Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävätär kännäsi itsensä toimintakyvyttömäksi lomamatkalla

Vierailija
12.06.2019 |

Kauan odotettu tyttöjen reissu, pieni breikki lapsiperhearjesta ja omaa aikaa ystävän kanssa. Kahden yön pyrähdys, joka lopulta meni siihen, että ystävä joi itsensä ensimmäisenä lomapäivänä siihen kuntoon, että loppuloma meni krapulassa.

Hän kykeni syömään kaksi haarukallista ravintolassa, johon satsasimme, voivotteli ja voihki huonovointisuuttaan koko päivän/illan, kunnes meni aikaisin nukkumaan ja seuraavana aamuna kotimatkalle.

Todella iso pettymys. Hän ei pahoitellut asiaa millään tavalla. Kiitos ja hei, olipa kiva reissu. Niin kenellä...?

Otan itsekin mielelläni lasillisen hyvässä seurassa ja toisen ruualla, vaikka kolmannenkin vielä terassilla nauttien. Mutta itsensä siihen kuntoon juominen, että koko loppuloma on taputeltu, en voi ymmärtää..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu

Vierailija
2/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunut nollaus ja breikki arjesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä

Vierailija
4/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän tiesit tämän etukäteen, kun epäröit aiemmassa ketjussa lomalle lähtöä kaverin kanssa tästä samasta syystä.

Vierailija
5/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sattuu. Puuttui vielä ne vakiojutut, jotka pilaavat tajuissaan olevan matkakumppanin reissun oikein kunnolla: Avohaavojen hankkiminen röntyillessä, ryöstetyksi tuleminen, eksyminen, hotellihuoneen sotkeminen sekä ylä- että alakautta tulevilla luonnontuotteilla...

Vierailija
6/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistunut nollaus ja breikki arjesta :)

No, hänelle ehkä, mutta ei minulle. Vai mitä sanot siitä, että kerran vuodessa lähtee kaverin kanssa minilomalle, josta yli puolet menee hänen örvellystään tai krapulavoihkinaansa/pahoinvointia katsellessa.

Vierailija
7/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä olet. Mene seuraavan kerran nunnaluostariin lomalle.

Vierailija
8/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitahan päästä yli. Kai voit itsekin tehdä asioita, jos kaveri on heikossa hapessa. Vai hänenkö syy tosiaan on, jos oma reissu meni sitten kiukutellessa?

Vierailija
9/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. En lähtisi uudelleen.

Jos olette aikuisia niin... eihän tuo ole perheellisen elämää... hanki parempaa seuraa.

Vierailija
10/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaisi tottakai.

Mutta lähtisin yksin kaupungille katselemaan ja jättäisin ystävän hotellille lepäämään jos tuollainen omalle kohdalle sattuisi.

Vierailija
11/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi. En lähtisi uudelleen.

Jos olette aikuisia niin... eihän tuo ole perheellisen elämää... hanki parempaa seuraa.

Tuohan on nimenomaan perheellisen elämää. 99,9% ajasta on pallo jalassa, sitten kun vihdoin pääsee riippakivistä hetkeksi eroon niin touhu lähtee lapasesta.

Mutta toden totta; Viina-Vilman ja Kuivakurkku-Katriinan yhteiset reissut eivät välttämättä toimi. Itse en koskaan lähtisi lomalle ihmisen kanssa, joka voi juoda jopa ihan kolmekin lasia viiniä. Itse tykkään ottaa lomalla välillä ihan kunnolla. Eikä sellainen ihminen ehkä nauttisi lomastaan kanssani. Virheistä oppii, ap.

Vierailija
12/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuohon voi muuta sanoa kuin mitäs läksit. Alkoholisti ryyppää kaksin käsin aina kun mahdollista.

Vierailija
13/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ovat tekemisissä dokaajien kanssa?

Vierailija
14/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lähtenyt itse heti aamusta kaupungille.Kaveri ois kömpinyt aikanaan perässä.

Mulla on usein kavereiden etsiminen vielä vaikeampaa kun ovat viinin lisäksi kovin miehiin meneviä ja heräilevät milloin mistäkin laitakaupungilta.

En stressaa.Nauran mukana ja nautin lomasta kaverien säätämisestä huolimatta.

Vierailija
15/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ovat tekemisissä dokaajien kanssa?

Jos eivät tiedä olevansa tekemisissä alkoholistien kanssa ja lähtevät erheessä lomamatkalle.

Vierailija
16/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit juottanu sille lisää kaljaa ni ois parantunu.

Vierailija
17/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit lähtenyt itse heti aamusta kaupungille.Kaveri ois kömpinyt aikanaan perässä.

Mulla on usein kavereiden etsiminen vielä vaikeampaa kun ovat viinin lisäksi kovin miehiin meneviä ja heräilevät milloin mistäkin laitakaupungilta.

En stressaa.Nauran mukana ja nautin lomasta kaverien säätämisestä huolimatta.

No, kuulostaa hieman erilaiselta kuitenkin kuin tämä meidän tilanne. Miten olisin nauranut mukana, kun toinen oksentelee/ripuloi ja voihkii pystymättä syömään/juomaan mitään?! Todella masentavaa.

Kyllä minä lähidinkin yksinäni liikkeelle, mutta meillä oli tiettyjä varauksia etukäteen tehtynä, joihin menimme yhdessä (syömään, teatteriin) ja joissa hänen vointinsa oli todella iso miinus tunnelman kannalta..

Vierailija
18/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin (illallisen menun kuului viinit), mutta eipä uponnut enää.

Vierailija
19/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin (illallisen menun kuului viinit), mutta eipä uponnut enää.

No eipä hän sitten mikään kunnon alkoholisti ole, vaikka tässä ketjussa ehditty jo haukkua. :D Jos ei toisena päivänä alas mene.....

Vierailija
20/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö jo etukäteen, että kaverisi on alkoholisti? Itse tunnen alkoholisteja ja se on aina selvää, että he juovat jo alkumatkasta itsensä pöydän alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä