Hei te tatuoimalla ihonne "kaunistaneet".
Oletteko miettineet, kuinka kauniit ne tatuoinnit on silloin kun ikää tulee mittariin ja nahka löystyy?
Niinpä, pakko olla helteelläkin pitkähihaista päällä.
Kommentit (52)
En ole ikinä ymmärtänyt tätä argumenttia, kaikki näkemäni tatuoidut vanhukset ovat näyttäneet aivan mielettömän upeilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se kurpsahtanut ruttuiho onkin niin kovin kaunis muuten. 😂
Tämä on varmaan typerin argumentti miksi pitäisi jättää tatuoinnit ottamatta, kun voihan sitä kupsahtaa jo vaikka huomenna.
On se ainakin kunniallisen näköinen iho. Tatuoitu isoäiti ei oikein vakuuta.
Mistä pitäisi vakuuttaa kenet ja miksi?
Tatuoitu iho antaa vaikutelman lähiöpubiruususta. Jos sellainen mamma tulee vastaan, niin ensimmäisenä tulee mieleen joku nuoruudessaan narkannut tai iloinen nainen.
Paras on Martina Aitolehdon runo-tatuointi vuosien takaa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se kurpsahtanut ruttuiho onkin niin kovin kaunis muuten. 😂
Tämä on varmaan typerin argumentti miksi pitäisi jättää tatuoinnit ottamatta, kun voihan sitä kupsahtaa jo vaikka huomenna.
On se ainakin kunniallisen näköinen iho. Tatuoitu isoäiti ei oikein vakuuta.
Mistä pitäisi vakuuttaa kenet ja miksi?
Tatuoitu iho antaa vaikutelman lähiöpubiruususta. Jos sellainen mamma tulee vastaan, niin ensimmäisenä tulee mieleen joku nuoruudessaan narkannut tai iloinen nainen.
Tatskat ovatkin sidukkavalaiden juttu, mutta mitä sinä niistä murehdit? Vaikka elämä jotakuta janottaa, saa hän siltikin ottaa tatskoja omaan kroppaansa!
Kunhan valehtelet, niin kuin homoillakin on tapana.
Itse homoaktikin on valehtelua, etta rakastaisi.
Elamaa.
Joka sellaista heista vaittaa, valehtelee joko itselleeen. Tai toisille, mahdolliseti molemmille.
Tatuoinnin kanssa nailla mainitsemillani asioilla ei ole vaikutusta. Kerron kohta.
Ei kiinnosta tippaakaan miltä näytän vanhana. Näytän nytkin juuri siltä, miltä itse haluan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta tippaakaan miltä näytän vanhana. Näytän nytkin juuri siltä, miltä itse haluan.
Kasikymppiseltä...
Kun on 80 vee, maksaläikkäinen ja tukka lähtenyt niin siinä ei muutama tatuointi enää paljon paina!
Lisäksi kuvia voi ottaa myös paikkoihin jotka eivät ala paljon roikkua, kuten lapaluu.
Uu ai loov tattoos❤
Mulla on vartalokoru ja,maksoin siitä tuhansia. Onko sulla näin kalliita koruja?
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit eivät ole kauniita minkään ikäisillä. So last season.
Olisiko toisten tatuoinneista mariseminen tuhansien viestien voimin vielä 2019 so last season?
Kuinka omaperäinen aloitus, kukaan tatuoitu ei ole varmaan ikinä ennen kuullutkaan tätä argumenttiä 😂
Taas joku mies, joka on olevinaan huolissaan naisista. Joo joo.
En. Enhän minä edes että elänkö vanhaksi.
"En. Enhän minä edes TIEDÄ että elänkö vanhaksi."
Uusi yritys. Pahoittelen, aamuherätykset eivät ole minulle hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit eivät ole kauniita minkään ikäisillä. So last season.
Pääsitpäs taas määkäisemään. Kuinka mones aloitus tänään?
Onhan ne surkeannäköistä suttua ihmisten nahkoissa, mutta jokainen tyylillään ihan vapaasti. Kai tämäkin muotivillitys joskus menee ohi.
Mielestäni tatuointi on yksinkertaisesti ruma, mutta kuten joku kirjoitti,, makuasia. Kuitenkin tuntuu, että siinä pätee sama 'sääntö" kuin joissain riippuvuuksissa. Lähtee lapsesta ja kroppa kaulaa myöten tatuoinneissa. Näyttää hirveältä. Onko niin, että lisää ja uusia kuvia pitää saada? Sitten on pakko ottaa joka paikkaan, kun ne ei lähde kulumalla.
Tatuoinnit on pääsääntöisesti rumia. Näyttää sotkulta ihossa eli iho näyttää aina likaiselta. Joku 1 tai 2 kuvaa tms. vielä menettelee mutta ei yhtään enempää. Eikö ihmiset voi piirtää paperille?!
Tuo ei valitettavasti ole suomalaisen mummun vartalomalli.