Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako syrjäytynyt nuori nainen kenellekään?

Vierailija
12.06.2019 |

Olen 24-vuotias täysin kokematon nainen. En ole ikinä edes halannut miestä tai pitänyt ketään kädestä, muusta nyt puhumattakaan. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja yleisestä ahdistuksesta, on myös lievää masennusta. En voi siis käydä töissä tai opiskella. Huolisiko kukaan mies tällaista naista, jolla ei oikein ole elämää? Kavereitakin on jäljellä vain yksi. Mietin myös että pääsisinkö poikaystävän myötä elämänsyrjään kiinni. Vaikka tiedän että ei kannata odottaa että mies jotenkin parantaisi minut.

Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen, minua on kehuttu kauniiksi ym., BMI 19, joten tämän ei pitäisi olla ainakaan ulkonäöstä kiinni. Tykkään mm. maalailla ja mennä luonnossa. En myöskään etsi mitään rikasta adonista ja tiedän oman ns. tasoni. Myös työtön mies kelpaisi.

Pitäisikö suosiolla vaan luovuttaa miesten suhteen ja keskittyä parantumaan kaikesta ensin? Olen vain aika yksinäinen ja poikkiksen kaipuu on ollut kova jo monta vuotta. Onko kukaan samanlaisessa tilanteessa onnistunut löytämään kumppanin?

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samanlainen ja olen aina tapaillut ulkomaalaisia miehiä kun suomalaisten silmissä olen pelkkä roska tai patja. Ulkomaalaiset ovat kohdelleet kuin prinsessaa ja tosi kivaa on ollut. Suosittelen! 

Vierailija
22/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nousu onnistuu usein partnerinkin avulla. Toisesta ihmisestä kun saa melkoisesti voimaa taakseen. Jos vain itsestään voimaa ammentaa, saa olla aika vahva ja itseriittoinen yksilö.

Jos tämän kirjoittaja olisi mies, tulisi alapeukkua.

Oli kyllä. Noin sen olen kokenut itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kelpaa. Olisin itsekin heti kiinnostunut, jollen olisi onnellisesti parisuhteessa. Hyvä ulkonäkö ja kiva kroppa toimii, näin se menee. Siihen ujo ja kiltti luonne, kuulostaa jopa seksikkäältä :)

Muut asiat seuraavat ja keskustelut ja yhteiset tekemisetkin löytyvät nopeasti kun aikaa viettää toisen kanssa.

Mitä tulee ongelmiin, näkisin että tietyn ihmisen kanssa voit saada paljonkin apua ja motivaatiota ja täysin uutta näkökulmaa josta varmasti on apua. Siltikin kovin apu lähtee sinusta itsestäsi, mutta hyvä kumppani saattaa antaa juuri sopivasti vetoapua. (Muistat vain tukea itsekin häntä kun on sen aika)

Vierailija
24/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kelpaisi?

Vierailija
25/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi uskoo. Ihan varma että kaikki syrjäytyneet naiset salettiin jossain suljetulla kunnon lääkepöhnässä kaikki päivät pitkät.

Vierailija
26/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nousu onnistuu usein partnerinkin avulla. Toisesta ihmisestä kun saa melkoisesti voimaa taakseen. Jos vain itsestään voimaa ammentaa, saa olla aika vahva ja itseriittoinen yksilö.

Jep, mua niin v*tuttaa ja myös naurattaa kaikki "itsetunto lähtee sisältä"-höpinät. Sehän on vain itsepetosta ja harhaa, jos ajattelee olevansa hyvä ja kelpaava, vaikkei mistään tai keneltäkään saa vahvistusta tälle.

Vierailija
27/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mua niin v*tuttaa ja myös naurattaa kaikki "itsetunto lähtee sisältä"-höpinät. Sehän on vain itsepetosta ja harhaa, jos ajattelee olevansa hyvä ja kelpaava, vaikkei mistään tai keneltäkään saa vahvistusta tälle.

Pointti onkin opetella rakastamaan itse itseään niin ettei psyyken kasassa pysyminen riipu muiden hyväksynnästä. Muut ihmiset ovat rakastamista ja hauskanpitoa varten, eivät pitämässä itsetuntoa pystyssä.

Vierailija
28/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Match in heaven kirjoitti:

Olet kaikkien kilttisten unelmanainen! 😍

Niin, reikä se on syrjäytyneelläkin. Mitään muita iloa hänestä ei ole ja keskustelut tyssäsivät ihan kaikesta alkuunsa.

Olet aivan hirveä ihminen toivon ettei kukaan nainen sinuun koske seipäälläkään.

