Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siivooja mies ehdoton ei parisuhde markkinoilla?

Vierailija
13.06.2019 |

Treffailu tai viestittely loppuu saman tien kun mainitsen olevani siivooja nyt jo neljättä kertaa peräkkäin. Kelpaako ahkera 25 vuotias siivooja treffimarkkinoilla, alan olla jo epätoivoinen.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt ihan suoraan ap että en usko juttuasi ollenkaan. Neljä naista peräkkäin ei lopettanut viestittelyä saman tien kun kerroit olevasi siivooja.

Sinä valehtelet.

Vierailija
42/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle ainakin kelpaisi, jos on empattinen ja söpö : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ehkä, jos ei siivoo omaa kotia vaan muiden, eikä puutu siihen, et minkä näköst omas kodis o. 

44/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy, jos ei naisen tarvii alkaa elättää sitä miestä.

Vierailija
45/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyitkö että naiset ovat pinnallisia. Sairaita otuksia ainakin nuoret naiset

Vierailija
46/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin kokemuksesta, että siivoojan ammatissa toimivan miehen suurin ongelma deittailumaailmassa on sen ensimmäisen kynnyksen ylittäminen. Esimerkiksi Tinderissä, jossa ihmisillä on esillä ammatit ja koulutukset tulee monelle (niin naiselle kuin miehelle) tunne karkkikaupassa olosta, jossa on esillä koko ihmisten kirjo ja makuvaihtoehdot. Tässä runsauden pulassa tulee usein joutuneeksi vauhtisokeuden viemäksi ja poimii pussiinsa vain ne mahtavimmat karkit, eikä välttämättä tule edes ajatelleeksi niitä päältäpäin ja ennakkoon ajatellen vähemmän kiinnostavia makuelämyksiä. Jos siivoojamies onnistuu tulemaan poimituksi naisen karkkipussiin niin hänellä on jo huomattavasti paremmat mahdollisuudet tuoda esiin persoonaansa ja paljastaa, että ehkä sieltä vähemmän hohtavan ulkokuoren alta paljastuu kiehtova ja maistuva sisus.

Hyvin sanottu.

Itsekin matalan statuks

Ensimmäisen viestin kysymys sitten kuuluukin "mitä teet työksesi". :) 

Vierailija
47/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tai ei. Näin yli nelikymppisenä ei jaksa enää välittää. Ota tai jätä.

Vierailija
48/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse opiskelija, ja yksikin mies halusi lopettaa keskustelun sen tiedon jälkeen, vaikka itse tuli juttelemaan minulle  -_-

Hyvä sentään, ettei enempää aikaa tuhlautunut tuollaiseen pinnalliseen mieheen, joka välittää lähinnä rahasta.

Vierailija
49/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano laitoshuoltaja, kuulostaa katu-uskottavammalta XD

Suurin osa luuttu kädessä "työskenteleviä" ainakin täälläpäin on muita kuin suomalaisia. Siksi loppuu yhteydenpito siihen paikkaan. Ei mun teekuppi...

Vierailija
50/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhtaanapidon ammattilainen joka rakastaa sydämesi kiiltäväksi."

T. Laitoshuolto pro

Vierailija
51/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ajautui lähinnä siivoamaan, koska sen osuus kasvoi suuresti firmassa (työsuhdeasuntojen osuus kasvoi niin paljon, ja niihin kuuluu siivous) Olen oikeastaan hyvin ylpeä hänestä, koska rivakka siivous hyvällä jäljellä ei oikein onnistu miehiltä. Mun mies vaihtaa esim. lakanat, ja heittää ne pesukoneeseen silmän räpäyksessä. Itse olen täysin tehoton ja siivoton häneen verrattuna. Toiseksi siivoaminen vaatii hyvää kuntoa.

Melko rauhallisen näköistä siivoustyö on sivullisen silmään ja pulskia naisia mopin varressa. Ei minusta kovin kummoista kuntoa vaadi.

