Olen saanut pidettyä säästökuuria nyt 3 kk, mitäs veikkaatte onnistuuko vielä loppuvuoteen?
On tämä ollut mukavaa excelöintiä ja budjetointia ja tilin kyttäystä ja tarjoushaukkailua mutta ihan kivaakin, en olekaan pitkään aikaan innostunut mistään näin intensiivisestä näin kovin. Mutta tarkkana on saanut olla, kasassa on nyt 900 eli pyöreästi arvioiden 300/kk mikä tuntuu tosi pieneltä kylläkin. Nälkä ei ole ollut vielä ja työpaikallakin syön työpaikkalounaan joten on vielä nipistettävääkin jos hätä tulee.
Kommentit (6)
Elämä on pitkälti tahdon asia. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Itsekin aloitin vasta säästämisen. Tavoite on 1500 euroa kahden vuoden aikana joten tosi hyvältä minusta kuulostaa tuo 900!
Mullakin on 1500 ensimmäinen etappi toivottavasti viimeistään syksyllä, budjetin mukaan voi tulla jo ensi kuussakin, riippuu vähän lomarahojen määrästä ja ajattelin kyllä lyhentää luottokortin kokonaan pois niin sitten niukin naukin.
Mulla on jo 30 000e säästössä :) 4v aikana kerätty.
Lapset muutti pois kotoa ja tajusin, että joka kuukausi palkasta jää säästöön 80%.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo 30 000e säästössä :) 4v aikana kerätty.
Se on paljon se! 625 euroa kuukaudessa näköjään. Mun tuloilla tuossa tahdissa saisi syödä aika paljon kaurapuuroa mutta en tykkää siitä niin paljon ;)
Hienoa! Itsekin aloitin vasta säästämisen. Tavoite on 1500 euroa kahden vuoden aikana joten tosi hyvältä minusta kuulostaa tuo 900!