Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esiintyykö Anna Puu playbackinä Taustanauhan kanssa Helsinkipäivässä?

Vierailija
12.06.2019 |

Välillä tulee laulua, vaikkei Anna auo suutaan.
Tosin välillä tulee mikkiin hengästynyttä huohotusta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000006138824.html

Livenä täällä. Tässä linkki.

Vierailija
2/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin otsikosta, että Annan bändin nimi on Taustanauha :D  oliskin muuten hyvä nimi bändille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läähättää hengästyneenä vaikkei edes laula itse vaan playbackina tulee. Tämän huomasi heti alussa kun nauha alkoi soida myöhässä eikä laulua kuulunut yhtään. Aivan kamalaa. Sama juttu oli Emma-gaalassa. Noilla eväillä sitten Hartwall areenalle syksyllä, huh.

Vierailija
4/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS viihteessä suora lähetys. Tähän asti veti kaiken playbackina ja lähinnä hengästynyt huohotus kuului mikkiin. Ei kyennyt edes välispiikkiä sanomaan kuin sana kerrallaan hengästymiseltään mutta sitten alkoi kuulua autotuneääni taustanauhalta. Nyt laulaa itse mutta menee totaalisen epävireessä. Mitä tälle artistille on tapahtunut?

Vierailija
5/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYt se unohti sanat ja alkoi nauraa kesken Säännöt rakkaudelle -biisin. Apua.

Vierailija
6/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NYt se unohti sanat ja alkoi nauraa kesken Säännöt rakkaudelle -biisin. Apua.

Syytti sitten sekoilustaan yleisöä ja sitä että eka keikka tänä kesänä. Vaihtoi taas playbackiin niinsekoilu loppui.

Vierailija
7/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läähättää hengästyneenä vaikkei edes laula itse vaan playbackina tulee. Tämän huomasi heti alussa kun nauha alkoi soida myöhässä eikä laulua kuulunut yhtään. Aivan kamalaa. Sama juttu oli Emma-gaalassa. Noilla eväillä sitten Hartwall areenalle syksyllä, huh.

Ei näillä näkymin kyllä mene.

Vierailija
8/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut yksityistialisuudessa Annaa duettona ja hämämstyin, että sillä on todella vahva ja vireinen ääni. Odotin piipitystä, sitä ei ollut. Paljon kovempi laulaja kuin mitä yleisesti tiedossa on. Ammatt-ihmisen fakta-arvio.

Tässä ketjussa on ex-Saara-hetteri joka nyt heittaa Annaa. Tyyli on helposti tunnistettavaa. Esim. Apua.- Sanojen ja kirjoittamisen kanssa kun työskentelee niin tuollainen on helppo huomata.

Vierailija
9/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu on puisevan teennäistä, tekotaiteellista sontaa.

Vierailija
10/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuullut yksityistialisuudessa Annaa duettona ja hämämstyin, että sillä on todella vahva ja vireinen ääni. Odotin piipitystä, sitä ei ollut. Paljon kovempi laulaja kuin mitä yleisesti tiedossa on. Ammatt-ihmisen fakta-arvio.

Tässä ketjussa on ex-Saara-hetteri joka nyt heittaa Annaa. Tyyli on helposti tunnistettavaa. Esim. Apua.- Sanojen ja kirjoittamisen kanssa kun työskentelee niin tuollainen on helppo huomata.

Mä olen Kaisaniemessä ja mulla on korvat. En pysty kuuntelemaan tuota silloin kun sse laulaa itse. Onneksi suurin osa biiseistä tulee playbäckinä. Eikä täällä kukaan ole kovin innoissaan vaan kaikki oottaa Juha Tapiota. Enkä ole heitteri.

Vierailija
11/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Kaisaniemessä ja mulla on korvat. En pysty kuuntelemaan tuota silloin kun sse laulaa itse. Onneksi suurin osa biiseistä tulee playbäckinä. Eikä täällä kukaan ole kovin innoissaan vaan kaikki oottaa Juha Tapiota. Enkä ole heitteri.

Kiitos reportterillemme paikan päällä.  :)

Vierailija
12/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teilla on taas termit sekaisin. Nauhoitetun laulun kanssa suutaan aukova on lip sync.

Vierailija
13/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas läähättää mikkiin just ja just pystyy pari sanaa sanomaan. Ja heti perään koneäänistä laulua nauhalta.

Vierailija
14/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää kuntoa alkaa kohottamaan, jos meinaa selviytyä pidemmistä seteistä.

Vierailija
15/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teilla on taas termit sekaisin. Nauhoitetun laulun kanssa suutaan aukova on lip sync.

Eikä ole kuin singback. Soitto tulee livenä ja Annan laulu nauhalta.

Vierailija
16/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin otsikosta, että Annan bändin nimi on Taustanauha :D  oliskin muuten hyvä nimi bändille

Sori. Tuli iso T vahingossa..

Vierailija
17/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Arvoisa yleisö, hyvät naiset ja herrat! Tänä iltana Anna ja Taustanauha, olkaa hyvät!"

Vierailija
18/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playback in music has 2 meanings, one refers to when you play a sample of the recording to check the quality of the audio. The other means when you reproduce a recording (song, score or any type of recording). 

Lip syncing is when you mimic or follow the lyrics to a song as to make it seem as if you are singing it, synchronizing your lips to the sounds of the playback recording.

So there!

Vierailija
19/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehehhe. Kun trollaa ja heittaa kantsisi edes vähän yrittää. Singback on se mitä esim.euroviisuissa harrastetaan eli laulu livenä ja tausta nauhalta.

Vierailija
20/31 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupesi kiinnostamaan, miten toi toimii. Kun välillä tuli laulantaa nauhalta ja Anna puhui päälle. Ja välispiikit ja huohotus kuului mikistä kuitenkin. Ja sit siinä jossain, kun laulatti yleisöä, ei tullut taustanauhaltakaan laulua. Joku hiljensi? Oliko sillä joku dj kulisseissa? Vai äänitetty silleen valmiiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän