Miehet ja seksuaalinen itsekkyys
Mistä merkeistä voi tunnistaa etukäteen hyvän rakastajan? Miehet tuntuvat yleensä lähtökohtaisesti keskittyvän sängyssä ainoastaan omaan nautintoonsa. En ole vielä tavannut miestä, joka olisi taitava esileikissä ja huomioida myös naista. Yleensä miehet tuntuvat kuvittelevan, että naiselle nautinnoksi riittää jo pelkästään se, että pääsee tuottamaan miehelle mielihyvää. Esileikit ovat aivan onnettomia, vaikka yrittäisi ohjata toista, niin ei, miehet ovat muka tietävinään naisen puolesta paremmin mikä tuntuu hyvältä. Pitäisikö kokeilla suhdetta naiseen saadakseen hyvää esileikkiä?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka on hyviä sängyssä ja kiinnostuneita muustakin kuin oman munansa (tai klitoriksensa) hyvinvoinnista ovat valitettavan harvassa eikä niitä voi oikein etukäteen tunnistaa. Sosiaalinen älykkyys on yksi yhdistävä tekijä mikä tulee mieleen. Kaikki taitavat on olleet mukavia ihmisiä jotka tulevat sulavasti juttuun muiden kanssa. Kai se toisten huomioon ottaminen heijastuu myös sänkypuolella. Tämä on vähän ikävä sanoa, mutta mt-potilailta saa myös hyvää seksiä. Liittynee aivokemioihin.
Minun parhaani ovat olleet sosiaalisesti lahjakkaita mutta eivät mitenkään sellaisia jotka "tulevat sulavasti juttuun" ihmisten kanssa. Ennemminkin ujoja introverttejä joiden sosiaalinen uskaltaminen on hieman jumissa. Eivät mitään tuollaisia kilt.timiehen kaltaisia henkisen väkivallan käyttäjiä... vaan ihan puhtaasti sellaisia mukavia jotka ajattelee ensin toista ennen kuin itseään.
Kuulostaa ap:n miehiltä. Sängyssä silti päälle iskee käsittämättömän kova itsekkyys. Asiasta on puhuttu ja puhuttu, mutta sama kuvio tuppaa silti toistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokemus-k kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokemus-k kirjoitti:
En tiedä. Itse näin miehenä olen törmännyt enemmänkin siihen että naiset ajattelevat miehen nauttivan seksistä jotenkin automaattisesti joten miestä ei tarvitse niin huomioida. Osa ei edes juuri koske.
Omaa osaavuuttani olen kyllä jäävi arvioimaan mutta yritän kyllä huomioida naista mahdollisimman hyvin.
Mutta kysymykseesi vastaisin että en usko että ihmisen luonne muuttuu mitenkään radikaalisti sängyssä. Jos mies huomioi sinua muuten ja on kiinnostunut hyvinvoimmistasi muussakin elämässä, sama toteutuu suuremmalla todennäköisyydellä myös sängyssä.
Et osaa arvioida omaa osaavuuttasi sängyssä... Oletko koskaan kysynyt naisesi ajatuksista?
Toki. Mutta ihmiset voivat olla vain kohteliaita tai jotkut taas ylikriittisiä. Lisäksi eri naisilla on hyvin erilainen vaatimustaso. Ja lopuksi otanta on niin pieni että en siitä lähde tekemään mitään suuria johtopäätöksiä sijoittumisestani kaikkien maailman miesten joukossa.
Miten henkilön arvio siitä, onko hän saanut sinulta hyvää seksiä vai ei, voi olla ylikriittinen? Kuka muu tietää muka paremmin onko seksi ollut toisen mielestä hyvää vai huonoa kuin kyseinen ihminen itse? Vai pidätkö kaikkia seksiin kanssasi tyytymättömiä naisia ylikriittisinä ihmisinä, jotka eivät ymmärrä omaa parastaan? Ajattelet suorituksesi olevan aina moitteeton, oli toinen siitä mitä mieltä vain? Et ajattele, että sinun suorituksessasi olisi voinut olla jotain korjattavaa, jos toinen on tyytymätön?
Alunperin mies sanoi olevansa jäävi arvioimaan omia rakastajan taitojaan. Jäävi siinä mielessä kun hänellä on eturistiriita antaa arviota omista rakastajan taidoistaan. Koska hän on hän. Sinulla meni varmaan jo yli ymmärryksen?
Ja tottakai kumppanin mielipide merkitsee. Kumppani voi kuitenkin olla kohtuuton ja se kohtuuttomuus voi olla yhtä hyvin tyytymättömyyden taustalla kuin se, ettei mies ole riittävä tai täydellinen. Joten kumppanin palaute ei ole täysin objektiivinen vaikka se hänen kokemustaan kuvaa ja sitä voikin pitää suuntaa antavana. Tajusitko taaskaan mitään?
- eri/nainenMillä tavalla kumppani voi olla kohtuuton tässä tapauksessa? Mitä sillä tarkoitetaan?
Kumppani voi olla kohtuuton vaikkapa sillä tavalla, ettei hänelle riitä mikään. Hän on toki oikeassa siinä, etteivät hänen toiveensa tule tyydytetyksi, mutta antaessaan palautetta "et olet hyvä rakastaja koska et tyydytä minua" hän ei anna täysin objektiivista palautetta. Mies ei ehkä ole riittävä hänelle, ehkä hänelle ei riitä mikään. Yleisellä tasolla mies voi olla mitä vain menettelevän tai mahtavan rakastajan väliltä. Eri kumppanit voivat kokea jopa täysin saman asian aivan erilailla (vaikka sitähän on mahdotonta todistaa).
Joillekin ei vain riitä mikään, heidän mielipiteensä mittaa vain kelpasiko heille. Toki tässä tapauksessa on suositeltavaa luopua seksistä yhdessä sillä sillä muuta kuin rikota ihmistä. Jokainen etsiköön itselleen sopivan.
En ole ikinä ymmärtänyt puolison seksitaidoista valittamista jos tarkoitus ei ole tukea puolison kehitystä tässä asiassa. Eikö silloin kannattaisi keskittyä siihen mikä on hyvin tai jos kaikki on kehityskelvotonta kakkaa niin miksi sitten edes harrastaa seksiä kys. kumppanin kanssa? Esim. aloittaja kyseli neuvoja seksielämän parantamiseen, se lienee hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut neljä miestä (huomatkaa k-miehen harhainen ja huonoon itsetuntoon perustuva käsitys asiasta, kymmeniä, jopa satoja 🤣), joista kaksi oli surkeita sängyssä ja kaksi oikein ihanaa.
Ero oli siinä, että näiden ihanien kanssa pystyi puhumaan nautinnosta, eri tavoista tuottaa sitä, ohjata ja ottaa vastaan ohjausta.
Noiden vähemmän ihanien jyystömiesten kanssa olin parisuhteessa yhteensä 28 vuotta. Ihanat olivat rakastajia, toinen 4 kk ja nykyinen 1,5 vuotta.
Kaikki miehet eivät ole paskiaisia, mutta palstan k-mies on. Älkää huoliko sellaista.
Entä jos kyse onkin siitä, että pitkässä suhteessa miehet passivoituvat ja siksi seksin taso laskee kuin lehmän häntä?
Molemman suhteen osapuolen pitäisi olla rehellinen ja pystyä kommunikoimaan, kertomaan mitä haluaa suhteelta ja seksiltä. Yleensä kukaan ei halua tuttua ja turvallista loputtomiin ja tähän vielä pieni rupsahtaminen ja toisen ottaminen itsestäänselvyytenä päälle.... Lähes kaikki haluavat kokea olevansa haluttuja ja arvokkaita kumppanilleen ja haluavat viehättyä kumppanistaan/ettei kumppani käy tylsäksi. Eli toisen huomioimisella ja omasta viehätysvoimasta (ulkoisen olemuksen lisäksi oman elämän eläminen, ei täydellinen symbioosi) huolehtiminen vie jo pitkälle. Kun molemmat tekevät niin. Ja lisäksi osataan keskustella.
Tuossa vaan on usein ihmisille jo liian monta vaatimusta ja kun toinen laiminlyö jotain niin toinenkin laiminlyö jotain ja kohta ollaan aika leipiintyneitä siihen kun kummankaan tarpeet eivät täyty suhteessa. Pitkä ja onnellinen parisuhde vaatii yhdessä samaan suuntaan kasvamista, tuuria ja älyä. Pitkä suhde ei olekaan mikään itseisarvo, mutta on hyvä muistaa, että hyvään suhteeseen vaaditaan kaksi. Ja suhteen huonous harvemmin johtuu vain yhdestä.
- eri
Ei se riitä, jos itse kertoo toiveistaan, ellei toisella ole valmiutta kuunnella toiveita. Moni mies tuntuu sivuuttavan naisen toiveet täysin, vaikka niitä miten paljon toisi esiin.
Tämä loppuosa juurikin. Alkaa olla toivoton olo, vaikka olen ihan suorin sanoin enkä mitään huokauksia esittämällä sanonut, että tuo tuntuu hyvältä, mieluummin ei noin, jatkatko sitä mitä nyt teet, teetkö hellemmin, nyt menee hiukan väärässä kulmassa, imetkö rintojani hiukan hellempää...... Se toimii sen hetken, mutta samoja asioita saisi sanoa aina. Menee vähän fiilis, kun koko ajan saa jännittää, koska sattuu. Kyseessä yli 50-vuotias mies (itse alle 40), joka nyt ilmeisesti on vaan tottunut käsittelemään naisia rajusti. Enkä todellakaan epäile että ne toisetkaan naiset olisivat nauttineet sen enempää, tai jos on, niin minä ainakin sanon suoraan, että EN NAUTI.
Ei oo totta. Ensin kielletään k-mies sana ja nyt ei saa käyttää sitä enää vaikka on piste välissä. No, kyllähän tuosta keksii monta uutta variaatiota.
terkut ylläpidolle.
-K!LTT1M13S
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus miehenä on taas ihan erillainen. Olen antanut kaikille naisille suuseksiä. En ole ollut hirveän monen naisen kanssa. Vain ulkomaalainen ja yksi suomalainen nainen antoi suuseksiä takaisin. Suomalainen nainen yleensä makaa pi llu levällään selälleen sängyssä ja jos ymmärtää ottaa suihin niin eipä se tikkarin lipitys tyyli tunnu miltään. Tuo ulkomaalainen nainen sentään osasi imeä kunnolla. Syvälle kurkkuun ja ahnaasti. Tunsin silloin itseni Mieheksi!
Sun mielestä on kivaa jos nainen suihin ottaessa taistelee oksennusrefleksinsä kanssa? Hyvä nainen sängyssä on sellainen joka tekee hänelle epämiellyttäviä asioita kunhan sinulla on mahdollisimman kivaa?
Kuulostaa siltä että olet huono rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värikkään seksielämän tähän mennessä harrastaneena:
Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan, joko sen tulemisesta tai liian aikaisin/myöhään tulemisesta. Itse kerron miehelle jos menee liian nopeaa. Ja jos kestää niin kaivan esiin apulelun ja käyttelen sitä ja miestä yhtä aikaa.
Toki on täysiä tumpeloitakin ja niitä joita ei kiinnosta, mutta suurin osa miehistä kuuntelee kyllä jos heille sanoo miten toimia.
Isoin ongelma naisille tuntuu olevan että itseä ei uskalleta auttaa.
Vinkki 1: Hanki apulelu.
Vinkki 2: Valitse sellainen mies joka osaa kuunnella muutenkin.Eli siis sinä mielelläsi suhteessa tyydytät sekä itsesi että miehesi? Hyvä diili miehelle, jota nautinnon tuottaminen kumppanille ei kiinnosta. Miksi edes olla miehen kanssa, jos miehen ei tarvitse tehdä mitään eteesi?
Mieskö ei tee mitään vaikka hikipäässä panee naista? Ja millä tavalla nainen tuossa miehen tyydyttää? Aktiivisesti makaa jalat leveällä tai persaus pystyssä?
Te mammat olette hiton ärsyttäviä kun viette kunnian miehen tyydyttämisestä ihan vaan sillä, että olette samassa huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka on hyviä sängyssä ja kiinnostuneita muustakin kuin oman munansa (tai klitoriksensa) hyvinvoinnista ovat valitettavan harvassa eikä niitä voi oikein etukäteen tunnistaa. Sosiaalinen älykkyys on yksi yhdistävä tekijä mikä tulee mieleen. Kaikki taitavat on olleet mukavia ihmisiä jotka tulevat sulavasti juttuun muiden kanssa. Kai se toisten huomioon ottaminen heijastuu myös sänkypuolella. Tämä on vähän ikävä sanoa, mutta mt-potilailta saa myös hyvää seksiä. Liittynee aivokemioihin.
Minun parhaani ovat olleet sosiaalisesti lahjakkaita mutta eivät mitenkään sellaisia jotka "tulevat sulavasti juttuun" ihmisten kanssa. Ennemminkin ujoja introverttejä joiden sosiaalinen uskaltaminen on hieman jumissa. Eivät mitään tuollaisia kilt.timiehen kaltaisia henkisen väkivallan käyttäjiä... vaan ihan puhtaasti sellaisia mukavia jotka ajattelee ensin toista ennen kuin itseään.
Ujous ja introverttiys ei välttämättä katso sitä kuinka sulavasti tulee juttuun ihmisten kanssa. Olen itse noita molempia, ja pärjään ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokemus-k kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokemus-k kirjoitti:
En tiedä. Itse näin miehenä olen törmännyt enemmänkin siihen että naiset ajattelevat miehen nauttivan seksistä jotenkin automaattisesti joten miestä ei tarvitse niin huomioida. Osa ei edes juuri koske.
Omaa osaavuuttani olen kyllä jäävi arvioimaan mutta yritän kyllä huomioida naista mahdollisimman hyvin.
Mutta kysymykseesi vastaisin että en usko että ihmisen luonne muuttuu mitenkään radikaalisti sängyssä. Jos mies huomioi sinua muuten ja on kiinnostunut hyvinvoimmistasi muussakin elämässä, sama toteutuu suuremmalla todennäköisyydellä myös sängyssä.
Et osaa arvioida omaa osaavuuttasi sängyssä... Oletko koskaan kysynyt naisesi ajatuksista?
Toki. Mutta ihmiset voivat olla vain kohteliaita tai jotkut taas ylikriittisiä. Lisäksi eri naisilla on hyvin erilainen vaatimustaso. Ja lopuksi otanta on niin pieni että en siitä lähde tekemään mitään suuria johtopäätöksiä sijoittumisestani kaikkien maailman miesten joukossa.
Miten henkilön arvio siitä, onko hän saanut sinulta hyvää seksiä vai ei, voi olla ylikriittinen? Kuka muu tietää muka paremmin onko seksi ollut toisen mielestä hyvää vai huonoa kuin kyseinen ihminen itse? Vai pidätkö kaikkia seksiin kanssasi tyytymättömiä naisia ylikriittisinä ihmisinä, jotka eivät ymmärrä omaa parastaan? Ajattelet suorituksesi olevan aina moitteeton, oli toinen siitä mitä mieltä vain? Et ajattele, että sinun suorituksessasi olisi voinut olla jotain korjattavaa, jos toinen on tyytymätön?
Alunperin mies sanoi olevansa jäävi arvioimaan omia rakastajan taitojaan. Jäävi siinä mielessä kun hänellä on eturistiriita antaa arviota omista rakastajan taidoistaan. Koska hän on hän. Sinulla meni varmaan jo yli ymmärryksen?
Ja tottakai kumppanin mielipide merkitsee. Kumppani voi kuitenkin olla kohtuuton ja se kohtuuttomuus voi olla yhtä hyvin tyytymättömyyden taustalla kuin se, ettei mies ole riittävä tai täydellinen. Joten kumppanin palaute ei ole täysin objektiivinen vaikka se hänen kokemustaan kuvaa ja sitä voikin pitää suuntaa antavana. Tajusitko taaskaan mitään?
- eri/nainenMillä tavalla kumppani voi olla kohtuuton tässä tapauksessa? Mitä sillä tarkoitetaan?
Kumppani voi olla kohtuuton vaikkapa sillä tavalla, ettei hänelle riitä mikään. Hän on toki oikeassa siinä, etteivät hänen toiveensa tule tyydytetyksi, mutta antaessaan palautetta "et olet hyvä rakastaja koska et tyydytä minua" hän ei anna täysin objektiivista palautetta. Mies ei ehkä ole riittävä hänelle, ehkä hänelle ei riitä mikään. Yleisellä tasolla mies voi olla mitä vain menettelevän tai mahtavan rakastajan väliltä. Eri kumppanit voivat kokea jopa täysin saman asian aivan erilailla (vaikka sitähän on mahdotonta todistaa).
Joillekin ei vain riitä mikään, heidän mielipiteensä mittaa vain kelpasiko heille. Toki tässä tapauksessa on suositeltavaa luopua seksistä yhdessä sillä sillä muuta kuin rikota ihmistä. Jokainen etsiköön itselleen sopivan.
En ole ikinä ymmärtänyt puolison seksitaidoista valittamista jos tarkoitus ei ole tukea puolison kehitystä tässä asiassa. Eikö silloin kannattaisi keskittyä siihen mikä on hyvin tai jos kaikki on kehityskelvotonta kakkaa niin miksi sitten edes harrastaa seksiä kys. kumppanin kanssa? Esim. aloittaja kyseli neuvoja seksielämän parantamiseen, se lienee hyvä juttu.
Kukaan tuskin on harrastanut seksiä kaikkien maailman ihmisten kanssa niin, että voitaisiin todeta, ettei tälle ihmiselle "riitä mikään". Jotain vikaa toki on silloin, jos ihmiset eivät saa suhdetta seksuaalisesti toimimaan, mutta ehkä silloin ongelma on nimenomaan seksuaalisessa yhteensopivuudessa eikä niinkään toisen "kohtuuttomuudessa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värikkään seksielämän tähän mennessä harrastaneena:
Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan, joko sen tulemisesta tai liian aikaisin/myöhään tulemisesta. Itse kerron miehelle jos menee liian nopeaa. Ja jos kestää niin kaivan esiin apulelun ja käyttelen sitä ja miestä yhtä aikaa.
Toki on täysiä tumpeloitakin ja niitä joita ei kiinnosta, mutta suurin osa miehistä kuuntelee kyllä jos heille sanoo miten toimia.
Isoin ongelma naisille tuntuu olevan että itseä ei uskalleta auttaa.
Vinkki 1: Hanki apulelu.
Vinkki 2: Valitse sellainen mies joka osaa kuunnella muutenkin.Eli siis sinä mielelläsi suhteessa tyydytät sekä itsesi että miehesi? Hyvä diili miehelle, jota nautinnon tuottaminen kumppanille ei kiinnosta. Miksi edes olla miehen kanssa, jos miehen ei tarvitse tehdä mitään eteesi?
Mieskö ei tee mitään vaikka hikipäässä panee naista? Ja millä tavalla nainen tuossa miehen tyydyttää? Aktiivisesti makaa jalat leveällä tai persaus pystyssä?
Te mammat olette hiton ärsyttäviä kun viette kunnian miehen tyydyttämisestä ihan vaan sillä, että olette samassa huoneessa.
Sinun pitäisi käsitellä naisvihasi jotenkin. Ikävää, etteivät naiset ole olleet seksistä kanssasi kovin kiinnostuneita. Kovin tavanomaista tuo ei ole, että nainen ottaa seksissä täysin passiivisen roolin, jos hän tosissaan kumppaniaan haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus miehenä on taas ihan erillainen. Olen antanut kaikille naisille suuseksiä. En ole ollut hirveän monen naisen kanssa. Vain ulkomaalainen ja yksi suomalainen nainen antoi suuseksiä takaisin. Suomalainen nainen yleensä makaa pi llu levällään selälleen sängyssä ja jos ymmärtää ottaa suihin niin eipä se tikkarin lipitys tyyli tunnu miltään. Tuo ulkomaalainen nainen sentään osasi imeä kunnolla. Syvälle kurkkuun ja ahnaasti. Tunsin silloin itseni Mieheksi!
Sun mielestä on kivaa jos nainen suihin ottaessa taistelee oksennusrefleksinsä kanssa? Hyvä nainen sängyssä on sellainen joka tekee hänelle epämiellyttäviä asioita kunhan sinulla on mahdollisimman kivaa?
Sana paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mulla on add ja koko ajan tekee mieli. Päässä ei pyöri punttien ja videopelien lisäksi muu kuin pil lu.
Miten on.. tehdäänkö oma kemiallinen nesteidenvaihto? Pystyn nostamaan sinut syliin ja kääntämään ylösalaisin niin että nuolen sinua ja sinä imet minua eli 69 seisaaltaan.
Miksi helvetissä joku haluaisi harrastaa suuseksiä pää alaspäin toisen sinua roikottaessa? Missä on nautinto?
Näyttää siistiltä samalla kun katsoo peilistä.
Oletko kokeillut itse tuota asentoa pää alaspäin toisen miehen kanssa? Miltä tuntui?
En ole kun en oo gäy. Jos olisi tarpeeksi vahva nainen niin voisin kokeilla olla se osapuoli kumpi on alhaalla. Se gladiaattori Barbi saattaisi olla tarpeeksi vahva ja hänellä olisi ainakin jotain imettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ap:n miehiltä. Sängyssä silti päälle iskee käsittämättömän kova itsekkyys. Asiasta on puhuttu ja puhuttu, mutta sama kuvio tuppaa silti toistumaan.
