Anna Puun keikka Kaisaniemessä suorana IS:ssä. PLAYBACK meni pieleen jo heti alussa!
Todella noloa. Biisi soi liian hiljaa kunnes saivat taustanauhaan äänen säädettyä. Kummallista heilumista ja nytkimistä työmaahaalarissa. Tuoko on se Intergalactic show???
Kommentit (10)
Säälittävää. Kukaan kunnon artisti ei suostu esiintymään taustanauhan kanssa. Ei ainakaan siten että laulu tulee taustanauhalta!297
Nyt laulaa itse mutta menee pahasti epävireessä. Mitä tälle on tapahtunut?
Ville Valo oli jotenkin söpö virheineen. Välillä jäi sanoja, kirjaimia tai tavuja pois. Sitten taas tuli kivoja lurituksia. Annan laulu on täydellistä, vaikka ei pysty puhumaan hengästymättä. Miten se on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo oli jotenkin söpö virheineen. Välillä jäi sanoja, kirjaimia tai tavuja pois. Sitten taas tuli kivoja lurituksia. Annan laulu on täydellistä, vaikka ei pysty puhumaan hengästymättä. Miten se on mahdollista?
Anna Puu ei laula itse vaan laulu tulee taustanauhalta. Suu on kiinni ja laulu soi. Hengästyneenä läähättää mikkiin kun samalla taustalla soi autotunen muuntama studioääni. Että kehtaa mennä tuonne eikä vedä livenä kuten Sanni, Ellinoora, Ville ym!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu ei laula itse vaan laulu tulee taustanauhalta. Suu on kiinni ja laulu soi. Hengästyneenä läähättää mikkiin kun samalla taustalla soi autotunen muuntama studioääni. Että kehtaa mennä tuonne eikä vedä livenä kuten Sanni, Ellinoora, Ville ym!
Urpo. Striimauksissa ääni jää välillä teknisistä syistä jälkeen. Ei kukaan usko tuota bashaustasi. Miksi Anna olisi hengästynyt, jos ei laulaisi? Se on sitäpaitsi hyvä livelaulaja
Vierailija kirjoitti:
Nyt laulaa itse mutta menee pahasti epävireessä. Mitä tälle on tapahtunut?
Nolo muija ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpo. Striimauksissa ääni jää välillä teknisistä syistä jälkeen. Ei kukaan usko tuota bashaustasi. Miksi Anna olisi hengästynyt, jos ei laulaisi? Se on sitäpaitsi hyvä livelaulaja
Et tainnut huomata miten koko keikka alkoi? Laulu soi vaikka Annan suu oli kiinni ja tämän näki koko Kaisaniemi ja mukana olevat. Ja tanssia etäisesti muistuttava heiluminen hengästytti Annaa enemmän kuin ketään muuta jotka vastaavalla minimaalisella tavalla liikkuvat lavalla. Sitten jäi seisomaan paikalleen ja silti hengästyi. Livelaulu sujuu pienissä ympyröissä kun saa seistä tai istua paikoillaan, ei vaan jaksa laulaa montaa nopeaa biisiä peräkkäin. Ei siinä, sama juttu Antti Tuiskulla jonka tanssishow tosin hiukkaen eri tasoa kuin Annan nytkähtely.
No nyt ei toimi Juha Tapion kitara, kun Annan jäljeltä kovaääninen hiljennetty...
Nyt tää Puu Anna nolas ittensä lopullisesti! Luulee olevansa suurikin stara, pohjanoteeraus paremminkin!
Taustanauhalta tulee. Hengästyy jo paikallaan seistessä. Kitara mukana eikä soita itse.