Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RAIVOSTUTTAVIMMAT kanssamatkustajat lentokoneessa?

Vierailija
12.06.2019 |

Kootaan kokemuksia tänne!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuttelijat, jotka ovat menossa romanttiselle matkalle johonkin lämpimään kohteeseen. Lentokoneessa käpälöidään toista ja sujautetaan kättä toisen vaatteiden alle. Vaihdetaan kiihkeitä kielareita ja ynistään ja hihitellään.

Vierailija
22/24 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan teoriatasolla, yli hilseen ja sietokyvyn mulla menisi; jos minua kosketaan (esim hiuksia räpelletään takaa) tai jotain eritteitä roiskuu päälleni.

Siinä vaiheessa vetäisin "Minullakin on oikeuksia" -kortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtiemo. Noin kymmenen vuotta sitten olin matkalla ja viereisille paikoille istui äiti ja ehkä eskari-ikäinen poika. Olin ikkunapaikalla, kun tämä äiti-ihminen ehdotti "Tulisitkos sä tähän käytäväpaikalle istumaan, kun meidän Veeti-Juliukselle olisi niin hieno kokemus päästä näkemään maisemat? Tekisit yhden pienen pojan todella iloiseksi"  Hyväsydämisenä suostuin ja mitä tekikään ipana: heitti sen ikkunaluukun heti kiinni, kun nousu oli ohi :D Olisin kyllä itse halunnut maisemat nähdä, miksi pitikään suostua...

Viime talvena Espanjan lennolla nuoripari ei kestänyt sitä, että kävin kaksi kertaa vessassa. Olin itse ostanut ikkunapaikan. Tokan käynnin jälkeen poika ehdotti että eikö nyt kannattaisi vaihtaa paikkoja. Pariskunnan tyttö oli jo mennyt istumaan minun paikalleni ennenkuin alunperin pääsin omalle paikalleni ennen koneen lähtöä. Jouduin siis sanomaan tullessani heti, että taidat nyt olla paikallani. Mutta olisi pitänyt vaihtaa. Minä näin Pyreneiden vuoristot ikkunasta ja otin haluamani kuvat enkä siirtynyt. Omahyväisen tuntuista porukkaa.

Vierailija
24/24 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkija. Yleensä angstinen teini tai vilkas pikkulapsi, joka haluaa tahallaan tehdä edessä istuvan matkasta tuskaa ja aiheuttaa tälle selkäkipuja. 

Se lapsi ei tahallaan tee sitä vaan koska lapsella on tylsää. Ei pikkulapsi edes yletä potkimaan niin kovaa että tulee selkä kipeäksi.

Mua ottaa päästä humalaiset, jotka mölisevät ja laulavat ja sitten vinkuvat kun lapsi itkee. Suosin itse aamulentoja tämän takia, porukka on selvin päin.