Ei varmasti koske, eikä ole koskaan koskenutkaan, siksihän tuo on täällä räksyttämässä.

Vierailija
29/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä masennus etkä voi käydä töissä? Wtf? T: samat diagnoosit kun sulla paitsi että vakava masennus ja työelämässä ollut valmistumisestani saakka

Vierailija
30/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä olisi insinöörismies, jolla asiat mallillaan, enkä näe mitään syytä miksen voisi seurustella kaltaisesi naisten kanssa. Tai no, olen itse varattu, mutta jos en olisi niin voisinpa hyvinkin haluta tutustua. Plussana syrjäytyneelle naiselle lukisin sen, että hänellä tod. näköisesti olisi aikaa myös miehen kanssa oleiluun, kun ei tarvitsisi juosta harrastuksissa ja hengailla kavereiden kanssa.

Vierailija
31/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun kirjoittavilla miehillä on liian ruusuiset kuvat mt-ongelmista. Uskon myös että aikaa myöten alkaa pänniä köyhyydessä eläminen.

Vierailija
32/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun kirjoittavilla miehillä on liian ruusuiset kuvat mt-ongelmista. Uskon myös että aikaa myöten alkaa pänniä köyhyydessä eläminen.

Miten niin köyhyydessä eläminen? Eihän tässä nyt toisen elättämisestä ole kyse ja sitä paitsi voisin ihan hyvin kustantaa kahden ihmisen elämisen, eikä tekisi yhtään tiukkaa.

Vierailija
33/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, reikä se on syrjäytyneelläkin. Mitään muita iloa hänestä ei ole ja keskustelut tyssäsivät ihan kaikesta alkuunsa.

Olet aivan hirveä ihminen toivon ettei kukaan nainen sinuun koske seipäälläkään.

Ei varmasti koske, eikä ole koskaan koskenutkaan, siksihän tuo on täällä räksyttämässä.

Toivon todella, että yksikään nainen ei minuun koske seipäillä tai ilman, sillä olen nainen, naimisissa oleva kahden fiksun lapsen äiti.

En kuitenkaan tunne yhden yhtä miestä, joka haluaisi tuollaisen naisen ystäväkseen. Ihan oikeasti, mitä ihmeen yhteistä jonkun syrjäytyneen haahuilijan kanssa löytyisi? Ihmisiä pelkäävä, ikityötön ja moniongelmainen nuori nainen ystävänä ei ole helppo edes hoivaavalle ihmisille, saati tavalliselle miehelle, jonka elämä on suurinpiirtein kunnossa.

Ja kyllä, reikä se on syrjäytyneelläkin ja se reikä saattaisi ehkä jollekin toiselle ei niin normaalille kelvata. Ihmisellä ja hänen ajatuksillaan ei ole silloin mitään väliä.

Ap: pää kuntoon ensin edes suurinpiirtein ja sitten vasta miestä etsimään.

Vierailija
34/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin köyhyydessä eläminen? Eihän tässä nyt toisen elättämisestä ole kyse ja sitä paitsi voisin ihan hyvin kustantaa kahden ihmisen elämisen, eikä tekisi yhtään tiukkaa.

Selvä. Millä varoilla siis elät? Ota sitten joku ihana Afrikkalainen mies ja elä hänen kanssaan.

Vierailija
35/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei no jos aiot vain käydä panemassa eikä teille esim tule lapsia niin mikäpä siinä sitten.

Vierailija
36/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantavaksi kelpaa. Tietenkin ulkonäkövarauksella.

Vierailija
37/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää kiinni. Nartuilta ei kysytty.

Vierailija
38/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän samanlainen ja olen aina tapaillut ulkomaalaisia miehiä kun suomalaisten silmissä olen pelkkä roska tai patja. Ulkomaalaiset ovat kohdelleet kuin prinsessaa ja tosi kivaa on ollut. Suosittelen! 

Kaikki ei tykkää tulella leikkimisestä.

Selittäkää nyt minulle tuo tulella leikkiminen. Onko ko. henkilö "tunnetusti" vaarallinen, josta sanotaan noin kun tarkoitetaan yhtä henkilöä?

Vierailija
39/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei tykkää tulella leikkimisestä.

Selittäkää nyt minulle tuo tulella leikkiminen. Onko ko. henkilö "tunnetusti" vaarallinen, josta sanotaan noin kun tarkoitetaan yhtä henkilöä?

Entä jos henkilö sanoo itsestään niin?

Vierailija
40/129 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tähän kovin montaa mistä on vastannut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi