Prisma, Tokmanni ja Citymarket suomalaisten suosituimmat vaatekaupat - häpeän silmät päästäni
Tästä oli juttu. Haluan pois tästä maasta ja äkkiä.
Kommentit (237)
En oo ikinä ostanut vaatteita ko. ketjuista, mutta mun mielestä on kyllä jotain psykologisesti pahasti aloittavalla postaajalla päässä vialla jos tämä hävettää.
Ne ovat vaatteita. About sadanneksi tärkein asia normaalin ihmisen päivässä, vaikka ei ostaisi niitä muualta kuin Calvin Kleiniltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kyseisten kauppojen vaate-osastoilla kiertelyä. Ei se, että vaate on ostettu marketista, tee siitä huonoa tai rumaa. Kannattaa olla avoimin mielin, niin elämäkin on kivempaa.
Ei toki, hyvin voisi ostaa näistä vaatteista jos olisi joskus joku kiva. Ne tuntuu vain olevan aikalailla 50v. suunnattuja.
Itse asiassa löysin ennen kivempia urheiluvvatteita, nyt harvemmin mitään.
50v
(ei ole mullekaan suunnattuja)
Ei hävetä yhtään. Arkikäytössä jossa vaatteita eniten tarvitsee löytyy edullisia t paitoja ja housuja e. m. liikkeistä. Mä joudun sitä paitsi ajamaan melkein 40km että pääsen näihinkin vaatteita ostamaan. No nyt kyllä viimeksi ostin 2 kivaa parempaa mekkoa ihan vaatekaupasta samasta kylästä jossa se Tokmannikin on. Onhan niissä eroa, mutta varsinkin hinnoissa. Prismasta löytyy hyviä urheiluvaatteita ja joskus myös kunnon jalkineita, niissä en huoli halvinta krääsää kutenTokmannilla tai Cittarissa. Kenkien pitää olla laadukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos häpeää tätä, ei ikää taida ollakovin paljoa kahdenkymmenen päällä...
Kyllä mä häpeäisin esitellä ulkomaalaiselle vaateihmiselle näitä helmiä. Sori nyt vaan.
50+
Esittele rohkeasti vaan
Etkö tiedä, että Prisma ja Tokmanni myyvät nykyään Paola Suhosen suunnittelemia IvanaHelsingin vaatteita? (Googlaa se merkki, ellet tunne...)
Tiedän.
Kiitos tän ketjun, nauratti just ihan kauheasti Prismassa, kun siellä mammat viiletti tosissaan niissä tunikoissaan. Ei sit tartte enää tämmösiä laittaa, häpäisen vielä itseni.
Vierailija kirjoitti:
Voi että on rankkaa tämä eläminen. Että oikein Cittarista ostetaan vaatteet?! Miksi kukaan ei puutu näihin hirmutekoihin?
Hallitus auttanee tässäkin kunhan kerkiää. Ensin kielletään ruokapuolelta pirkat ja rainbowt ja sen jälkeen on vaatteiden vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tän ketjun, nauratti just ihan kauheasti Prismassa, kun siellä mammat viiletti tosissaan niissä tunikoissaan. Ei sit tartte enää tämmösiä laittaa, häpäisen vielä itseni.
Teidän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos häpeää tätä, ei ikää taida ollakovin paljoa kahdenkymmenen päällä...
Kyllä mä häpeäisin esitellä ulkomaalaiselle vaateihmiselle näitä helmiä. Sori nyt vaan.
50+
Esittele rohkeasti vaan
Etkö tiedä, että Prisma ja Tokmanni myyvät nykyään Paola Suhosen suunnittelemia IvanaHelsingin vaatteita? (Googlaa se merkki, ellet tunne...)En mä menis ulkomaillakaan C&A:ta tai Primarkia vaateihmisille esittelemään vaan ennemmin vaikka jotain uutta ostaria.
Mulla ei ainakaan ole varaa ostaa muualta. Reiluun vuoteen en ole ostanut vaatteen vaatetta, mutta kuukausi sitten ostin tokmannilta yhdet farkut, kahdet kesähousut, yhden caprifarkut ja yhden caprishortsit. Yhteensä 70e ja ihan hyvälaatuisilta perusvaatteilta vaikuttivat. Mistä muualta saa noin halvalla?
Vierailija kirjoitti:
Tosissaan? Vakavina?
Ihan kivan näköisiä vaaatteita saa noista kaikista, kun valikoi oman makunsa mukaan.
Mistä sellainen idea tulee että vaatteen pitäisi olla kallis että se voi olla hieno?
Tosi ylimielisen kuuloinen aloitus muuten. :D
Ostaisin mutta ongelma on kun cittarin. prisman ym. vaatteet alkaa koosta 36 ja minä olen kokoa xs tai 32.
Sieltä ne läskit mammat hakee tunikoita :D
Enpä oo yllättynyt, ei suomalaiset osaa pukeutua.
T. Alalla oleva
Mistä vaatteet sitten pitäisi ostaa kun vaatekaupat ovat hävinneet Suomesta? Esimerkiksi miehille ei ole kuin joku Dressmann tai sitten marketit ja halpahallit.
Voih, olen ostanut tokmannilta yöpaidan ja todella kivan tekonahka-takin jota monet ovat kehuneet.
Prismasta, cittarista saa kestävämpiä vaatteita kuin henkkamaukasta.
Myös Lidlistä saa hyviä vaatteita. :)
Voi sentään, miten joku voi olla niin ulkokultainen ja pinnallinen turhake, että häpeää toisten vaatetusta? Sieltä samojen seutujen hikipajoista ne satojen eurojen merkkivaatteetkin tulevat, sillä erotuksella, että toisiin lätkäistään merkki, josta saa pulittaa sen kaiken ylimääräisen hinnan. Ompelijoille ei makseta yhtään sen enempää.
Jotkut pukeutuu merkkiin, eikä vaatteisiin ;)
Lapsille ostanut niistä edullisia vaatteita, hyvä hinta-laatusuhde
Mä olen kanssa Lidlistä ostanut alusvaatteita (parhaita), urheiluasuja (huippuhyviä), t-paitoja, kahdet housut. Kaikki tosi hyvii ja käytössä.