Ei, en ole ap. Pidän hieman ujoista miehistä, sellaisten kanssa olen onnistunut pisimpiin parisuhteisiin.
Olen viehättynyt äärimmäiseen älykkyyteen, sellainen tuntuu tulevan usein samassa paketissa ujouden kanssa. Hienoa sosiaalista älykkyyttä jota nyt juuri ei vain sille henkilölle siinä hetkessä pystynyt ulostuomaan.
Sellaisilla ei ole mitään tekemistä ap kilt.timiehen kanssa joka vaikuttaa hieman simppeliltä henkiseltä hyväksikäyttäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö nyt laitat sanoja toisen suuhun tai sitten sulla iski vainot päälle. Tuo ulkomaalainen nainen otti itse suihin tuolla tavalla ja hän ei taistellut tai ollut missään oksennusreflexissä. Hän oli taitava ja kiihkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sana paikallaan.
No on joo ja sinä olet mainio persauksennuolija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole ap. Pidän hieman ujoista miehistä, sellaisten kanssa olen onnistunut pisimpiin parisuhteisiin.
Olen viehättynyt äärimmäiseen älykkyyteen, sellainen tuntuu tulevan usein samassa paketissa ujouden kanssa. Hienoa sosiaalista älykkyyttä jota nyt juuri ei vain sille henkilölle siinä hetkessä pystynyt ulostuomaan.
Sellaisilla ei ole mitään tekemistä ap kilt.timiehen kanssa joka vaikuttaa hieman simppeliltä henkiseltä hyväksikäyttäjältä.
Edellinen kommentti oli ap:n. Mieheni ovat olleet juuri tuollaisia, mutta sängyssä homma ei toimi. Ja jos yritän selvittää syytä asiaan, niin olen kuulemma "liian hyvä, siksi ei malta lopettaa nautiskelua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujous ja introverttiys ei välttämättä katso sitä kuinka sulavasti tulee juttuun ihmisten kanssa. Olen itse noita molempia, ja pärjään ihan hyvin.
Sanoinkin "sosiaalisesti lahjakkaita"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokemus-k kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokemus-k kirjoitti:
Kukaan tuskin on harrastanut seksiä kaikkien maailman ihmisten kanssa niin, että voitaisiin todeta, ettei tälle ihmiselle "riitä mikään". Jotain vikaa toki on silloin, jos ihmiset eivät saa suhdetta seksuaalisesti toimimaan, mutta ehkä silloin ongelma on nimenomaan seksuaalisessa yhteensopivuudessa eikä niinkään toisen "kohtuuttomuudessa".
Niin on, kyse on varmaan silloin seksuaalisesta yhteensopimattomuudesta. Jos harrastaa seksiä seksuaalisesti täysin yhteensopimattoman ihmisen kanssa niin tätä harrastelijaa voi pitää kohtuuttomana mikäli hän syyttää tyydyttymättömyydestään yksin kumppaniaan. Valitettavasti näitä ihmisiä on ainakin palstalla paljon, miehissä ja naisissa. Enemmän ja vähemmän kohtuuttomia ihmusiä. Sellaisia, jotka edellyttävät kumppaniltaan kohtuuttomia vaikka ovat itse valinneet mennä sänkyyn epäsopivan ihmisen kanssa. Yhteensopivuutta voi yhdessä työstää tai sitten ei, toisen nimittäminen "huonoksi rakastajaksi" ei vain ole mikään yleismaailmallinen fakta. Se on vain sanojansa mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sitä on seksistä nauttia jos nainen vain makaa selällään haarat levällään kuin kuollut lahna.
Itsekkyyden huipentuma. Mies yrittää ohjailla naisen seksuaalista nautintoa koskevaa keskustelua miehen omaan nautintoon. Vedä käteen!
Taitaa käydä arkaan paikkaan kun vihjaistaan, että pelkästään nainen ei voi olla saamapuolella seksissä. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sitä on seksistä nauttia jos nainen vain makaa selällään haarat levällään kuin kuollut lahna.
Itsekkyyden huipentuma. Mies yrittää ohjailla naisen seksuaalista nautintoa koskevaa keskustelua miehen omaan nautintoon. Vedä käteen!
Taitaa käydä arkaan paikkaan kun vihjaistaan, että pelkästään nainen ei voi olla saamapuolella seksissä. ;-)
Tämä. Hyvin argumentoitu bravo!
kilt.timies vaikuttaa henkiseltä hyväksikäyttäjältä.