Hei te tatuoimalla ihonne "kaunistaneet".
Oletteko miettineet, kuinka kauniit ne tatuoinnit on silloin kun ikää tulee mittariin ja nahka löystyy?
Niinpä, pakko olla helteelläkin pitkähihaista päällä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se kurpsahtanut ruttuiho onkin niin kovin kaunis muuten. 😂
Tämä on varmaan typerin argumentti miksi pitäisi jättää tatuoinnit ottamatta, kun voihan sitä kupsahtaa jo vaikka huomenna.
On se ainakin kunniallisen näköinen iho. Tatuoitu isoäiti ei oikein vakuuta.
Mistä pitäisi vakuuttaa kenet ja miksi?
Tatuoitu iho antaa vaikutelman lähiöpubiruususta. Jos sellainen mamma tulee vastaan, niin ensimmäisenä tulee mieleen joku nuoruudessaan narkannut tai iloinen nainen.
Buaaah...kyllä taas menee tärkeily niin koomiseksi...kultapieni ulilautailija, se mummu tatskoissaan paskat nakkaa - luulet sitä ilolinnuksi, pubiruusuksi tai miksi tahansa - ei se sinusta välitä.
Eikä taida välittää kyllä muutkaan naiset - sehän se sinun ongelmasi on, sehän se sitä katkeruutta sinussa aiheuttaa ja pakonomaista tarvetta työntyä vauva-palstalle akkoja haukkumaan milloin mistäkin syystä.
Mut äippä välittää sinusta kovasti ja tekee sulle kohta voikkaleipää.
Onneksi tatuoidut on itsevarmoja, heitä ei kiinnosta jos toiset ei tykkää.
Pahin vankila on se kun miettii mitä muut ajattelee.
Luulen, ettei tatuoituja vanhuksia kiinnosta pätkän vertaa, mitä ihmiset heidän kuvistaan ajattelevat.
Luulen myös, että tästä linkistä löytyvät kuvitetut vanhukset näyttävät ihan h€lvetin paljon paremmilta, kuin ap heidän iässään:
https://www.playbuzz.com/jonnyl10/22-tattood-seniors-what-they-really-l…
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne surkeannäköistä suttua ihmisten nahkoissa, mutta jokainen tyylillään ihan vapaasti. Kai tämäkin muotivillitys joskus menee ohi.
Muotivillitys :D Ihmiset tatuoineet ihojaan tuhansia vuosia, niin että ei se nyt ihan uusi juttu ole ;)
Jos se on omaan silmään kaunistus, niin miksi sitä välittäisi muiden mielipiteistä? Miksi pitäisi olla kaunis muiden mielestä, eikö tärkeintä ole olla juuri sellainen, mitä itse haluaa olla? En ole vielä ottanut tatuointia, ehkä tulevaisuudessa, mutta en todellakaan mieti siinä muiden mielipiteitä. En myöskään sisusta asuntoani muiden mieleiseksi, pukeudu muiden mieleisiin vaatteisiin, en kuuntele sellaista musiikkia, mikä on valtaosan mieleen enkä katsele salkkareita ihan vain siitä syystä, että kaikki muut katsovat.
Jos elää elämäänsä muiden miellyttämisen kautta, elää muiden elämää, ei omaansa. Jokainen toki taplaa tyylillään, mutta minulle on tärkeää elää sellaista elämää mitä haluan ja teen sellaisia valintoja, joista itse pidän.
Luuleeko ap, että kaikki tatuoinnit menee ranteen ympärille? Siksikö suosittelee pitkähihaista?
Minä kyllä toivon että 80 vuotiaana ainut murheeni on kuinka tatuoinnit näyttää hassulta. Voisi olla pahempiakin sairauksia.
Mitähän ap:lle on oikein tapahtunut ?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ap:lle on oikein tapahtunut ?
Ihan tämmönen villi veikkaus, mut joku tatuoitu muikkeli vieny sen miehen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se kurpsahtanut ruttuiho onkin niin kovin kaunis muuten. 😂
Tämä on varmaan typerin argumentti miksi pitäisi jättää tatuoinnit ottamatta, kun voihan sitä kupsahtaa jo vaikka huomenna.
On se ainakin kunniallisen näköinen iho. Tatuoitu isoäiti ei oikein vakuuta.
Mistä pitäisi vakuuttaa kenet ja miksi?
Tatuoitu iho antaa vaikutelman lähiöpubiruususta. Jos sellainen mamma tulee vastaan, niin ensimmäisenä tulee mieleen joku nuoruudessaan narkannut tai iloinen nainen.
Buaaah...kyllä taas menee tärkeily niin koomiseksi...kultapieni ulilautailija, se mummu tatskoissaan paskat nakkaa - luulet sitä ilolinnuksi, pubiruusuksi tai miksi tahansa - ei se sinusta välitä.
Eikä taida välittää kyllä muutkaan naiset - sehän se sinun ongelmasi on, sehän se sitä katkeruutta sinussa aiheuttaa ja pakonomaista tarvetta työntyä vauva-palstalle akkoja haukkumaan milloin mistäkin syystä.
Mut äippä välittää sinusta kovasti ja tekee sulle kohta voikkaleipää.
Taisi kalikka kajahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettei tatuoituja vanhuksia kiinnosta pätkän vertaa, mitä ihmiset heidän kuvistaan ajattelevat.
Luulen myös, että tästä linkistä löytyvät kuvitetut vanhukset näyttävät ihan h€lvetin paljon paremmilta, kuin ap heidän iässään:
https://www.playbuzz.com/jonnyl10/22-tattood-seniors-what-they-really-l…
Tuossa oli muutama karsea kuva,
En ihmettele miksi jotkut pitävät tatuointeja rumina. Ihmiset ottavat nykyään useita täysin erityylisiä ja -laatuisia kuvia eri puolille kehoansa. Erityisesti nuoret syyllistyvät tähän kun on pakko saada koko kehon pinta-ala täytettyä niin pian kuin mahdollista ja mahdollisimman halvalla. Lopputulos onkin sitten lähes poikkeuksetta halvan ja mauttoman näköinen.
Laadukkaasti tehdyt, tarkasti sijoitellut ja samaa tyyliä edustavat tatuoinnit näyttävät lähes aina hyvältä kantajansa iholla, erityisesti old school-tatuoinnit näyttävät vielä vuosienkin päästä hyviltä paksujen linjojen, tasaisien värien ja yksinkertaisten kuvien ansiosta.