Jos menet kahdeksaan töihin tai opiskelemaan niin monelta nukkumaan ja herätys?
Mä menen nukkumaan n. klo 21, mutta nukahdan 22-23 ja herätys on sitten klo. 6 aamulla. Tykkään syödä aamupalaa rauhallisesti ainakin puoli tuntia, niin siksi herään 1,5h ennen kuin pitää lähteä kotoa.
Kommentit (30)
Riippuu vähän millä kulkee ja kauan matka kestää. Nukkuun 22-23, herätys 6-7.45.
Nyt työt alkaa 7.00. Nukkuun 22-23. Herätys 5.45, 6.15 viimestään nousen, 6.30 lähen käveleen junalle ja töissä 6.55.
Todennäköisesti menisin nukkumaan 22-24, en yleensä saa tuon aikaisemmin unta vaikka mikä olisi. Herätys 30-45min ennen kuin tarvitsee töihin/kouluun lähteä. Työmatkat mulla on yleensä ollut noin 15-30min, eli jos kasiksi pitäs ehtiä heräisin varmaan seiskalta.
Tai nykyään kun pitää lapsetkin laittaa lähtökuntoon ja kuskata päiväkotiin, niin aamuun kuluu melkein tuplasti enemmän aikaa ja matkakin on pidempi kun pitää koukata päiväkodin kautta. Lisäksi lapset eivät jää suoraan läpsystä hoitoon vaan vaativat pusuhalit ja ulkovaatteiden kanssa apua. Luojan kiitos sain nuo syksystä alkaen samaan päiväkotiin!
Nukkumaan klo 22 ja ylös klo 6. Lapset päiväkotiin ja töitä kohti.
Nukkumaan pyrin menemään klo 22. Kello soi 6.00 mutta löllötän sängyssä hetken ja nousen ylös 6.05-6.15 välillä. Töihin lähden kun olen valmis 6.40-7.00 välillä. Työmatka julkisilla noin 30min. Töissä klo 7.10-7.30 välillä. Työt alkaa virallisesti klo 8 mutta liukuma klo 7-9. Tykkään olla ajoissa töissä kun siellä hiljaista. Silloin saan eniten aikaan. Klo 9 jälkeen taas täys hulina ja kakofonia.
22 maissa menen nukkumaan, nukahdan heti. Kello soi 6.30, mutta jos nukun hyvin, herään itsestään 5.30.
Koitan mennä nukkumaan noin klo 22, mutta tällä hetkellä valoisuus sälekaihtimista ja verhoista huolimatta viivästyttää nukahtamista. Herätys on seitsemältä ja kasiin töihin.
- Herään 5:45
- Työt alkaa 7:30
- Nukkumaan menen 23:00 - 24:00
- Aina väsyttää
Menen nukkumaan 22-24 riippuen siitä, mikä viikonpäivä on (perjantaina voi jo vähän ottaa univelkaa). Herään seitsemältä, mutta sekin on nykyään vähän aikaisin, suurimman osan ajasta istun koneella kuten nytkin. Syön aamupalan ja lähden pyöräilemään 7.35. Yliopisto on lähempänä, sinne heräisin ja lähtisin varttia myöhemmin.
Nukkumaan klo 23, ylös klo 6.15