Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävätär kännäsi itsensä toimintakyvyttömäksi lomamatkalla

Vierailija
12.06.2019 |

Kauan odotettu tyttöjen reissu, pieni breikki lapsiperhearjesta ja omaa aikaa ystävän kanssa. Kahden yön pyrähdys, joka lopulta meni siihen, että ystävä joi itsensä ensimmäisenä lomapäivänä siihen kuntoon, että loppuloma meni krapulassa.

Hän kykeni syömään kaksi haarukallista ravintolassa, johon satsasimme, voivotteli ja voihki huonovointisuuttaan koko päivän/illan, kunnes meni aikaisin nukkumaan ja seuraavana aamuna kotimatkalle.

Todella iso pettymys. Hän ei pahoitellut asiaa millään tavalla. Kiitos ja hei, olipa kiva reissu. Niin kenellä...?

Otan itsekin mielelläni lasillisen hyvässä seurassa ja toisen ruualla, vaikka kolmannenkin vielä terassilla nauttien. Mutta itsensä siihen kuntoon juominen, että koko loppuloma on taputeltu, en voi ymmärtää..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kunnon holisti ei alle puolentoista promillen kunnossa pärjää ollenkaan ja loiventavaa on pakko saada ettei kramppaa.

Vierailija
22/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ko on avuttomin ihminen, jonka kukaan on koskaan nähnyt? Olisit jättänyt tyypin voivottelemaan ja tehnyt itse jotain kivaa sillä aikaa.

Jos sulla ei ollut hauskaa, niin ihan oma syysi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:ko on avuttomin ihminen, jonka kukaan on koskaan nähnyt? Olisit jättänyt tyypin voivottelemaan ja tehnyt itse jotain kivaa sillä aikaa.

Jos tarkoitus oli viettää mukavaa aikaa yhdessä, luuletko että on helppoa ihan noin vaan lähteä yksin esim syömään.

Vierailija
24/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelijoiden ei kannata olla "ammattilaisten" seurassa, ovat vaan tiellä.

Vierailija
25/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitus oli viettää mukavaa aikaa yhdessä, luuletko että on helppoa ihan noin vaan lähteä yksin esim syömään.

Kyllä se on helppoa, kun huomaa, että toinen on lähtemättömässä kunnossa. Myös tuon krapulaisen olisi pitänyt tsempata aloituskyvytöntä ap:ta lähtemään omin neuvoin pitämään hauskaa.

Vierailija
26/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luuletko että on helppoa ihan noin vaan lähteä yksin esim syömään.

Siis mikä siinä yksin syömisessä on erityisen haastavaa, olisiko kaverin pitänyt syöttää sinua vai mitenkä?

Vierailija
27/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kaatanut pari fernettiä kurkusta alas niin krapulainen olisi toipunut. Taipunu uuteen nousuun tai jotain.

Vierailija
28/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommoisia sattui 21v vanhana... mutta jos niinku joku standardi pikkulasten äiti suomessa eli 31v niin aika paha. Ei oo elämä oikein hallussa.

Vierailija
29/29 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei arvosta sitä suunniteltua mukavaa yhteistä aikaa, ei minunkaan tarvitse. Ilmoitan aina ennen reissua, että mä lähden sitten kaupungille heti aamusta, voit lähteä mukaan tai et. Voin mennä myös aivan iloisena syömään tai ulos ilman kaveria, ja menenkin, jos toinen ei jostain syystä kykene tai halua lähteä. Ja on viimeinen kerta kun matkustan tuollaisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi