Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan apua "Matille"? Mikä viranomainen auttaa?

Vierailija
12.06.2019 |

Olen huolissani "Matista" (nimi muutettu). Hän on työtön ja hän ei ole naimisissa eikä hänellä ole lapsia. Lisäksi hän ottaa puolituntisia suihkuja! Hänellä menee koko elämä hukkaan! Miten saisin hänen elämänsä paremmille raiteille? Siis miten saisin hänelle työpaikan ja miten saisin hänet naimisiin ja miten saisin hänet tekemään lapsia? Ja miten saisin hänet ottamaan lyhyempiä suihkuja?
Mikä viranomainen auttaa? Mihin minun on otettava yhteyttä? Poliisi? Lääkäri? Työvoimatoimisto? Jokin kaupungin sosiaalitoimisto?
On tämä nyt aivan kauheaa kun Matilla on elämä aivan pilalla, kyllä se täytyy saada korjattua! Miten korjaan Matin elämän?
Ja ai niin: Matti ei tervehdi naapureitaan! Miten saan Matin tervehtimään naapureitaan? Pitäisiköhän mun puhua Matin naapureiden kanssa? Tai Matin taloyhtiön edustajien kanssa? Minne mä voin soittaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli vaan omista asioistas.

T. Matti

Vierailija
2/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Miten se Matti nyt noin? Mikä sillä oikein on? Mikä sitä vaivaa? Onkohan se masentunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin kannattaisi syödä graham-puuroa joka aamu.

Vierailija
4/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Matti

Katsokaa nyt mitä Matti tekee! Minä olen huolissani hänestä ja yritän auttaa häntä ja tahdon hänelle vain hyvää, mutta hän vain yrittää työntää pois! Kyllä Matilla on nyt jokin kamalasti vialla! Kyllä se Matti on aivan sekaisin, ei ollenkaan oma itsensä, jokin häntä nyt painaa aivan kauheasti! Kyllä Mattia nyt täytyy auttaa!

Kaikkeni minä olen jo yrittänyt ja kaikkeni antanut kuin pyhimys mutta ei ole vielä toiminut, mutta kyllä minä vielä auttamista jatkan, en anna periksi, korjaan kyllä Matin elämän! Mutta kyllä viranomaistenkin täytyy auttaa! Poliiisi! Minä soitan poliisille!

Vierailija
5/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairasta :D:D:D

Ootkohan mun äiti? Jätä mut rauhaan!

Vierailija
6/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Matti

Katsokaa nyt mitä Matti tekee! Minä olen huolissani hänestä ja yritän auttaa häntä ja tahdon hänelle vain hyvää, mutta hän vain yrittää työntää pois! Kyllä Matilla on nyt jokin kamalasti vialla! Kyllä se Matti on aivan sekaisin, ei ollenkaan oma itsensä, jokin häntä nyt painaa aivan kauheasti! Kyllä Mattia nyt täytyy auttaa!

Kaikkeni minä olen jo yrittänyt ja kaikkeni antanut kuin pyhimys mutta ei ole vielä toiminut, mutta kyllä minä vielä auttamista jatkan, en anna periksi, korjaan kyllä Matin elämän! Mutta kyllä viranomaistenkin täytyy auttaa! Poliiisi! Minä soitan poliisille!

Jätä mut rauhaan!

Vierailija
7/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Matti taiteellinen?

Vierailija
8/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa yhteyttä Porvoon palveluneuvojiin.

Vierailija
9/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Matti taiteellinen?

Elämä on taidetta

Vierailija
10/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Matti

Jätä mut rauhaan!

Enhän minä voi sinua jättää rauhaan kun minä välitän sinusta ja tahdon että saat hyvän ja oikeanlaisen elämän. Enhän minä voi sinua heitteille jättää kun et itse ymmärrä omaa parastasi, kyllä minun täytyy sinut ohjata oikeaan vaikka väkisin, jos ei hyvällä niin sitten pahalla!

Vierailija
11/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Matti sun naapuri?

Vierailija
12/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä kamala maa tämä Suomi kun viranomaiset eivät auta, viranomaiset ovat jättäneet Matin heitteille, ihan yksin minä joudun niska limassa raatamaan että Matti saisi hyvän elämän! Kyllä Matin täytyy mennä naimisiin! Miksei Matti voi tätä ymmärtää? Mikseivät viranomaiset tee mitään? Eikö kukaan välitä? Mutta minä välitän! Periksi en anna!

Vierailija
13/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä kamala maa tämä Suomi kun viranomaiset eivät auta, viranomaiset ovat jättäneet Matin heitteille, ihan yksin minä joudun niska limassa raatamaan että Matti saisi hyvän elämän! Kyllä Matin täytyy mennä naimisiin! Miksei Matti voi tätä ymmärtää? Mikseivät viranomaiset tee mitään? Eikö kukaan välitä? Mutta minä välitän! Periksi en anna!

Matti on jo salaa naimisissa. Matilla on lapsikin.

Vierailija
14/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haah! Oot varmaan kaikkien av-palstalaisten äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan