31/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihevuodet

Vierailija
32/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ruokamyrkytykselle, mutta voi olla lämpimät säätkin jotka tulivat äkkiä. Itselläni menee maha aina hetkeksi sekaisin kun ilmat lämpenevät ja muut oireet kuulostavat juuri samoilta.

Vierailija
33/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksuna?

Mulla normilämpö on yleensä 35-36 astetta, joten toi 37,5 on jo mulle kuume ja tuntuu myös jo siltä! Ja niin kun sanoin, niin miehen penis ei ole käynyt mun sisällä! Emme ole vielä harrastaneet seksiä!

Oli sun normilämpö mikä hyvänsä, niin kuumetta tuo ei vielä ole. Ja kannattaisi käydä lekurissa ihan tuon alhaisen ruumiinlämmön takia, voi kertoa kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Tai sitten opettelet käyttämään mittaria oikein, jos se on digi niin piippauksen jälkeen kainalosta ei saa vielä oikeaa lukemaa, suusta tai muista aukoista kylläkin. Kainaloon pitää jättää vielä 5 min. sen jälkeen. Ei kestä kiittää.

Vierailija
34/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän pantu.

Puute teettää tollasta.

Vierailija
35/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrant kirjoitti:

Kuulostaa ruokamyrkytykselle, mutta voi olla lämpimät säätkin jotka tulivat äkkiä. Itselläni menee maha aina hetkeksi sekaisin kun ilmat lämpenevät ja muut oireet kuulostavat juuri samoilta.

Ei vaan tule mieleen, mitä pilaantunutta olisin voinut syödä. Söin kyllä maanantaina noutoruokaa.. eikös ruokamyrkytyksestä oksentaisi?

ap

Vierailija
36/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli helteiden aikaan päänsärkyä, etovaa oloa ja väsymystä, vaikka juomis- ja ruokapuoli kunnossa.

Vierailija
37/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksuna?

Oli sun normilämpö mikä hyvänsä, niin kuumetta tuo ei vielä ole. Ja kannattaisi käydä lekurissa ihan tuon alhaisen ruumiinlämmön takia, voi kertoa kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Tai sitten opettelet käyttämään mittaria oikein, jos se on digi niin piippauksen jälkeen kainalosta ei saa vielä oikeaa lukemaa, suusta tai muista aukoista kylläkin. Kainaloon pitää jättää vielä 5 min. sen jälkeen. Ei kestä kiittää.

No ainakin oli todella kuumeinen olo! Mulla ei ole koskaan ollut lämpöä yli 37 astetta ilman, että olisi jo huono olo! ap

Vierailija
38/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes.

Vierailija
39/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

diabetes ? 

Vierailija
40/56 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä jaksanut lukea tota kertomusta. Miks tollasia ihmisiä on??? Syö ja mene nukkumaan.