Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako syrjäytynyt nuori nainen kenellekään?

Vierailija
12.06.2019 |

Olen 24-vuotias täysin kokematon nainen. En ole ikinä edes halannut miestä tai pitänyt ketään kädestä, muusta nyt puhumattakaan. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja yleisestä ahdistuksesta, on myös lievää masennusta. En voi siis käydä töissä tai opiskella. Huolisiko kukaan mies tällaista naista, jolla ei oikein ole elämää? Kavereitakin on jäljellä vain yksi. Mietin myös että pääsisinkö poikaystävän myötä elämänsyrjään kiinni. Vaikka tiedän että ei kannata odottaa että mies jotenkin parantaisi minut.

Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen, minua on kehuttu kauniiksi ym., BMI 19, joten tämän ei pitäisi olla ainakaan ulkonäöstä kiinni. Tykkään mm. maalailla ja mennä luonnossa. En myöskään etsi mitään rikasta adonista ja tiedän oman ns. tasoni. Myös työtön mies kelpaisi.

Pitäisikö suosiolla vaan luovuttaa miesten suhteen ja keskittyä parantumaan kaikesta ensin? Olen vain aika yksinäinen ja poikkiksen kaipuu on ollut kova jo monta vuotta. Onko kukaan samanlaisessa tilanteessa onnistunut löytämään kumppanin?

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa.

Vierailija
2/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaikkien kilttisten unelmanainen! 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeellä elät? Kuka ruokasi ja asuntosi maksaa?

Kuulostat aika kamalalta.

Vierailija
4/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös kaikkien tulevien vaimonhakkaajien.

Vierailija
5/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Match in heaven kirjoitti:

Niin, reikä se on syrjäytyneelläkin. Mitään muita iloa hänestä ei ole ja keskustelut tyssäsivät ihan kaikesta alkuunsa.

Vierailija
6/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa

Vierailija
7/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin myös että pääsisinkö poikaystävän myötä elämänsyrjään kiinni. Vaikka tiedän että ei kannata odottaa että mies jotenkin parantaisi minut."

Olen eri mieltä tuosta tokasta lauseesta. Minut ainakin paransi nainen ihan vaan ilmestymällä elämääni ja antamalla minulle aiheen nostaa itseni suosta. Vaikka meistä ei pysyvästi paria sitten koskaan tullutkaan, olen silti ikuisesti kiitollinen siitä mitä hän sai aikaan.

Vierailija
8/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin myös että pääsisinkö poikaystävän myötä elämänsyrjään kiinni. Vaikka tiedän että ei kannata odottaa että mies jotenkin parantaisi minut."

Luultavasti kuitenkin toivot sitä.

"Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen, minua on kehuttu kauniiksi ym., BMI 19, joten tämän ei pitäisi olla ainakaan ulkonäöstä kiinni. Tykkään mm. maalailla ja mennä luonnossa. En myöskään etsi mitään rikasta adonista ja tiedän oman ns. tasoni. Myös työtön mies kelpaisi."

Perusnätti, 24v, BMI 19 = saat miehen varsin helposti.

"Pitäisikö suosiolla vaan luovuttaa miesten suhteen ja keskittyä parantumaan kaikesta ensin? Olen vain aika yksinäinen ja poikkiksen kaipuu on ollut kova jo monta vuotta. Onko kukaan samanlaisessa tilanteessa onnistunut löytämään kumppanin?"

Monikin nainen on kyllä onnistunut. Miehillä on eri tilanne. Mitä sitten kannattaisi tehdä? Minä olen huomannut että kaltaisesti herkät tyttöset usein ihastuvat alistaviin miehiin joiden kanssa ei tarvitse kuin seurata mukana. Kiltit ja kivat eivät kohtaa.

Vierailija
9/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä ihan hirveää porukkaa vastailemassa. Älä välitä noista. Löydät varmasti jonkun, olet vielä niin nuori. Ulkomaalaiset miehet on myös mukavia.

Vierailija
10/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää tehdä itse aloite, ujot ja mukavat miehet kun eivät niitä yleensä itse tee.

Vierailija
11/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Match in heaven kirjoitti:

Niin, reikä se on syrjäytyneelläkin. Mitään muita iloa hänestä ei ole ja keskustelut tyssäsivät ihan kaikesta alkuunsa.

Olet aivan hirveä ihminen toivon ettei kukaan nainen sinuun koske seipäälläkään.

Vierailija
12/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😱

Vierailija
13/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä ihan hirveää porukkaa vastailemassa. Älä välitä noista. Löydät varmasti jonkun, olet vielä niin nuori. Ulkomaalaiset miehet on myös mukavia.

Provoon vastataan provolla ja läppään läpällä.

Vierailija
14/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

☢️

Vierailija
15/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nousu onnistuu usein partnerinkin avulla. Toisesta ihmisestä kun saa melkoisesti voimaa taakseen. Jos vain itsestään voimaa ammentaa, saa olla aika vahva ja itseriittoinen yksilö.

Vierailija
16/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattais hoitaa mielenterveytes ekaks kuntoon, jos pääset psykiatrille, saat hyvän lääkityksen, pääset terapiaan ja mahdollisesti kuntoutukseen ja sitä kautta työelämään/opiskelemaan.

Itse ainakin sun tilanteessa haluisin tuon asian kuntoon elämässä ennemmin kuin poikaystävän.

Vierailija
17/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nousu onnistuu usein partnerinkin avulla. Toisesta ihmisestä kun saa melkoisesti voimaa taakseen. Jos vain itsestään voimaa ammentaa, saa olla aika vahva ja itseriittoinen yksilö.

Kyllä! Tärkeintä on tässä kuitenkin se, että varsinainen parantaja on loppujen lopuksi ihminen ihan itse, sen toisen toimiessa tukena ja turvana, sellaisena vauhtiin potkaisevana voimana, parhaassa tapauksessa edes itse sitä tiedostamatta. Ketään ei voi pakottaa vetämään itseään perässään ja sellainen tilanne voi tuntua toisesta aika ahdistavaltakin.

Vierailija
18/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän kirjoittaja olisi mies, tulisi alapeukkua.

Vierailija
19/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi ottaa ketä vaan, ei sinunkaan.

Vierailija
20/129 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti pääset ihmisten kanssa samalle aaltopituudelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme