Kerro sen miehen ammatti jonka koit ahdistelevasi sinua?
Riistapoliisi
Pappi
Lääkäri
Erikoislääkäri
Tavallinen poliisi
3 kertainen tohtorimiljonääri
Miljonääri pääomatuloilla
Poliitikko
Metsäinssi
Labramies
Muusikko
Taphtumajärjestäjä
Valmentaja
Juristi, sekin vielä
ainakin nämä ahdistelleet ainakin minua, siis ihan järkyttävää, ja jokainen suuttui kun en lähtenyt peliin ja varmaan pilaavat mainettani edelleen- mikä miehiä Suomessa vaivaa?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tässä oma listani niistä kerroista kun olen oikeasti pelännyt tai ahdistunut kunnolla. En siis laske mukaan mitään kännisten örvellyksiä, perseellä käymisiä tai muuta. Enkä poikaystävän kavereitten lähentelemisiä kännissä, vaikka ovatkin olleet törkeitä ei näissä ollut vaaran pelkoa ja pääsin tilanteesta hyvin pois.
1. Ravintolapäällikkö. Hain nuorena töitä ja hän pyysi haastattelussa riisuutumaan. Olin liian arka enkä tajunnut nostaa äläkkää.
2. It-päällikkö. Yrityksen juhlissa tunki huoneeseeni yöllä, riisuutui alasti ja yritti väkisin viereen. Helvetin ahdistava tyyppi mutta onneksi ei käynyt mitään.
3. Opiskelijakaveri joka stalkkasi minua yöllä puistossa ja yritti seurata kotiin.
Ihan helvetin ahdistavia sulla huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette jos joku alkaa teitä ahdistelemaan?
Olen astunut pari m kauemmaksi ja sanonut todella napakasti että IRTI! Ja etten lähde tähän leikkiin. Ja sanonut että jos jatkaa nähdään raastuvassa. Siis kaikkein törkeimmät uhannut raastuvalla suoraan. Lievemmät olen hoitanut pamauttamalla nenän edestä oven tai lähtemällä tilanteesta pois jos olen voinut ja katkaisemalla kokonaan kontaktit.
Kaikkei törkein kyllä pommitettuaan kaljatekstareilla myöhään ja tajuttuaan että oli törkeä ja vaimo saattaa kuulla otti avukseen selustaan pomon ja väitti tälle ensin minun ahdistaneen häntä. Sekin loppui kun pomo näki sitten tämän äijät tekstarit. Itsepä kerjäsi. Äijä oli ulkomaalainen.
Raksamies. Eikä ollut pelkkä "kokemus".
Jestas. Ei toi ammatti mitään meinaa. Yhtälailla hirvee sika voi olla vaikka toimari kuin työtön elämänkoululainen
Mutta koska kaivetaan kokemuksia, niin halveksivampia ovat olleet ns. pienemmän tason pomot
Kaverini pidätti syyttä myymäläkyttä ja oli uhannut tutkia pikkuhousujen sisällönkin...siis pidätti vaan koska iski silmänsä tyttöön, vei takahuoneisiin ja ei siinä kaikki seurasi myös vielä tytön soluasunnolle jossa olikin onneksi tytön poikaystävä, johan tuo neiti oli liuennut livakasti paikalta :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette jos joku alkaa teitä ahdistelemaan?
No itellä on useimmiten toiminut semmoinen auktoritäärinen äänenpaino jolloin olen selittänyt (vähän kuin lapselle) että "Nyt sinä Simo menet ihan kiltisti tuohon toiseen tuoliin istumaan ja minä istun tässä" tms. Jotenkin yleensä ne humalaisetkin havahtuu kun en enää yhtäkkiä olekaan se mukava ystävällinen ja hymyilevä tyttö vaan kuulostan pikemminkin niitten äidiltä :D
Kun kasvatatte tyttöjä niin ottakaa huomioon - ja nykyisin koskee myös poikia- että näitä on joka paikassa miltei ja kuinka reagoida. Ette usko miten hirveä yhtälö syntyy siitä jos nuori kasvatettu ystävälliseksi kaikille ja sitten nämä paskat käyttävät tilannetta.
Kaikille ei tarvi olla ystävällinen, vaan cooli välillä todellakin.
Ei mua ahdista kenenkään ammatti.
Myynnin ammattilainen. Viennissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oma listani niistä kerroista kun olen oikeasti pelännyt tai ahdistunut kunnolla. En siis laske mukaan mitään kännisten örvellyksiä, perseellä käymisiä tai muuta. Enkä poikaystävän kavereitten lähentelemisiä kännissä, vaikka ovatkin olleet törkeitä ei näissä ollut vaaran pelkoa ja pääsin tilanteesta hyvin pois.
1. Ravintolapäällikkö. Hain nuorena töitä ja hän pyysi haastattelussa riisuutumaan. Olin liian arka enkä tajunnut nostaa äläkkää.
2. It-päällikkö. Yrityksen juhlissa tunki huoneeseeni yöllä, riisuutui alasti ja yritti väkisin viereen. Helvetin ahdistava tyyppi mutta onneksi ei käynyt mitään.
3. Opiskelijakaveri joka stalkkasi minua yöllä puistossa ja yritti seurata kotiin.
Ihan siltä varalta että olitkin sarkastinen niin haluan kysyä että miksi vähättelet kokemuksiani? Ensimmäinen tapaus oli ahdistava koska olin köyhä, tarvitsin töitä ja 30v vanhempi luotettavan oloinen ukko alkaa pienessä huoneessa vihjailemaan että työn ja minun välissä on ainoastaan paitani.
Toinen oli pelottava koska mies oli niin pellit seis etten saanut kunnolla kontaktiakaan häneen. Etsin lähimmän kovan esineen käteeni ja odotin silmät auki koko yön yli että hyökkääkö tyyppi. En olisi keskellä yötä päässyt tilanteesta pakoon koska emme olleet kotipaikkakunnalla enkä saanut ketään työkaveriakaan yöllä puhelimella kiinni apuun.
Kolmas oli ahdistava koska jos olet nuori ja pienikokoinen tyttö, ei vaadi kovin suurta mielikuvitusta miettiessään mitä jossain pimeässä puistossa voisi käydä jos tyypillä palaisi proppu (tyyppi ei käynyt muutenkaan ihan täysillä).
- Poliitikko
- Opettaja
- Hotellin vuoropäällikkö
- Malli
nämä kaikista parhaiten mieleenjääneet. Hyi olkoon. Ja ihan on käyty kiinni heidän taholta.
Vierailija kirjoitti:
Juristi.
Onneksi olen itsekin, niin nostin sellaisen äläkän - tosin kahden kesken - että ukko tuli ruotuun. Ei tosin puhunut minulle puoleen vuoteen. Kolme vuotta meni ennen kuin pyysi, ja sai, anteeksi.
hahah tietäistpä minun juristikokemukseni ( en voi kertoa koska tunnistettaisiin), niin onhan se törkeyden huippua ollut. Kun kerron miten sanoi kesken asiapuhelun:
_Pidätkö sinä minulle ihan sitä auki nyt käsillä?
Niin en ensin tajunnut yhtään mistä puhui, mutta kun sössötti ja ähki lisää tajusin sitten. Ja nämä lauseet heitteli asiakirjakeskustelun lomassa sitten. Ei mitään rajaa ei. Äijä runkkasi siellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siltä varalta että olitkin sarkastinen niin haluan kysyä että miksi vähättelet kokemuksiani? Ensimmäinen tapaus oli ahdistava koska olin köyhä, tarvitsin töitä ja 30v vanhempi luotettavan oloinen ukko alkaa pienessä huoneessa vihjailemaan että työn ja minun välissä on ainoastaan paitani.
Toinen oli pelottava koska mies oli niin pellit seis etten saanut kunnolla kontaktiakaan häneen. Etsin lähimmän kovan esineen käteeni ja odotin silmät auki koko yön yli että hyökkääkö tyyppi. En olisi keskellä yötä päässyt tilanteesta pakoon koska emme olleet kotipaikkakunnalla enkä saanut ketään työkaveriakaan yöllä puhelimella kiinni apuun.
Kolmas oli ahdistava koska jos olet nuori ja pienikokoinen tyttö, ei vaadi kovin suurta mielikuvitusta miettiessään mitä jossain pimeässä puistossa voisi käydä jos tyypillä palaisi proppu (tyyppi ei käynyt muutenkaan ihan täysillä).
Kuule en todellakaan ollut sarkastinen vaan ahdistuin oikeasti itsekin kuultuani nuo. Olen pahoillani jos sait sen kuvan. Nuo ovat kauheita kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juristi.
Onneksi olen itsekin, niin nostin sellaisen äläkän - tosin kahden kesken - että ukko tuli ruotuun. Ei tosin puhunut minulle puoleen vuoteen. Kolme vuotta meni ennen kuin pyysi, ja sai, anteeksi.
hahah tietäistpä minun juristikokemukseni ( en voi kertoa koska tunnistettaisiin), niin onhan se törkeyden huippua ollut. Kun kerron miten sanoi kesken asiapuhelun:
_Pidätkö sinä minulle ihan sitä auki nyt käsillä?
Niin en ensin tajunnut yhtään mistä puhui, mutta kun sössötti ja ähki lisää tajusin sitten. Ja nämä lauseet heitteli asiakirjakeskustelun lomassa sitten. Ei mitään rajaa ei. Äijä runkkasi siellä...
Hyi hitto :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule en todellakaan ollut sarkastinen vaan ahdistuin oikeasti itsekin kuultuani nuo. Olen pahoillani jos sait sen kuvan. Nuo ovat kauheita kokemuksia.
Ok kiitos ymmärryksestä :) Av:lla ei ikinä tiedä :P
Vierailija kirjoitti:
- Poliitikko
- Opettaja
- Hotellin vuoropäällikkö
- Malli
nämä kaikista parhaiten mieleenjääneet. Hyi olkoon. Ja ihan on käyty kiinni heidän taholta.
Juu nyt etsitäänkin niitä kokemuksia joissa ei ole enää känniörvellyksistäkään kyse vaan todella niistä paksuimmista kähminnöistä.Toksi voi kertoa kaikesta ahdistavasta missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos ymmärryksestä :) Av:lla ei ikinä tiedä :P
Juu täällä on semmoista joskus, todella. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä yhdenkään ammattia. Tilanteet kun olivat sellaisia yhtäkkisiä. Ollessani pienessä kaupassa töissä opiskelija-aikoina, eräs nuori miesasiakas kysyi vaan suoraan, että mennäänkö naimaan?
No mutta ei kai tuo nyt ole ahdistelua? Epämiellyttävää kyllä mutta jos selvisit sanomalla ei kiitos, niin ahdistelua se ei vielä ole.
Pari viikkoa sitten minut pysäytti mies kadulla keskellä kirkasta päivää ja kysyi lähdenkö harrastamaan seksiä. Kerroin olevani varattu ja tiemme erosivat. Tosi omituista ja kiusallistakin se oli mutten voi sitä ahdisteluksi kutsua. Enemminkin suora kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä yhdenkään ammattia. Tilanteet kun olivat sellaisia yhtäkkisiä. Ollessani pienessä kaupassa töissä opiskelija-aikoina, eräs nuori miesasiakas kysyi vaan suoraan, että mennäänkö naimaan?
No mutta ei kai tuo nyt ole ahdistelua? Epämiellyttävää kyllä mutta jos selvisit sanomalla ei kiitos, niin ahdistelua se ei vielä ole.
Pari viikkoa sitten minut pysäytti mies kadulla keskellä kirkasta päivää ja kysyi lähdenkö harrastamaan seksiä. Kerroin olevani varattu ja tiemme erosivat. Tosi omituista ja kiusallistakin se oli mutten voi sitä ahdisteluksi kutsua. Enemminkin suora kysymys.Kyllä. Joskus nuo menevät jo hellyyttävyyden rajoille kömpelyydessään ja aitoudessaan kuten eräs vähemmistön edustaja tuli ison sairaalan avokahvilassa nojaamaan pöytääni seisten ja täräytti kuuluvasti:
-Mie sitä tahtosin suhtteissiin siun kanssa!
Koko kahvila remahti nauruun ja niin minäkin. Tilanne oli aito ja hauska.
kokki.