Vierailija
52/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran uraorientoitunut ihminen, että myönnän joidenkin ammattien olevan pienoinen turn off. Olen kuitenkin duunariperheestä kotoisin ja oma äitini on ollut mm. siivooja, joten ymmärrän kyseisen ammatin järkyttävän ja aivan turhan aliarvostuksen ja siksi en todellakaan väheksy heitä(kään). Deittailumielessä kyseinen ammatti ei kuitenkaan sytytä minua mitenkään, joten toivon että tapailukumppanilla olisi sitten jotain muuta kehittäviä harrastuksia tms. Tämä vain sen takia, että itse olen koko ikäni,kouluajoista lähtien, omistautunut kouluttautumiseen ja uran luomiseen itselleni merkityksellisellä alalla. On minullakin harrastuksia, joihin käytän aikaa ja vaivaa, mutta silti se oma ura on itselle ykkönen ja siksi olisi todella erilaista, jos kumppanille työ ei olisikaan samaa. Äitini valitti kovaan ääneen siivoojan työtä ja se ei hänen kohdalla ainakaan ollut mikään kutsumusammatti enkä ihan suorilta usko, että siistiminen olisi kenenkään uratavoite oikeasti elämän mittapuulla.

Kaikille siivoajille ja sinulle AP, luulen ymmärtäväni että sinun työsi ja sen jälki on meille kaikille erittäin tärkeää ja ymmärrän, ettei vaikkapa se pesunesteiden valitseminen eri pinnoille ole mitenkään yksiselitteinen asia ja toivon, että sinun työstäsi saisi kunnon korvauksen ja että sinulla on työyhteisö, jossa työkaverit tekevät työnsä ja tukevat toisiaan. Olen vahvasti sitä mieltä, että hyvin harvalla on yhtä tärkeä ja kaikkia ihmisiä koskettava työ kuin mitä siivoojilla on. Siivoojien työnjäljen näkee aivan kaikki, mutta sen hyvästä laadusta ei edes meillä erittäin puhtaassa Suomessa muisteta kiittää. Amen.

Vierailija
53/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama asia kuin se että yksinhuoltaja on ehdoton ei parisuhteeseen.

Vierailija
54/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on siivoojamies ja naimisissa, joten ei se ainakaan kaikille naisille ole este.

Vierailija
55/60 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan liian köyhä että kelpuuttaisin. Kyllä miehen pitää tienata vähintään kaksinkertaisesti sen mitä itse tienaan että kelpuutan

Vierailija
56/60 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi luulla että siivoojalle tms löytyy myös tavallisesti koulutettuja naisia ja miehiä, joille se ei ole ongelma. Niitä on varmasti suurin osa ihmisistä.

Me kaikki emme voi olla korkeasti koulutettuja ja hyvin tienaavia. Itselläni keskiarvo peruskoulusta oli alle seitsemän ja monet aineet hyvin vaikeita kuten kielet, fysiikka ja matematiikka. Ei ole mahdollisuuksia päästä kouluun ja parempiin töihin.

Vierailija
57/60 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpaisi siivoojamies, se on kuulkaas paaaaljon houkuttelevampi vaihtoehto kuin pitkäaikaistyötön. Eikä mulla edes olisi varaa nyrpistellä, kun itse olen Postilla töissä. 😂

Vierailija
58/60 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaihteeksi niin että valehtelet ammattisi ja katso auttaako.

Vierailija
59/60 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se alkuun menisi mutta jos jotain vakavampaa ja pitkäjänteistä niin mies saisi kyllä mieluusti tienata vähän enemmän eikä älykkyyskään pahitteeksi olisi. Siivojaksi on yleensä ajauduttu syystä. Joko koulumeenstys tai täysin onneton kädentaidoistaan. Ja jollei muusta niin kertoo kunnianhimosta tai lähinnä sen puutteesta.

Vierailija
60/60 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva sanoa kavereille kun kysyvät että mitä miehesi tekee työkseen. Hän on siivooja. En ikinä kehtaisi kavereilleni tunnustaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi